Muusikoiden.net
09.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muusikoiden netin nuottipalvelu..
1
Jonte
07.06.2013 10:53:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...on korvaamaton tietolähde toimittaessa maamme pienessä mutta ilmeisen solidaarisessa keikkamuusikkoyhteisössämme. Viimeksi meikäläistä auttoi Reinikaisen Timo antamalla informaatiota tuosta Topin Haavoittuneet- biisin sävelkulusta, harmonisesta toteutuksesta sekä sanoituksesta. En siis sano että minulle lähetettiin pdf- tiedosto kappaleen nuottikuvasta, koska se ei ole sallittua. Mutta autetuksi kuitenkin kaikilta osin tulin.

Tarkistelin tuossa juuri, että miten olen osallistunut omalta osaltani tähän jelppitouhuun. Saldoksi sain, että olen avustanut jannuja yhden kappaleen verran vähemmän kuin mitä olen apua saanut. Pyrin korjaamaan tämän tilanteen!

Timo Reinikaiselle vielä kiitokset.

-jonte

Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
artope
07.06.2013 11:05:38

Jonte: ...on korvaamaton tietolähde toimittaessa maamme pienessä mutta ilmeisen solidaarisessa keikkamuusikkoyhteisössämme. Viimeksi meikäläistä auttoi Reinikaisen Timo antamalla informaatiota tuosta Topin Haavoittuneet- biisin sävelkulusta, harmonisesta toteutuksesta sekä sanoituksesta. En siis sano että minulle lähetettiin pdf- tiedosto kappaleen nuottikuvasta, koska se ei ole sallittua. Mutta autetuksi kuitenkin kaikilta osin tulin.

Tarkistelin tuossa juuri, että miten olen osallistunut omalta osaltani tähän jelppitouhuun. Saldoksi sain, että olen avustanut jannuja yhden kappaleen verran vähemmän kuin mitä olen apua saanut. Pyrin korjaamaan tämän tilanteen!

Timo Reinikaiselle vielä kiitokset.

-jonte

Vielä kun muistat käyttää tuota jelppikerhoa... :)

"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
isojussi
10.06.2013 02:24:11

artope: Vielä kun muistat käyttää tuota jelppikerhoa... :)

Jepjepjep... yllättävän monella on puusilmävikaa siinä kohrassa.

Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
artope
10.06.2013 08:38:23

isojussi: Jepjepjep... yllättävän monella on puusilmävikaa siinä kohrassa.

TArsko laittaa moderaattorille että lisää otsikkoon myös NUOTIT isolla

"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
Janus
10.06.2013 10:49:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artope: TArsko laittaa moderaattorille että lisää otsikkoon myös NUOTIT isolla

SKANNATTUJEN PDF NUOTTIEN LÄHETYS PALVELU SHARING IS CARING

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti