Muusikoiden.net
26.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mission Imbossible..
1 2 3
artope
08.06.2012 21:08:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kapakassa kuultua:
 
-Soittakaa pojat soulia!!
-No mikäs soulkappale sitten soitettaisiin?
"Soittakaa Kissankultaa."
 
Ja sehän sitten soitettiin...
 
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
rintapek
08.06.2012 21:17:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artope: Kapakassa kuultua:
 
-Soittakaa pojat soulia!!
-No mikäs soulkappale sitten soitettaisiin?
"Soittakaa Kissankultaa."
 
Ja sehän sitten soitettiin...

 
Arvotonta... ( ty-dy- ty-dyy) kissankultaa.. (ty dy ty dyy) sulta sain jne ja ty dy ty dyy. Kait te soulin nimissä edes tohon malliiin veditte?
 
One kind of music only - the good kind
KoskPaavo
08.06.2012 21:43:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kapakassa kuultua, paikka Rav. Syväri Lahti. "Uralin Pihlaja"n jälkeen eräs rillipää opiskelijapoika tuli kysymään orkesterilta : "Voisitteko soittaa jotain TexMexiä?" , johon Kotialho (R.I.P.) : "Painu vittuun".
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
pekkajau
08.06.2012 21:55:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aikoinaan olin tuuraamassa juniorina bassoa puolisokean hikisen sodankäyneen haitaristi "Eeron" bändissä. Siinä oli myös kunnon sleepaava nitrolla käyvä sutikomppi- rumpali "Pentti". Pyydettiin soittamaan "GET ON"! Soitettiin "Erämaajärven Mökki"!
 
markus16
08.06.2012 22:13:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Aikoinaan olin tuuraamassa juniorina bassoa puolisokean hikisen sodankäyneen haitaristi "Eeron" bändissä. Siinä oli myös kunnon sleepaava nitrolla käyvä sutikomppi- rumpali "Pentti". Pyydettiin soittamaan "GET ON"! Soitettiin "Erämaajärven Mökki"!
 
Koskettava kertomus, ota lussa.
 
Kirka saatana!
KoskPaavo
09.06.2012 00:57:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Aikoinaan olin tuuraamassa juniorina bassoa puolisokean hikisen sodankäyneen haitaristi "Eeron" bändissä. Siinä oli myös kunnon sleepaava nitrolla käyvä sutikomppi- rumpali "Pentti". Pyydettiin soittamaan "GET ON"! Soitettiin "Erämaajärven Mökki"!
 
Todentotta taattua ja lähes itsekoettua realismia, kunniotusta tulee täältä Hämeestä.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
09.06.2012 05:31:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Aikoinaan olin tuuraamassa juniorina bassoa puolisokean hikisen sodankäyneen haitaristi "Eeron" bändissä. Siinä oli myös kunnon sleepaava nitrolla käyvä sutikomppi- rumpali "Pentti". Pyydettiin soittamaan "GET ON"! Soitettiin "Erämaajärven Mökki"!
 
Jeps, onhan toi viimeks mainittu tasokkaampi, taitaa olla enempi sekä sointuja ja sanoja!
 
Master-x
09.06.2012 07:50:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: taitaa olla enempi sekä sointuja ja sanoja!
 
Ainakin oikeita sanoja
 
Ei se mitä, vaan miten...
Ukko
09.06.2012 11:37:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisitteko pojjaat soittaa oktaavin verran nopeammin.
 
COVS jäsen nro 6
Qsine
09.06.2012 13:30:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saisikko miksaaja sieltä sun balanssikanavasta hiukan lisää balanssia!
 
http://jannekuusinen.blogspot.com/
rintapek
09.06.2012 13:48:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmmm... stressiklubissani on mun tahtomattani allekirjoitettu sanaton sopimus, jonka mukaan kaikki mission impossible- jutut hoidan mä.
Siis kaikki ekstrasäestykset ja yhteislaululällätykset sun muut. Mikä on sinänsä ihan toimiva juttu, koska sit siin bändi ei munaa itteään, vaan riittää kun yks bändin jätkistä on se paska, mut suostuvainen. Vois se joskus tietty olla joku muukin kuin mä.
 
Mut noit uudelleensanoitettuja meksikon pikajunia tai parasiitteja on tullu useammankin kerran kahlattua akkarin ja morsmaikun polttariporukan kans läpi siel hääpaikan takapihalla ihmetellen, et oisko sopiva sävellaji Dee vai Gee.
 
Mieleeni on erityisesti jääny se, ko vedettiin pikkujouluja. Piti tuleman joulupukki kellonlyömällä X. Ajoitettiin sit soitto sillai, et joulupukin sopii tulla paikalle. Mut hän soittikin järkkärille olevansa myöhässä. Ja se oli muistaakseni ehditty jo kuuluttaa, et bändi lähtee ny tauolle ja seuraavaksi on vuorossa illan yllätysvieras.
 
Järkkäri sit kävi kysymässä, et oisko meillä tarjota tähän väliin epämääräinen aika "jotain"? Olihan meillä. Mulla oli melkein viis minuuttia aikaa duunata käsikirjoitus pikkujoulupukille ja ettiä laulut, joita voi akkarin säestyksellä yhteislällättää.
Pikkujoulupukkihan se oli sit semmoinen, joka ei kysy, et onko täällä kilttejä lapsia, vaan se kysyy, et onko tääl tuhmia tyttöjä. Ja yhteislaulattaa Juicen sikaa, mis yleisön ei tartte muistaa kuin yksi sana.
 
Sit kun se oikea joulupukki vihdoin näytti naamaansa ovella, ni yhteislällätyksenä "joulupukki, joulupukki, joulupukki, joulupukki..." Ton biisin voi oikeesti vetää läpi tolla yhdellä sanalla.
 
Järkkärin lisäksi paras palaute tosta tuli sit omalta stressiklubilta. Mitvit Pekka hei...
 
One kind of music only - the good kind
peaak
09.06.2012 21:44:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sit kun se oikea joulupukki vihdoin näytti naamaansa ovella, ni yhteislällätyksenä "joulupukki, joulupukki, joulupukki, joulupukki..." Ton biisin voi oikeesti vetää läpi tolla yhdellä sanalla.
 
Mulla oli koulussa yksi luokkatoveri, jonka bravuurinumero koulun silloisen teinikunnan pikkujoulupippaloissa ja vastaavissa oli juuri tuo yhdellä sanalla vetäisty "Joulupukki, joulupukki, joulupukki, joulupukki,
joulupukki, joulupukki, joulu- joulu- joulupukki"
 
Mies oli myöhemmin tekniikan lisensiaatti, joka teki elämäntyönsä it-alalla. Varhainen kuolema nelikymppisenä keskeytti uraputken. Olemme muistelleet häntä luokkakokouksissa ja vastaavissa, että hän sentään osasi ulkoa Joulupukki-laulun.
 
pte57
09.06.2012 22:13:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

peaak: Mulla oli koulussa yksi luokkatoveri, jonka bravuurinumero koulun silloisen teinikunnan pikkujoulupippaloissa ja vastaavissa oli juuri tuo yhdellä sanalla vetäisty "Joulupukki, joulupukki, joulupukki, joulupukki,
joulupukki, joulupukki, joulu- joulu- joulupukki"
 
Mies oli myöhemmin tekniikan lisensiaatti, joka teki elämäntyönsä it-alalla. Varhainen kuolema nelikymppisenä keskeytti uraputken. Olemme muistelleet häntä luokkakokouksissa ja vastaavissa, että hän sentään osasi ulkoa Joulupukki-laulun.

 
Eipä sitä kukaan arvaa, mistä kenetkin muistetaan kun monttu on ummessa.
Ei pitäisi muistella pahalla, mutta eipä eläviäkään pitäisi mollata.
 
"Nuotti se on vääräkin nuotti ja peruuntuneet keikat ovat yleensä niitä parhaimpia" - Mä
uusiipe
10.06.2012 00:20:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hääkeikalla kannattaa vetää pointsit kotiin tällä välispiikillä.
- tiedättekö miksi morsiamen puku on valkoinen?
- kodinkoneet ovat yleensä valkoisia.
 
Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas.
markus16
10.06.2012 08:33:48 (muokattu 10.06.2012 08:59:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

uusiipe: Hääkeikalla kannattaa vetää pointsit kotiin tällä välispiikillä.
- tiedättekö miksi morsiamen puku on valkoinen?
- kodinkoneet ovat yleensä valkoisia.

 
Päältäajettava tiskikone.
 
Hoho..
 
E.
 
Kirka saatana!
rintapek
10.06.2012 08:49:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markus16: Päältä ajettava tiskikone.
 
Hoho..

 
Avioliitoksi kutsutaan tilannetta, mis tiskit hoitaa kone ja seksit postinkantaja.
 
One kind of music only - the good kind
KanttoriPiiparinen
19.07.2014 15:50:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin tämän vasta aivan äsken, joten pistän sen tänne ikivanhaan säikeeseen. Tuli nimittäin uudet pohjat yleisön mahdottoman typeriin kysymyksiin:
 
Humppatrio paikallisella työväentalolla. Yksi näitä pystyyn nostettuja lattiamoppeja tuli vaatimaan:
 
-Soittakaa nyt edes vähän jotain räppii.
 
Nuotin vieressä on aina tilaa...
Prophet
19.07.2014 17:10:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KanttoriPiiparinen: Kuulin tämän vasta aivan äsken, joten pistän sen tänne ikivanhaan säikeeseen. Tuli nimittäin uudet pohjat yleisön mahdottoman typeriin kysymyksiin:
 
Humppatrio paikallisella työväentalolla. Yksi näitä pystyyn nostettuja lattiamoppeja tuli vaatimaan:
 
-Soittakaa nyt edes vähän jotain räppii.

 
Mikko Alatalon Maailmanlopun meininki olisi tehnyt vaikutuksen.
 
Kukko
21.07.2014 01:30:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prophet: Mikko Alatalon Maailmanlopun meininki olisi tehnyt vaikutuksen.
 
Eilen tanssilavalla-ihan normi, tanssiva pari;'soittakaa reggaeta!' Kiipparistin ilmeet 10;)
 
"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
KoskPaavo
21.07.2014 12:04:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukko: Eilen tanssilavalla-ihan normi, tanssiva pari;'soittakaa reggaeta!' Kiipparistin ilmeet 10;)
 
Surun pyyhit silmistäni poies korvaa rekkeet mainiosti.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «