Muusikoiden.net
11.12.2016

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Youtube
1
Andy88
10.08.2011 12:20:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloitetaanpas tänne tämmöinen tanssimusiikkiin liittyvä youtube ketju, jonne jokainen voisi linkittää mielestään mielenkiintoisia aiheeseen liittyviä videoita, niitä kun ei aina itse tajua välttämättä hakea, voi löytyä helmiä! ;)

Mielelläni näkisin itse myös muita Suomen alan harrastajien livevideoita, näkis vähän tämän maan meininkiä!

Itse kävin Lakeuden Kuun riveissä vetäsemässä keikan Lapuan Vanhan Paukun Festareilla ja tässä kooste siitä alkajaisiksi:

http://www.youtube.com/watch?v=CZ3Tp7xZI-0

Ei muutakuin mielenkiintoisia YouTuben antimia odottelemaan!
J.Blomqvist & Lakeuden Kuu

EP
10.08.2011 15:14:34

Andy88: Aloitetaanpas tänne tämmöinen tanssimusiikkiin liittyvä youtube ketju, jonne jokainen voisi linkittää mielestään mielenkiintoisia aiheeseen liittyviä videoita, niitä kun ei aina itse tajua välttämättä hakea, voi löytyä helmiä! ;)

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=6&t=186885

Kaikista musiikin eri tyylilajeista löytyy sekä hyvää, että huonoa (Eli humpasta rokkiin ja jatsiin, klassistakaan unohtamatta)
isojussi
10.08.2011 17:11:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on EP PARASTAyoutubesta ketju... postaajan mielestä ei linkki ilmeisimmin sovi sinne...

Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Andy88
10.08.2011 23:41:30

Kappas. :'D ..tässäpä siis eka esimerkki kun ei osaa etsiä sitten sitäkään vähää että löytäis oikeen palstan. Pointsit kotiin ja hattu syvälle päähän. Siispä lukemaan tuota ketjua, kiitos! :)

Andy88
10.08.2011 23:44:59 (muokattu 10.08.2011 23:46:25)

..Nää foorumit ei koskaan oo ollu niitä vahvoja puolia. :D

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti