Aihe: Yölintu
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
steinberger
02.09.2011 19:49:33
hyvin näkyy liittyvän yölintuun nämä kirjoitukset. olen ollut useilla keikoilla heidän kanssaan ja hyvin ovat pojat hoitaneet keikkansa. mukavia poikia ovat kun on juteltu. sanon poikia koska itselläni on saman ikäisiä lapsia. hyviä keikkoja kaikille soittajille. t. steinberger
Epämuusikko
02.09.2011 20:41:02
pava: Todellinen ammattimuusikko ei HALUA, eikä PYSTY tekemään muuta työtä, varsinkaan ei musiikkiin liityvää...näin se oikeesti menee..."paska ei punniten parane!!!

Olis jäänyt moni biisi ja keikka tekemättä jos näin oikeasti olisi.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Eddy
02.09.2011 21:49:10
Todellinen ammattimuusikko ei HALUA, eikä PYSTY tekemään muuta työtä, varsinkaan ei musiikkiin liityvää...näin se oikeesti menee..."paska ei punniten parane!!!

No käännetäänpäs asia toisinpäin: Eli vaikkapa lääkäri tms, joka haluaisi tehdä (puhumattakaan siitä että tekisi) pari soittokeikkaa sillointällöin, ei ole oikea lääkäri? Ja tohon pystymiseen: Aika heikossa jamassa on asiat, jos ei pysty mitään muuta tekemään...
Koskettelen soittimia...
rintapek
02.09.2011 22:38:23

jon lord: .......aikamoista??!!

Tos ny vaan on Pavalla käsitteet hieman pielessä. Ammatti se on sivutoimikin.
Jos mä astun taksiin, ni mua ei todellakaan kiinnosta onko puikoissa itte yrittäjä, päätoimirenki vai sivutoimirenki. Duunissa ne on kaikki ja sillä piste.

Miten tää ny mahtaa liittyä Yölintuun, ni just yhtä vähän ko pari viimeistä sivua. Mut mä toivon et Simo saa ittensä ja bändin keikkakuosiin.
One kind of music only - the good kind
pekkajau
03.09.2011 00:40:55 (muokattu 03.09.2011 00:42:14)
Pavalla on tuo itsetunto kunnossa ja se se onkin tärkein asia muusikolla! Sillä mennään pitkälle! Aikoinaan tehtiin tutkimus eri ammattien arvostuksesta ja vain paimen jäi viimeiseksi heti muusikon jälkeen.
Lyyki
03.09.2011 05:23:00
Kyllä se "Yönlintu" on kova näitä lukiessa. Kippis Simolle!
Ukko
03.09.2011 11:30:01

pekkajau: Pavalla on tuo itsetunto kunnossa ja se se onkin tärkein asia muusikolla! Sillä mennään pitkälle! Aikoinaan tehtiin tutkimus eri ammattien arvostuksesta ja vain paimen jäi viimeiseksi heti muusikon jälkeen.

Mutta mikä paimen, sika, lammas...... ?
COVS jäsen nro 6
baron
03.09.2011 12:57:26 (muokattu 03.09.2011 12:58:16)

Ukko: Mutta mikä paimen, sika, lammas...... ?

Mä oon ollut duunissa lehmäpaimenena. Kyllä se varmaan on alin, en olisi muuten varmaan kelvannut.

(Landella oli pienviljelijä jolla ei ollut ihan tarpeeksi niittyä ja mun piti aamulypsyn jälkeen viedä lehmät metsään syömään ja tuoda iltalypsyksi takaisin.)

Edit: Ai niin, olinko "cowboy"?
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Zed
03.09.2011 13:40:11

baron: Ai niin, olinko "cowboy"?

Enpä tiedä, mutta Kari Tapio varmaankin oli. Nikna-nakna-nikna-nakna. Voi hyvä juaja mikä rölöketju...
pekkajau
04.09.2011 02:26:50 (muokattu 04.09.2011 02:27:37)
No mitäpä näistä...samapa kai tuo lie kumpaanko sekoaa. Musiikkiin vain Mansikkiin! Tuomittavia tekoja olivat molemmat ainakin aikoinaan!
http://www.youtube.com/watch?v=N65N89jezXU
isojussi
04.09.2011 10:47:30
pekkajau: No mitäpä näistä...
http://www.youtube.com/watch?v=N65N89jezXU

Mun yläasteen musaopehan se siinä laulaa!
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Musiikkia korville
05.09.2011 09:19:28 (muokattu 05.09.2011 09:20:04)

Lauantaina oltiin Yölinnun kanssa keikalla. Simo oli omalla autolla eli selvinpäin. Uus kitaristi soitti vallan mallikkaasti ja soitti jopa viulua jossain kohtaa. Tästä esimerkkinä, kun pojat soittivat valssit, niin Simolla oli haitari ja kitaristi soitti viulua. Toimi ihan saatanan (anteeksi) hyvin! Muutenkin ohjelmistoa oli rukattu uuteen uskoon, liekö ukot ottaneet vinkkiä, kun tanssijat eivät oo viime aikoina olleet oikein mielissään.

Hattua nostan uudesta lookista ja fiiliksestä! Ei voi kuin toivoa heille uutta nostetta ja imagonpuhdistusta ja uskon että tuolla kaavalla homma onnistuu!
By: MK
baron
05.09.2011 09:40:13

Musiikkia korville: Hattua nostan uudesta lookista ja fiiliksestä! Ei voi kuin toivoa heille uutta nostetta ja imagonpuhdistusta ja uskon että tuolla kaavalla homma onnistuu!

Jos ne tekee jatkossa hyviä keikkoja niin nehän voi kääntää koko kohun voitoksi. Nyt sellaisetkin jotka ei alaa seuraa, tuntee bändin nimeltä.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Rämppy
05.09.2011 10:09:08
Voihan se olla niinkin, että pitkällä uralla uusi nousu vaatii laukaisijakseen kriisin, vaikka eihän Yölintu todellakaan ole mikään kehäraakkiorkesteri. Simo on vielä nuori mies ja silti kokenut ammattilainen. Sillä on hyvät mahdollisuudet kääntää bändin ura uuteen nousukiitoon.
En sitten malttanut olla sanomatta.
Mikko T.
05.09.2011 17:12:42

Musiikkia korville: Lauantaina oltiin Yölinnun kanssa keikalla. Simo oli omalla autolla eli selvinpäin. Uus kitaristi soitti vallan mallikkaasti ja soitti jopa viulua jossain kohtaa. Tästä esimerkkinä, kun pojat soittivat valssit, niin Simolla oli haitari ja kitaristi soitti viulua. Toimi ihan saatanan (anteeksi) hyvin! Muutenkin ohjelmistoa oli rukattu uuteen uskoon, liekö ukot ottaneet vinkkiä, kun tanssijat eivät oo viime aikoina olleet oikein mielissään.

Mahtava homma! Erittäin mieluisia uutisia.
Tänään tällä lailla.
isojussi
05.09.2011 17:27:35
Mikko T.: Mahtava homma! Erittäin mieluisia uutisia.

Ehdottomastim olen samaa mieltä - vaikken heidän faneihinsa kuulukaan.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Deccho
06.09.2011 09:09:06
Musiikkia korville: Hattua nostan uudesta lookista ja fiiliksestä! Ei voi kuin toivoa heille uutta nostetta ja imagonpuhdistusta ja uskon että tuolla kaavalla homma onnistuu!

Mukava juttu. Vielä kun sinne huilu / foni ilmestyy, niin johan jotain.
EP
06.09.2011 10:21:49
Deccho: Mukava juttu. Vielä kun sinne huilu / foni ilmestyy, niin johan jotain.

Jep, puhaltimet olis rrrrautaa!
Mä kuulun "Yölintu" faneihin! : )
JussiG
28.12.2011 10:50:41
Iltalehti tiedottaa: Yölintu-yhtye hajosi?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011122815006657_vi.shtml

Oliko lie odotettavissakin?
phren
28.12.2011 10:56:34
Kokoonpano kai vaan muuttuu, tosin aika radikaalisti jos kolme äijää vaihtuu. Lähteenä Yölinnun sivujen kysymysosio.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)