Muusikoiden.net
05.12.2016

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pyhä kolinaisuus
1
Roweami
14.12.2013 22:54:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin liikutuin Kyllikin suoraan asiaan käyvään aiheeseen (lukittu).

Ohjastaja tuohui monta kertaa kun hän ei saanut toteuttaan itseään (iliman) tuntia ennen tansseja.

Vähän laajemmin (hyvin vähä) asioita ymmärtäen huomaan kuinka moneen lokistiikka (anteeksi) muutos vaikuttaa.

Orkesteri(t) täytyy tulla tunnin aikaisemmin paikalle, samoin yrittäjän torkuiltaan avaamaan säppi.

Tanssija maksaa aina viulut, jos sitä heitellähän ku paikkarasaa, niin kaikki tietää mitä siitä seuraa.

Meisseli
15.12.2013 14:36:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän on sekavia nämä sinun tarinat. Pitäskö sinun avata yksi säie ja jutella siinä vaikka keskenäsi vain.

pippalot.com
Kyllikki
15.12.2013 15:27:58 (muokattu 15.12.2013 15:30:08)

Roweami: Jotenkin liikutuin Kyllikin suoraan asiaan käyvään aiheeseen (lukittu).

Ohjastaja tuohui monta kertaa kun hän ei saanut toteuttaan itseään (iliman) tuntia ennen tansseja.

Vähän laajemmin (hyvin vähä) asioita ymmärtäen huomaan kuinka moneen lokistiikka (anteeksi) muutos vaikuttaa.

Orkesteri(t) täytyy tulla tunnin aikaisemmin paikalle, samoin yrittäjän torkuiltaan avaamaan säppi.

Tanssija maksaa aina viulut, jos sitä heitellähän ku paikkarasaa, niin kaikki tietää mitä siitä seuraa.

Jälleen osui jäsen Roweami suoraan aisan ytimeen! Suoraan siihen G-pisteeseen (Guitar-point), joka meillä kitaristeilla on, ja jossa sormivibraatto tuottaa sävelen, jonka sustainin toivoisi kestävän ikuisesti, kuin Carlos Santaclausilla ikään.

Lokistiikka on tärkeä osa myös soittajan elämää, kuten aisantuntijana annat meidän ymmärtää. On tärkeää, että bändi on paikalla mieluummin tuntia ennen, kuin tunti jälkeen tanssien ilmoitetun alkamisajankohdan. Ei ole järkeä maksattaa viuluja tanssijalla, jos bändissä ei edes ole viulistia.

Siitä, että jäsen Roweamilla olisi oma säie näitä ulkomusiikillisia pohdintoja varten, olen itse jyrkästi samaa mieltä, kuten olen muistakin niistä asioista, joista en ole eri mieltä.

Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä...
Roweami
19.12.2013 22:32:38 (muokattu 19.12.2013 22:51:56)

Kyllikki: Jälleen osui jäsen Roweami suoraan aisan ytimeen! Suoraan siihen G-pisteeseen (Guitar-point), joka meillä kitaristeilla on..

Kitaraopetusta (kolmisointuja) ja jatko-opinnoissa sonnin suoraa.. korjaan soinnin suoraa.

blaekie
19.12.2013 23:30:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilmeneekö tässä ketjussa kenties jotain sisä(siit..öh..piirin) vitsejä ?

Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Roweami
19.12.2013 23:42:36 (muokattu 20.12.2013 00:01:27)

blaekie: Ilmeneekö tässä ketjussa kenties jotain sisä(siit..öh..piirin) vitsejä ?

Ei työ oo ollu ulukokona, mutta ku mää, kuka ny rentuhu.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti