jakeni 29.12.2011 18:34:46 | |
---|
sabian: Se on ristuksen komiaa että omaa mielipiteen. Eikö...kuule??? Eikä minkään kusenpolttaman nimimerkin takaa huutele ....niinku jotkut säälittävät heikot! Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
sabian 29.12.2011 18:37:39 | |
---|
isojussi: Samaan aikaa ko bändien musaa ei hirveän monipuoliseksi voi väittää. Poislukien toki Finkut. Mä löisin listaan sen sijaa Finkkujen kanssa Hullut ja Darra.. eikäkö Dulla... eikäkö Dallapén Peruukki päähän ja hame korviin. Siinä on monipuolisuutta. |
sabian 29.12.2011 18:39:37 | |
---|
jakeni: Eikö...kuule??? Eikä minkään kusenpolttaman nimimerkin takaa huutele ....niinku jotkut säälittävät heikot! No älä huutele. |
jazzbass-73 29.12.2011 19:23:33 | |
---|
Turhaa porinaa ... bändejä on aina hajonnut ja aina tulee hajoamaan ( paitsi ZZ TOP ja Rush ;) . Eiköhän tuolla oo jo uudet ukot kehissä . That's Life . |
hvinnamo 29.12.2011 20:05:14 | |
---|
markus16: Suurin vastuuhan yleensä näyttäytyy suurimpana palkkana. Monellakin alalla. Kyllä , kyllä, mutta mä en tunne yhtään suomalaista tanssibasistia, joka olis päässyt soittoansioillaan edes verokalenteriin. Eikä niitä taida täälläkään pyöriä montakaan? 44000 euroa verotettavaa on aika paljon. :) |
EP 29.12.2011 20:09:47 | |
---|
hvinnamo: Kyllä , kyllä, mutta mä en tunne yhtään suomalaista tanssibasistia, joka olis päässyt soittoansioillaan edes verokalenteriin. Eikä niitä taida täälläkään pyöriä montakaan? 44000 euroa verotettavaa on aika paljon. :) Mistäs tiedät mitä tuloja kenelläkin on ja mistä ne kertyy? Saattaa sillä muutama lypsäväki olla ..ja mitä helekutin väliä? |
jakeni 29.12.2011 20:54:34 | |
---|
sabian: No älä huutele. Kuka se oikein huutelee....mikäs siivousalue ja mikä mies olet ? -olen Niska.Valkeekoskista,nääs. (mikä vitun sabian?) Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
hvinnamo 29.12.2011 21:07:57 | |
---|
EP: Mistäs tiedät mitä tuloja kenelläkin on ja mistä ne kertyy? Saattaa sillä muutama lypsäväki olla ..ja mitä helekutin väliä? Elä hermostu hyvä ihminen. Sehän on hienoa jos joku pystyy noin epävarmalla alalla tienaamaan mukavasti. Jokainen insinööri saattaa helpostikin tienata tuon ja ylikin, mutta yksi tanssimuusikko tuhannesta(?) pystyy tuohon. Nostan hattua hänelle kun sitä saa mitä tilaa. |
sepisti 29.12.2011 21:22:54 | |
---|
markus16: Suurin vastuuhan yleensä näyttäytyy suurimpana palkkana. Monellakin alalla. Soittaminen on duunarihommaa. Duunarilla se menee niin, että mitä rankempi duuni, sitä paskempi liksa. Indican Jenny on ihana... |
Ukko 29.12.2011 22:14:13 | |
---|
jakeni: Kuka se oikein huutelee....mikäs siivousalue ja mikä mies olet ? -olen Niska.Valkeekoskista,nääs. (mikä vitun sabian?) Ja päissäni oon. Olen härmästä ja syön rautaa ja paskannan kettinkiä ; ) COVS jäsen nro 6 |
Ukko 29.12.2011 22:14:50 | |
---|
sepisti: Soittaminen on duunarihommaa. Duunarilla se menee niin, että mitä rankempi duuni, sitä paskempi liksa. Kas kun tätä olen yrittänyt tolkuttaa mutta kun kaikki ei bonjaa. COVS jäsen nro 6 |
pekkajau 29.12.2011 23:17:48 | |
---|
"Hänen Orkesterinsa"... No ossoohan tuo Simo soittoo bassoo! |
Rämppy 29.12.2011 23:48:29 | |
---|
Simo on se jätkä joka Yölinnusta tunnetaan ja muistetaan. Muut voivat olla taitavampia soittajia ja luotettavampia tyyppejä, mutta korvattavissa. Takarivin jätkiä. En sitten malttanut olla sanomatta. |
hvinnamo 30.12.2011 00:02:49 | |
---|
Rämppy: Simo on se jätkä joka Yölinnusta tunnetaan ja muistetaan. Muut voivat olla taitavampia soittajia ja luotettavampia tyyppejä, mutta korvattavissa. Takarivin jätkiä. Niinkuin Agentsista Esa ja solisti on ne jotka tunnetaan, monikaan ei muista että Kai on Esan veli ja soittaa bassoa. Monikaan rivikansalainen ei erota kitaraa ja bassoa nähden, kuullen ei senkään vertaa. |
baron 30.12.2011 00:07:39 | |
---|
hvinnamo: Niinkuin Agentsista Esa ja solisti on ne jotka tunnetaan, monikaan ei muista että Kai on Esan veli ja soittaa bassoa. Monikaan rivikansalainen ei erota kitaraa ja bassoa nähden, kuullen ei senkään vertaa. Eihän Mambassakaan kukaan muu pysy kuin Tero. No sitä en kyllä hirveästi nimittäisi tanssiorkesteriksi. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
markus16 30.12.2011 00:20:34 (muokattu 30.12.2011 00:21:32) | |
---|
Onhan näitä. Ei Stratovariuksessakaan ollut yhtään alkuperäisjäsentä kun nousukiitoon lähti. Sekään ei tosin tanssiorkesteri. Jännä nähdä tämä Lauri Tähkä vs. Elonkerjuu -asetelma. Jos ne nyt laulajan saavat riveihin. Mä oon lukenu parin päivän sisään ainakin 5 yölintua koskevaa uutista, enkä silti osaa viimeisimmästä kokoonpanosta nimetä kuin veljekset. Edit. Typotin elonkerjuun Old school? New school? Shit! I didn't even go to school. |
jazzbass-73 30.12.2011 03:16:19 | |
---|
Vittu ... Rollareista lähti Bill Wyman , tilalle Darryl Jones ... peli jatkuu vaikka ukkoja vaihtuu ! Miten joku saatanan yölintu aiheuttaa edes keskustelua ? |
isojussi 30.12.2011 04:42:07 (muokattu 30.12.2011 04:43:39) | |
---|
sabian: Peruukki päähän ja hame korviin. Siinä on monipuolisuutta. Parempi sekin, kun naula päähän biitti kiihtymään... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 30.12.2011 04:45:45 | |
---|
jakeni: -niinhän mä sanoinkin.....jaa mulla ajatus/lukihäiriö....Ei pidä paikkaansa! Mä oon kato kova spekuloimaan segundaarisillä argumenteillä....häh? Hehee - tarvaisia vaan täältä kirotusvireitten kuknigaalta! Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
EP 30.12.2011 05:53:49 (muokattu 30.12.2011 06:05:25) | |
---|
Rämppy: Simo on se jätkä joka Yölinnusta tunnetaan ja muistetaan. Muut voivat olla taitavampia soittajia ja luotettavampia tyyppejä, mutta korvattavissa. Takarivin jätkiä. hvinnamo: Niinkuin Agentsista Esa ja solisti on ne jotka tunnetaan.. Oliskohan kuitenkin niin, että useimmat menee keikalle kuuntelemaan Agentsia ja Yölintua? Monikaan rivikansalainen ei erota kitaraa ja bassoa nähden, kuullen ei senkään vertaa. En menis vannomaan, koulujen musatunnit on ollu jo pitkään soittimiin perehdyttäviä alkaen ihan ala-asteelta ja vanhemmat saa sitten kyllä kuulla nuorilta. |