Muusikoiden.net
08.12.2016

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jatkoaikalupa
1
k-max
18.08.2011 22:49:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä veikkaatte montako prosenttia suomen "kaksimiestä ja casio" pumpuista jäisi työttömäksi jos kippoloitten jatkoaikalupa ei edellyttäisi ns."elävää musiikkia"?.

henkilökoihtaisesti olen kannalla että kaikki kapakat saisi mennä viimestään kahdelta kiinni että selviäis aammulla joskus oikeisiinkin töihin, eikä se rytmikone hakkais vielä iltapäivälläkin korvissa!! (kommenttiin sisältyi huumoria :)

Meiltähän tämä käy!
KoskPaavo
19.08.2011 02:09:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseasiassa mä oon tuommoinen OMB- hemmo myös, vaan en oo törmännyt tuohon juttuun koskaan, vaan kyllä oon kuullut että jossain Jyväskylän itäpuolella ravintoloissa noin tehdään.

"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
jeppeq
22.08.2011 11:43:48

SUN radiossa mainostaa jokin kuppola, että meillä tanssitaan "viikonloppuisin elävän musiikin tahdissa", perjantaisin karaokea ja lauantaisin orkesterin tahdissa.

Olen hieman eri mieltä tuosta karaoken luokittelusta "eläväksi musiikiksi" - toki siellä joku turaa niitä lauluja ja siinä on elävyyttä, ainakin mun makuun ihan liikaa.

Elävä musiikki kuitenkin on soittajien esittämää.

Painava, mutta kevytmielinen.
k-max
22.08.2011 15:15:58

oikeassa olet. erään paikallis baarin omistaja kertoi ostaneensa kitaran jotta voi esiintyä alkoholitarkastajalle tarvittaessa. soittotaitoa miehellä ei ole tippaakaan, mutta puolustuksekseen hän aikoi sanoa. että voiko herra tarkastaja väittää M.A nummisen osaavan soitaa saati sitten laulaa, ja käsittääkseni mies on aika tunnettu muusikko

Meiltähän tämä käy!
isojussi
22.08.2011 17:24:16

Toi MA:n soitto-/laulutaidon vähättely osoittaa täydellistä tietämättömyyttä.

Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
k-max
22.08.2011 20:58:26

kommenttiini saattoi sisältyä huumoria :)

Meiltähän tämä käy!
leprechaun
02.09.2011 02:12:58

isojussi: Toi MA:n soitto-/laulutaidon vähättely osoittaa täydellistä tietämättömyyttä.

Mää ihailen M.A.:ta etenkin levytyksen "Suomen Talvisota" johdosta. Aloitti kuitenkin kotimaisen undergroundmusiikkiperinteen. Samalla levyllä esiintymässä mm. Rauli B ja Tarmo Manni salaperäisenä äänenä. Kannattaa kuunnella kappale Suomalaisen musiikin historiaa. Linkin juttu levystä ja tekijöistä on varsin suppea mutta kuitenkin...
http://desibeli.net/juttu/1854

Jucciz
02.09.2011 02:57:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En nähnyt Helgan pohjetta kylvyssä.

Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
leprechaun
02.09.2011 03:03:03

Sorry etten malttanut olla panematta erästä kauneimmista M.A.:n balladeista tähän; Laulu Jossa On Tunnelma. http://www.youtube.com/watch?v=oFWz0bm5Xo8&feature=related

Ukko
02.09.2011 08:40:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

leprechaun: Mää ihailen M.A.:ta etenkin levytyksen "Suomen Talvisota" johdosta. Aloitti kuitenkin kotimaisen undergroundmusiikkiperinteen. Samalla levyllä esiintymässä mm. Rauli B ja Tarmo Manni salaperäisenä äänenä. Kannattaa kuunnella kappale Suomalaisen musiikin historiaa. Linkin juttu levystä ja tekijöistä on varsin suppea mutta kuitenkin...
http://desibeli.net/juttu/1854

Tähän levyyn tutustuttiin JonLordin kanssa yläkoulu aikoina luokan open vihjeen perusteella. LAinasimme myös levyn häneltä ja sen naarmutettuamme ( : ) ostin oman kappaleen. Taitaa löytyä cd myös jostain kätköstä. Kekkonen hiihtää Kekkonen kalastaa ..........

COVS jäsen nro 6
stagestar
02.10.2011 08:04:45

Ehkä muutama. duoa isommathan mm. basix ja harley benton merkkisillä soittimilla varustetut yhtyeet on jo jääneet työttömiksi. (sis. todella paljon huumoria =) )

rok rok !!!
Kumiankka
02.10.2011 11:10:08

Oikeestaan olisi pitänyt eilen sekvenssoida, tuttu lähetti killeri biisin sähvöpostia mut oli komento tuttujen 14v synttäri bileisiin. Saunaan en en ollut valmistauunut mutta jouduin sitten lähtemään vaikka olin ennen bileitä suihkussa virkistätynyt. Ajoitus oli sellainen että bileiden kauneimat naiset oli meidän jälkeen saunavuorossa, ja "melkein" näin toisen niistä melkein alasti, änkesivät sinne selänpesulle ja kaivosta hain niille vettä lisää.

Kyllä samoilla linjoilla että nukkumaan pitää päästä ajoissa ja turhaa tuo yövalvominen.

Roki
08.10.2011 05:32:42

jeppeq: Olen hieman eri mieltä tuosta karaoken luokittelusta "eläväksi musiikiksi" - toki siellä joku turaa niitä lauluja ja siinä on elävyyttä, ainakin mun makuun ihan liikaa.

On se hyvinkin elävää musiikkia. Välillä liiankin elävää. Vaan "korkeatasoista viihdettä" jota jatkoaikaluvat edellyttävät, se ei yleensä ole. Eikä puoli kahden jälkeen varmasti.

Been there - done that - don't ask.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti