Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bumtsibum takaisin ja heti!
1 2 3 4
manjaana
17.04.2012 16:17:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Hyvää ja hyväntuulista (musiikki) ohjelmaa kaivataan:
 
http://www.youtube.com/watch?v=g40tkGDcIUA

 
Eikös se resiinarallikin ollut ihan mellevä..
 
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
Tankero
17.04.2012 16:35:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

manjaana: Eikös se resiinarallikin ollut ihan mellevä..
 
Puhumattakaan Talonpojan rallista.
 
Humppajyrä
EP
17.04.2012 16:40:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sorry kun jäi asia sen paremmin perusteltua, siis satuin katsomaan ton ruotsalaisten "Bumtsibumin" siitä innostuin..
 
Epämuusikko
17.04.2012 20:20:49 (muokattu 17.04.2012 20:21:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Sorry kun jäi asia sen paremmin perusteltua, siis satuin katsomaan ton ruotsalaisten "Bumtsibumin" siitä innostuin..
 
Sano Suomesta no vaikka 5 laulajaa joita olis voinu tuohon Ruotsin versioon edes harkita niin mietitään!
 
Tuli mieleen kaksi mutta en paljasta :P
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
EP
17.04.2012 20:32:00 (muokattu 17.04.2012 20:42:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Sano Suomesta no vaikka 5 laulajaa joita olis voinu tuohon Ruotsin versioon edes harkita niin mietitään!
 
Tuli mieleen kaksi mutta en paljasta :P

 
En sa!
Mä innostuin (taas) tuosta fiiliksestä mitä ei oo ollu aikoihin Suomessa!
Ei esiintyjän tarvitse olla (välttämättä) mikään suvereeni ollakseen viihdyttävä, Suomesta löytyy hienoja ja karismaattisia esiintyjiä vaikka kuinka paljon.
 
pekkajau
17.04.2012 22:36:00 (muokattu 17.04.2012 22:45:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: Kukaan ei elä niin paljon historiassa ja ennenvanhaassa ku tuo ep. Älkää vaan erehtykö sen kanssa mihinkään bändihommiin-
 
No sieltä "historiasta" aina ne parhaat biisit kuitenkin sitten lopulta kaivetaan! Nyt on semmonen suvantovaihe ja on kaikkea...tulee vielä taas semmonen nostalgia-aalto esim. tuolta itärajan takaa ihan kuin 80-luvun alussa. Kauniita melodioita ja viattomia nättejä oikeasti rimmaavia toivoa herättäviä sanoituksia kaivetaan kehiin! Ei ne ihmisten oikeat tunteet ole kuolleet mihinkään! Kaikki ei tarvitse olla semmoista J-Poika " Mulla kusta päässä lainehtii"-reageata.... tai kaikkien pissisten omaa "Shit -Music"-only radioasemaa...
 
Epämuusikko
17.04.2012 23:26:07 (muokattu 17.04.2012 23:28:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Kauniita melodioita ja viattomia nättejä oikeasti rimmaavia toivoa herättäviä sanoituksia kaivetaan kehiin!
 
Hyvää uutta tanssimusiikkia
 
http://www.youtube.com/watch?v=el5hjlV2gxI
http://www.youtube.com/watch?v=d5qQezb6kVA
 
tuon jälkimmäisen kuuntelen nyt neljättä kertaa tälle päivälle. Mitä nyt sanoitukset eivät ole suurinta Shakespearea, mutta hei.
 
Liittyykö mitenkään mihinkään: ei.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Tankero
17.04.2012 23:38:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: No sieltä "historiasta" aina ne parhaat biisit kuitenkin sitten lopulta kaivetaan! Nyt on semmonen suvantovaihe ja on kaikkea...tulee vielä taas semmonen nostalgia-aalto esim. tuolta itärajan takaa ihan kuin 80-luvun alussa. Kauniita melodioita ja viattomia nättejä oikeasti rimmaavia toivoa herättäviä sanoituksia kaivetaan kehiin! Ei ne ihmisten oikeat tunteet ole kuolleet mihinkään! Kaikki ei tarvitse olla semmoista J-Poika " Mulla kusta päässä lainehtii"-reageata.... tai kaikkien pissisten omaa "Shit -Music"-only radioasemaa...
 
Hiukan outo käsitys J-Pojasta.
 
Humppajyrä
pekkajau
17.04.2012 23:58:42 (muokattu 18.04.2012 00:00:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tankero: Hiukan outo käsitys J-Pojasta.
 
Jos joku on niin love love...niin mitä muuta siellä päässä on muka... ennen kun asiat asettuu?
 
mack the knife
18.04.2012 13:04:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: No sieltä "historiasta" aina ne parhaat biisit kuitenkin sitten lopulta kaivetaan! Nyt on semmonen suvantovaihe ja on kaikkea...tulee vielä taas semmonen nostalgia-aalto esim. tuolta itärajan takaa ihan kuin 80-luvun alussa. Kauniita melodioita ja viattomia nättejä oikeasti rimmaavia toivoa herättäviä sanoituksia kaivetaan kehiin! Ei ne ihmisten oikeat tunteet ole kuolleet mihinkään! Kaikki ei tarvitse olla semmoista J-Poika " Mulla kusta päässä lainehtii"-reageata.... tai kaikkien pissisten omaa "Shit -Music"-only radioasemaa...
 
Ei kyllä tarvis tulla.
 
COVS n:o 1.
KanttoriPiiparinen
18.04.2012 20:23:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: No sieltä "historiasta" aina ne parhaat biisit kuitenkin sitten lopulta kaivetaan! Nyt on semmonen suvantovaihe ja on kaikkea...tulee vielä taas semmonen nostalgia-aalto esim. tuolta itärajan takaa ihan kuin 80-luvun alussa. Kauniita melodioita ja viattomia nättejä oikeasti rimmaavia toivoa herättäviä sanoituksia kaivetaan kehiin! Ei ne ihmisten oikeat tunteet ole kuolleet mihinkään! Kaikki ei tarvitse olla semmoista J-Poika " Mulla kusta päässä lainehtii"-reageata.... tai kaikkien pissisten omaa "Shit -Music"-only radioasemaa...
 
Nimenomaan näin siinä on aina käynyt ja tulee käymään vastakin. Kaikelle tälle "menevälle" jumputukselle löytyy aina vastavoima. Se on luonnonlaki, halusimme tai emme.
 
Muistanemme kaikki sen 70-luvun disko-aallon. -Kuutamoserenaadikin piti soittaa rytkyn-rytkyn pohjalta, mutta sitten kun menimme sitä alkuperäisellä tempolla ja hempeällä meiningillä, olimme erittäin suosittu ja populääri bändi. RAP on katoava luonnonvara, kuten kaikenlaiset "tiputanssitkin". Melodinen ja sointurikas musiikki on ikuinen arvo.
 
Olen puhunut.
 
Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua.
KoskPaavo
19.04.2012 01:14:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=uVDqWNqsEAg
 
Siinä melodia ja soinnut jotka ovat kertautuneet tuhansissa kappaleissa.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
KanttoriPiiparinen
19.04.2012 09:24:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: http://www.youtube.com/watch?v=uVDqWNqsEAg
 
Siinä melodia ja soinnut jotka ovat kertautuneet tuhansissa kappaleissa.

 
Näinpä. Klasarista ne peruskierrot ovat tulleet. Kun yritin joskus sävellellä, tuli aina kuolleet lehdet.
 
Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua.
EP
19.04.2012 09:40:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: http://www.youtube.com/watch?v=uVDqWNqsEAg

Siinä melodia ja soinnut jotka ovat kertautuneet tuhansissa kappaleissa..

 
Esim. tuolta ne ainekset löytyy, tiettyjä sääntöjä noudattaen, loppu on luovuutta ja mielikuvitusta:
 
http://www2.siba.fi/muste1/index.php?id=1&la=fi
 
Thefish
19.04.2012 10:54:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Esim. tuolta ne ainekset löytyy, tiettyjä sääntöjä noudattaen, loppu on luovuutta ja mielikuvitusta:
 
http://www2.siba.fi/muste1/index.php?id=1&la=fi

 
Perkiömäki on hyvä tiputtamaan turhia sääntöjä pois.
 
Se on ollut mulla ainoo teoriamaikka jonka opetuksessa on ollut suoraan käytäntöön sovellettavia teesejä. Sikäli taitaa olla varsin kattava opus tuo.
 
"This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson
baron
19.04.2012 11:06:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thefish: Perkiömäki on hyvä tiputtamaan turhia sääntöjä pois.
 
Se on ollut mulla ainoo teoriamaikka jonka opetuksessa on ollut suoraan käytäntöön sovellettavia teesejä. Sikäli taitaa olla varsin kattava opus tuo.

 
Tilasin heti!
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Jonte
20.04.2012 01:02:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Hyvää ja hyväntuulista (musiikki) ohjelmaa kaivataan:
 
http://www.youtube.com/watch?v=g40tkGDcIUA

 
OK. Kerran OLTIIN PÄÄSEMÄISILLÄMME tuonne Suomen BB:n kuvauksiin. Jotain -04 tai niitä aikoja. Oli lähellä, kylpytakkishow lumosi tuotannon. Mutta kyhäilemämme mollimelodiateema kappaleessamme oli turhan synkkä, joten siihen se jäi. Arvaa harmittiko.
 
Mutta kyllä tuossa ohjelmaformaatissa oli ideaa. Voisin kuvitella, että se nousee siitä vielä joskus. Itse olin kyllä kannattamassa sitä aikoinaan kovin.
 
-jonte
 
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
KoskPaavo
20.04.2012 15:24:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KanttoriPiiparinen: Näinpä. Klasarista ne peruskierrot ovat tulleet. Kun yritin joskus sävellellä, tuli aina kuolleet lehdet.
 
Tää pisti hymyilemään, vähän samanlaisia tuotoksia on täältäkin tullut.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
pekkajau
20.04.2012 22:58:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juice-vainaa osas tehdä hyvän suomi-duuri biisin. Mutta se jippo olikin siinä tekstissä eikä melodiassa aina!
 
KoskPaavo
21.04.2012 00:16:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Juice-vainaa osas tehdä hyvän suomi-duuri biisin. Mutta se jippo olikin siinä tekstissä eikä melodiassa aina!
 
Oletpa oikeassa, samoinkuin kävi EppuNormaali-jutussa , hyvät teksti-ideat ja direstraits-taustat, siinä se. (provo)
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «