Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yölintu
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
phren
29.12.2011 10:06:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HotWheels: Eihän siinä tarvi muuta kuin rumpali ja basisti tahtoa Simolla völjyyn. Matti-velihän on jo valmiiksi kitaristi, joka voi jatkaa siitä mihin muut jättivät.
 
Eiku nehän vois kahdestaan alkaa keikkailla; Simo hommais sen digisirmakan ja Matti tiluttais kitaralla niin maan perusteellisesti
 
hvinnamo
29.12.2011 10:53:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HotWheels: Eihän siinä tarvi muuta kuin rumpali ja basisti tahtoa Simolla völjyyn. Matti-velihän on jo valmiiksi kitaristi, joka voi jatkaa siitä mihin muut jättivät.
 
Matti onkin noita soolo-kitaristin ominaisuuksia pitänyt tiukasti vakan alla. :)
 
rintapek
29.12.2011 10:58:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hvinnamo: Matti onkin noita soolo-kitaristin ominaisuuksia pitänyt tiukasti vakan alla. :)
 
Mut toihan on fiksua. Ei pääse taidot karkaamaan.
Mä sovellan ihan samaa joka soittimella. Ja laulus kans.
 
One kind of music only - the good kind
artope
29.12.2011 11:12:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: Mut toihan on fiksua. Ei pääse taidot karkaamaan.
Mä sovellan ihan samaa joka soittimella. Ja laulus kans.

 
Hehee. Meidän päntin jätkät aattelee varmasti samaa munsta!!
 
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
Lucky 7
29.12.2011 13:24:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eihän ne tarvii kun rumpalin, Onhan Iso-S bassookin räplänny keikoilla.
 
Veikkaisin kuitenkin ammattilaisista koottua kokoonpanoo. Hänenorkesteri... kuulostais hyvälle.
 
TÄ?
markus16
29.12.2011 13:31:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nythän niillä ois sauma vaikka hurahtaa uskoon ja alkaa kiertää kirkkosaleja laulamassa henkeviä.
 
Old school? New school? Shit! I didn't even go to school.
Prophet
29.12.2011 14:00:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markus16: Nythän niillä ois sauma vaikka hurahtaa uskoon ja alkaa kiertää kirkkosaleja laulamassa henkeviä.
 
Ehkäpä toimittaja Kai Merilä ojentaa pojille Seiskan Selvitymispaketin, jolla pärjätä elämässä.
 
Lennu
29.12.2011 14:16:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ei kyllä lyö leiville. Mitä ei-ykkösrivin bändit sitten tienaa, jos nämäkään ei Silmua lukuunottamatta tämän enempää? Kunnon köyhäilyala, onneks oon ite valtion tehtaalla töissä
 
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m … /yolinnun-jasenilla-hurjat-tuloerot
 
"Esittävä taide on hyvin vaativaa ja on ikävä nähdä ettei suurimmalla osalla kansalaisista ole alkeellisintakaan esittävän taiteen vastaanottamisen kulttuuria." -velipesonen
baron
29.12.2011 14:48:15 (muokattu 29.12.2011 14:48:41)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: No ei kyllä lyö leiville. Mitä ei-ykkösrivin bändit sitten tienaa, jos nämäkään ei Silmua lukuunottamatta tämän enempää? Kunnon köyhäilyala, onneks oon ite valtion tehtaalla töissä
 
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m … /yolinnun-jasenilla-hurjat-tuloerot

 
Mä kävin laskemassa niitten kotisivulta että vuonna 2010 niillä oli 106 keikkaa.
Muille jotain 500/keikka ja tähdelle 1000. On niillä tietysti ollut muitakin tuloja eli vähemmän todellisuudessa.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Lennu
29.12.2011 14:49:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Mä kävin laskemassa niitten kotisivulta että vuonna 2010 niillä oli 106 keikkaa.
Muille jotain 500/keikka ja tähdelle 1000. On niillä tietysti ollut muitakin tuloja eli vähemmän todellisuudessa.

 
On kai niillä menojakin ollut.
 
"Esittävä taide on hyvin vaativaa ja on ikävä nähdä ettei suurimmalla osalla kansalaisista ole alkeellisintakaan esittävän taiteen vastaanottamisen kulttuuria." -velipesonen
baron
29.12.2011 14:52:42 (muokattu 29.12.2011 14:54:45)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: On kai niillä menojakin ollut.
 
Nää oli sun linkin verotettavat tulot. Kait niistä on jo vähennykset tehty?
 
Edit: Siis en tarkoita että nää olisi ollut keikkojen laskutushinnat vaan se mitä niille on vähennysten jälkeen jäänyt verotettavaa.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Anonymous-jazz
29.12.2011 15:02:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: No ei kyllä lyö leiville. Mitä ei-ykkösrivin bändit sitten tienaa, jos nämäkään ei Silmua lukuunottamatta tämän enempää? Kunnon köyhäilyala, onneks oon ite valtion tehtaalla töissä
 
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m … /yolinnun-jasenilla-hurjat-tuloerot

 
Täytyy myös muistaa, että ei noi kaikki Simo S:n vuositulot ole tulleet pelkistä esiintymiskorvauksista. TEOSTO korvauksiakin taitaa äijä ihan kivasti saada.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Ukko
29.12.2011 15:10:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: No ei kyllä lyö leiville. Mitä ei-ykkösrivin bändit sitten tienaa, jos nämäkään ei Silmua lukuunottamatta tämän enempää? Kunnon köyhäilyala, onneks oon ite valtion tehtaalla töissä
 
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m … /yolinnun-jasenilla-hurjat-tuloerot

 
TES mukaiset tulot. Mutta tuskin saavat matkakorvauksia (kyyristyy tuolin taakse piiloon).
 
COVS jäsen nro 6
EP
29.12.2011 15:44:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivempi ku pysyttäs musiikkipuolessa..
 
Sirmakka-ukko
29.12.2011 15:47:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Täytyy myös muistaa, että ei noi kaikki Simo S:n vuositulot ole tulleet pelkistä esiintymiskorvauksista. TEOSTO korvauksiakin taitaa äijä ihan kivasti saada.
 
Niin gramexeja tipahtelee myös mukavasti.
 
hvinnamo
29.12.2011 17:08:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika hyvin kun basson soittamisella pääsee noin korkeisiin ansioihin. Taitaa Heiskarinkin tulot tippua, luulen mä. Olis ollu sekin tyytyväinen ja soitellu kiltisti vaan...
 
EP
29.12.2011 17:29:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hvinnamo: Aika hyvin kun basson soittamisella pääsee noin korkeisiin ansioihin..
 
Miten niin? Basistin harteilla lepää aina suurin vastuu kaikesta!
 
markus16
29.12.2011 17:37:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Miten niin? Basistin harteilla lepää aina suurin vastuu kaikesta!
 
Suurin vastuuhan yleensä näyttäytyy suurimpana palkkana. Monellakin alalla.
 
Old school? New school? Shit! I didn't even go to school.
sabian
29.12.2011 18:09:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jakeni: Vai niin....itse en pidä kylläkään juuri minään...aivan diletantti tasoa!
 
Se on ristuksen komiaa että omaa mielipiteen.
 
Ukko
29.12.2011 18:15:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markus16: Suurin vastuuhan yleensä näyttäytyy suurimpana palkkana. Monellakin alalla.
 
Siis teoriassa, ja etenkin suuri palkkaisten esittämänä totuutena.
 
COVS jäsen nro 6
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «