Muusikoiden.net
07.12.2016

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laulajaa bändiin/tuuraamaan keikoille?
1
villeniskanen
04.05.2014 13:45:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!

Olen 25 vuotias jätkä Tukholmasta kiinnostunut suomalaisesta musiikista ja sen laulamisesta. Teen paljon demotöitä kansainvälisille artisteille ja myös omaa musiikkia levytän. Suomalainen sinkku on tulossa piakkoin ja kiinnostaisi päästä lavoille laulamaan! Jos teillä on demotöitä/tarvitsette tuuraajaa keikoille niin ottakaa mielellään yhteyttä. Mun musiikkia voi kuunnella täältä: www.soundcloud.com/villeniskanen. Sieltä löytää covereita ja myös omia biisejä.

Laittakaa viestiä jos kiinnostaa!

Terveisin,

Ville Niskanen

EP
04.05.2014 17:36:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

villeniskanen: Moro!

Olen 25 vuotias jätkä Tukholmasta kiinnostunut suomalaisesta musiikista ja sen laulamisesta. Teen paljon demotöitä kansainvälisille artisteille ja myös omaa musiikkia levytän. Suomalainen sinkku on tulossa piakkoin ja kiinnostaisi päästä lavoille laulamaan! Jos teillä on demotöitä/tarvitsette tuuraajaa keikoille niin ottakaa mielellään yhteyttä. Mun musiikkia voi kuunnella täältä: www.soundcloud.com/villeniskanen. Sieltä löytää covereita ja myös omia biisejä.

Laittakaa viestiä jos kiinnostaa!

Terveisin,

Ville Niskanen

Laita tonne:

"Keikalle tarvitaan tai tarjotaan tuuraajaa" -otsikon alle.

Musiikissa nimenomaan laatu ratkaisee, eikä määrä. (Lasse Mårtenson)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti