Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Venäläisen haitarin basso puoli
1 2
pekkajau
26.02.2014 23:17:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: Minun kuvatunlainen haitari on harvinaisuus koska se ei haise. Mikähän siinä on vikana ?
 
Sitä on varmaan aikoinaan pidetty muutama viikko suojeluskuntatakin alla ennen käyttöönottoa.
 
EP
27.02.2014 00:34:16 (muokattu 27.02.2014 00:36:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Tottakai, voi vetää "Tuuli hiljaa henkäilee" -kappaleen.
 
Tässä ei oo, eikä tää muuten haisekaan! Heh!
 
E: Nauratti aina helv*tisti kun haitaristi biisin jälkeen paino siitä napista! Hähähää!
 
pekkajau
27.02.2014 00:51:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on kai 5 kpl. noita turisti-haitareita venäjältä. On punaista ja vihreetä tasapuolisesti. Aika homma niillä aikoinaan oli se Mir saada sinne taivaalle... kun haitarit ovat aika maanläheisiä ja korvaavat aika helposti muutamat kuntosalit.
 
EP
17.04.2014 00:44:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Mulla on kai 5 kpl. noita turisti-haitareita venäjältä. On punaista ja vihreetä tasapuolisesti. Aika homma niillä aikoinaan oli se Mir saada sinne taivaalle... kun haitarit ovat aika maanläheisiä ja korvaavat aika helposti muutamat kuntosalit.
 
Mulla on vaan tää yks (tietenkin punainen, aatteen väri!! :D)
Hyvin irtoo "Mettäkukat" Ja "Mossen valot"!
 
KanttoriPiiparinen
13.09.2014 11:31:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oma turistihaitarini on pieni, haiseva ja tuskanpunainen. Ystäväni, joka on oikea haitaristi löysi siitä yllättävän hyvin sopivat saundit ranskalaisiin valsseihin. Oli oikeastaan ilo soittaa Hammondilla uniksessa sooloja, kun molempien mielet hiihtelivät jokseenkin samoja latuja.
 
Nuotin vieressä on aina tilaa...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «