Muusikoiden.net
08.12.2016

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: 24-25.1 majoitus Tampereella tarjolla
1
ovation1993
24.01.2014 11:19:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi, Tiedän että olen väärässä paikassa, mutta ajattelin jos joku vaikka soittaja tarvis yösijaa.
Lähtekääs nyt joku viettämään Nääsvilleen perjantai-iltaa. Siellä on aina hyvät livemusat baareissa tai vaikka mitä !!
"Minikorvausta" vastaan olisi tarjolla pe-la, 24-25.1.2014 hotelliyö aamiaisineen (2h huone parivuoteella) Mango-hotellissa Tampereella. Huone on jo maksettu, mutta suunnitelmat muuttuneet ja varausta ei voi enää muuttaa. Hotelli on ns. ovikoodeilla toimiva ja ihan siisti paikka. Olen yöpynyt siellä pari kertaa.

EP
24.01.2014 17:58:50

ovation1993: Moi, Tiedän että olen väärässä paikassa, mutta ajattelin jos joku vaikka soittaja tarvis yösijaa.
Lähtekääs nyt joku viettämään Nääsvilleen perjantai-iltaa. Siellä on aina hyvät livemusat baareissa tai vaikka mitä !!
"Minikorvausta" vastaan olisi tarjolla pe-la, 24-25.1.2014 hotelliyö aamiaisineen (2h huone parivuoteella) Mango-hotellissa Tampereella. Huone on jo maksettu, mutta suunnitelmat muuttuneet ja varausta ei voi enää muuttaa. Hotelli on ns. ovikoodeilla toimiva ja ihan siisti paikka. Olen yöpynyt siellä pari kertaa.

Miästä vai naista? :D

Musiikissa nimenomaan laatu ratkaisee, eikä määrä. (Lasse Mårtenson)
ovation1993
24.01.2014 18:54:53

EP: Miästä vai naista? :D

Ihan koko huoneen olisi saanut käyttöönsä !! ; ))

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti