Muusikoiden.net
26.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kun sähköt sammui, päättäri kärähti ja muut keikkojen kirot
1 2
uusiipe
09.10.2012 18:24:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: En muista olenko enneki laittanu, mut souwhat.
 
Aikanaan yhellä keikalla liideri ihmetteli, et kuka häntä koko ajan nykii takinliepeestä? Syyllinen oli hanuristi. Lava oli niin ahdas, et liiderin pikkutakki oli jatkuvasti hanurin palkeiden välissä. Samalla keikalla kitaristi veti koko keikan istuen strato sylissä takahuoneen penkillä. Lauteille ei kunnolla mahtunu neljää äijää viidennestä puhumattakaan.
Oli oikeesti noloa, ko sähkissoolo pölähtää ilmoille ja lauteilla ei sähkistä näy.

 
Hehhehhehhhehhheh!
 
Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas.
EP
09.10.2012 19:14:03 (muokattu 09.10.2012 19:15:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek:
 
..Samalla keikalla kitaristi veti koko keikan istuen strato sylissä takahuoneen penkillä. Lauteille ei kunnolla mahtunu neljää äijää viidennestä puhumattakaan.
Oli oikeesti noloa, ko sähkissoolo pölähtää ilmoille ja lauteilla ei sähkistä näy.

 
Mä olisin kitaristina lähteny heti kotiin!
 
E: Jollei lauteille pääse tähteileen niin menee fiilarit veks :/
 
rintapek
09.10.2012 19:41:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Mä olisin kitaristina lähteny heti kotiin!
 
E: Jollei lauteille pääse tähteileen niin menee fiilarit veks :/

 
Neljäsataa kilsaa kävellen on pitkä matka. Sit vielä jäis sapuskat syömättä, sahdit juomatta ja saunat saunomatta.
 
Kysehän on vaan valinnoista. Runmut ei bäkkärille mahtunu. Läskibasso ei sieltä saliin oikein kuulunu, kilsan päähän lavalta kylläkin. Hanuristia ja laulajia ei oikein voinu pohojammaalla viedä verhon taakse.
 
Muitakin ratkaisuja toki oli, mut kitarisa itte sanoi, et hän vetää tän keikan verhon takaa.
 
One kind of music only - the good kind
Einherjar
09.10.2012 19:52:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Mä olisin kitaristina lähteny heti kotiin!
 
E: Jollei lauteille pääse tähteileen niin menee fiilarit veks :/

 
Pitää varata pitkä piuha mukaan, niin voi mennä suoraan tiskille istumaan keikkaa.
 
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
rintapek
09.10.2012 20:18:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Einherjar: Pitää varata pitkä piuha mukaan, niin voi mennä suoraan tiskille istumaan keikkaa.
 
Salin läpi ei piuhaa oikein voinu vetää ja alkomahoolitarjoilutkin oli perinteistä tanssilavamallia, eli takakonteilla tapahtuvaa omatoimijakelua. Mut ei kitarisan tokikaan kuivin suin tarttenu olla. Pikemminkin päinvastoin. Hää istui bändin kaljakorien päällä.
Loppumista ei tokikaan kenenkään tarttenu pelätä. Järkkäri oli majoitusmökille toimittanu syömää ja juomaa varmasti viikon tarpeiksi.
 
Mut se on varmasti ikuisesti arvoitus, et kuka bändin keikan jälkeen ajoi majoitusmökille? Tai miten ylipäänsä kukaan pääsi kotiin. Paikalla oli parisataa ihmistä, eikä mun mielestä ketään selvää ja parkkiksella silti yli viiskyt autoa?
 
Bändikuskaus ny epäilemättä oli helppo nakki, pari kilsaa metsätietä, mis ei liikkuvia tartte pelätä. Mä itte tai kukaan muukaan bändistä ei tosiaankaan ajanu.
 
One kind of music only - the good kind
EP
09.10.2012 20:22:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek:
 
..Bändikuskaus ny epäilemättä oli helppo nakki, pari kilsaa metsätietä, mis ei liikkuvia tartte pelätä. Mä itte tai kukaan muukaan bändistä ei tosiaankaan ajanu.

 
Joopa joo, taitaa olla niitä: "Mä en muista mittään, mä en muista mittään.." -keikkoja? :D
 
rintapek
09.10.2012 20:30:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Joopa joo, taitaa olla niitä: "Mä en muista mittään, mä en muista mittään.." -keikkoja? :D
 
Olet vain osittain oikeassa. Toi on nimittäin ihan niit mieleenpainuneita keikkoja.
 
One kind of music only - the good kind
MatRa
09.10.2012 21:03:20 (muokattu 09.10.2012 21:05:55)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

uusiipe: Hehhehhehhhehhheh!
 
Kuulin muuten tuon lauluääni ohut ja epäpuhdas...ekan kerran Juice & Grand Slam keikalla Eräjärven Rönnillä joskus 85-86. Ja Jussi jatkoi tun sanottuaan vielä:... Mutta lauletaan silti Maamme. Kyse oli siis keikan lopusta, niinkuin tarkkaavaisemmat Juicen GS - keikan nähneet hokasivatkin.(uusiipeelle..)
 
uusiipe
15.10.2012 15:37:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MatRa: Kuulin muuten tuon lauluääni ohut ja epäpuhdas...ekan kerran Juice & Grand Slam keikalla Eräjärven Rönnillä joskus 85-86. Ja Jussi jatkoi tun sanottuaan vielä:... Mutta lauletaan silti Maamme. Kyse oli siis keikan lopusta, niinkuin tarkkaavaisemmat Juicen GS - keikan nähneet hokasivatkin.(uusiipeelle..)
 
Olen elellyt siinä luulossa, että ilmaisu olisi Martti Syrjän lanseeraama, mutta helpostihan sitä uskoo Juicenkin äkkiväärästä suusta tuollaisen lähteneen.
 
Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «