Muusikoiden.net
06.12.2016

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muusikko ja huumeet
1
KanttoriPiiparinen
06.07.2014 08:57:53 (muokattu 06.07.2014 09:11:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Otanpa tuon \"Kännissä Keikalla\" säikeen rinnalle vielä tämänkin aiheen. Itse en tiedä mitään koko huumetouhusta yhtä satunnaista hassis-kokeilua lukuunottamatta. Sekin sattui joskus 80-luvulla, joten rikos lienee jo vanhentunut.

Kuinka on arvoisa raati? Onko tullut törmäiltyä soittajiin, jotka vetävät jotain muutakin kuin pieniä hörppyjä työpullosta? Omat kokemukseni asiasta ovat 70-luvulta, jolloin meillä viattomassa Suomessa näytti vallinneen jonkinlainen huume-buumi. Porukat kehuivat kyseenalaisista aikaansaannoksistaan aivan ihme tarinoita. Itse en oikein jaksanut uskoa moisiin kertomuksiin.

Olen toki itsekin nähnyt lauteilla sekoamisia:

Kitaristimme, joka kokeili vähän kaikkea saattoi saada ihmeellisiä peikkokohtauksia kesken keikan on nykyisin R.I.P. Mutta samaa harrastanut lahjakas basistimme on ollut työkyvytön viimeiset kolmekymmentä vuotta notkuu vielä joten-kuten elämässään kiinni.

Miten on nyt? Lukisin mielelläni kertomuksia ja mielipiteitä teiltä, arvoisat muusikot.

Nuotin vieressä on aina tilaa...
Thefish
06.07.2014 13:44:28

Onhan noita ollut.

Onneksi kuitenkin substanssien käyttö on hoidettu vasta keikan jälkeen - jos kukaan menneessä työympäristössä on ollut minkään vahvemman päänsekoittajan/piristeen vaikutuksen alaisena keikan aikana - on pitänyt asian hyvin piilossa, mikä on muita kohtaan ihan oikein.

Jälkilöylyissä on kaikki ränniin vetämistä lukuunottamatta nähty, mulle sen sijaan on henkkoht aina toiminut parhaiten ihan perinteinen keskiketterä.

"This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson
EP
06.07.2014 18:27:58

Humppa on parasta huumetta! : )

Musiikissa nimenomaan laatu ratkaisee, eikä määrä. (Lasse Mårtenson)
omarklah
06.07.2014 19:43:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Humppa on parasta huumetta! : )

Aivan liian vahvaa! Olen tietoisesti yrittänyt viime aikoina pysyä erossa...

Semmonev vanha kitara, jonka haljennutta kantta on koitettu tökeröstik korjatak kiiltävällä ja rämisevällä pellimpalalla, or ropro...
Prophet
06.07.2014 21:03:15

Noinko happohemmot yleisesti ajattelevat jälkeenpäin?

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288334938496.html

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti