Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soittajille soppaa
1 2 3 4 5 6
half
25.11.2012 14:27:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

annananna: Mä en nyt oikein tiedä, mitä sanoisin. Mä en ainakaan kenenllekään päin naamaa naura, koska saattaa olla, että kyseinen valittaja tiedostaa, ettei kaikista bändin jäsenistä ole tehty teostoilmoitusta, tai että kaikkia biisejä ei ole ilmoitettu teostoon tai huvilupa ei ole kunnossa ;) Pikku vinkki vaan, että tätä tapahtuu...
 
Ei ihan avautunut tämä kirjoitus, mutta jos saisi vähän täsmennystä.
 
http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw
EP
25.11.2012 14:56:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

half: Ei ihan avautunut tämä kirjoitus, mutta jos saisi vähän täsmennystä.
 
Huumorinsävytteinen kirjoitus, mutta ihan asijjaa.. : )
 
pte57
25.11.2012 16:44:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

annananna: Mä en nyt oikein tiedä, mitä sanoisin. Mä en ainakaan kenenllekään päin naamaa naura, koska saattaa olla, että kyseinen valittaja tiedostaa, ettei kaikista bändin jäsenistä ole tehty teostoilmoitusta, tai että kaikkia biisejä ei ole ilmoitettu teostoon tai huvilupa ei ole kunnossa ;) Pikku vinkki vaan, että tätä tapahtuu...
 
Joskus 80-jotain jätettiin soittamatta Tummat silmät ruskea tukka ja siitä ilosta eräs herrahenkilö koetti ensin estää loppuillan aplodit ja lopuksi palkanmaksun. Se on niin pienestä kii.
 
EP
25.11.2012 17:39:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pte57: Joskus 80-jotain jätettiin soittamatta Tummat silmät ruskea tukka ja siitä ilosta eräs herrahenkilö koetti ensin estää loppuillan aplodit ja lopuksi palkanmaksun. Se on niin pienestä kii.
 
Hävytöntä!
Tuo herrahenkilö jäi nyt ilman sitä iloa mikä hänelle olisi kaikella kohtuudella kuulunut?
Hävetkää!!
 
rintapek
25.11.2012 18:32:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Hävytöntä!
Tuo herrahenkilö jäi nyt ilman sitä iloa mikä hänelle olisi kaikella kohtuudella kuulunut?
Hävetkää!!

 
Jos herrahenkilö jää vaille kaipaamaansa iloa, niin se on asia, mis bändin ei parane auttaa. Siit voi saada syytteen.
 
One kind of music only - the good kind
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «