Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Junnun nuotit
1
dereks
04.11.2013 14:10:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjes!
 
Pankaas vinkaten löytyykö jostain/onko olemassa kattavaa Juha Vainio -nuottikirjaa, joka keskittyy hänen itsensä levyttämiin kappaleisiin?
 
"Laulaja - lauluntekijä Juha Vainio" ja "Sanojen takana Junnu Vainio" ("Elämää ja erotiikkaa") ovat tuttuja teoksia entuudestaan.
 
WanhaWetäjä
04.11.2013 14:27:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dereks: Morjes!
 
Pankaas vinkaten löytyykö jostain/onko olemassa kattavaa Juha Vainio -nuottikirjaa, joka keskittyy hänen itsensä levyttämiin kappaleisiin?
 
"Laulaja - lauluntekijä Juha Vainio" ja "Sanojen takana Junnu Vainio" ("Elämää ja erotiikkaa") ovat tuttuja teoksia entuudestaan.

 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=6&t=139155
 
Jonte
06.12.2013 05:49:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dereks: Morjes!
 
Pankaas vinkaten löytyykö jostain/onko olemassa kattavaa Juha Vainio -nuottikirjaa, joka keskittyy hänen itsensä levyttämiin kappaleisiin?
 
"Laulaja - lauluntekijä Juha Vainio" ja "Sanojen takana Junnu Vainio" ("Elämää ja erotiikkaa") ovat tuttuja teoksia entuudestaan.

 
Nyt on pakko kysyä, että tunteeko tämä kollektiivi Vainion kappaleen Vaitelias Vallesmanni? On, nimittäin, hieno tarina siinä kappaleessa. Hitto kun löytäisin kadottamani nuotin ja sanat siihen, niin laittaisin jakoon.
 
-Jonte
 
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
peaak
06.12.2013 21:17:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jonte: Nyt on pakko kysyä, että tunteeko tämä kollektiivi Vainion kappaleen Vaitelias Vallesmanni? On, nimittäin, hieno tarina siinä kappaleessa. Hitto kun löytäisin kadottamani nuotin ja sanat siihen, niin laittaisin jakoon.
 
-Jonte

 
Laitoin sulle lyriikat pikaviestinä. Nuotteja en onnistunut löytämään.
 
isojussi
06.12.2013 21:17:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jonte: Nyt on pakko kysyä, että tunteeko tämä kollektiivi Vainion kappaleen Vaitelias Vallesmanni? On, nimittäin, hieno tarina siinä kappaleessa. Hitto kun löytäisin kadottamani nuotin ja sanat siihen, niin laittaisin jakoon.
 
-Jonte

 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=6&t=139155
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
pekkajau
07.12.2013 23:19:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla olis vähän lisätietoa tuohon "Vaitelias Vallesmanni" kappaleeseen. Se ei alkuperäidealtaan ole Junnun oma teksti vaan tähän liittyy eräs kirjastoauton kuski jonka työkaverina olin aikoinaan ns. "tukityöllistettynä" 80-luvulla.
 
EP
08.12.2013 07:52:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jonte: Nyt on pakko kysyä, että tunteeko tämä kollektiivi Vainion kappaleen Vaitelias Vallesmanni? On, nimittäin, hieno tarina siinä kappaleessa. Hitto kun löytäisin kadottamani nuotin ja sanat siihen, niin laittaisin jakoon.
 
-Jonte

 
Mulla on sellanen kasetti jossain, missä on toi biisi, hieno tarina juu, niin kun Junnun biiseissä yleensä on!
 
ariari
28.12.2013 14:00:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulta päin : Junnun laulukirja Sisältää 61 Juha Vainion esittämää kappaletta
Sanat, melodia, sointumerkit
 
Löytyy hyvin varustetuista kirjastoista, sisältää myöskin vaitelias vallesmanni.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «