Muusikoiden.net
11.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miten voisi tarjota omia lauluja eteenpäin?
1
marimilja
19.05.2011 06:35:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tanssittavaa musiikkia useita kappaleita olisi tarjolla, jos joku kiinnostunut? Itselläni ei ole lauluääntä tarpeeksi laadukkaasti niitä laulamaan. Nuotit ja soinnut olen tehnyt kappaleisiin tietokoneohjelmalla.

damn u
19.05.2011 10:07:52

marimilja: Tanssittavaa musiikkia useita kappaleita olisi tarjolla, jos joku kiinnostunut? Itselläni ei ole lauluääntä tarpeeksi laadukkaasti niitä laulamaan. Nuotit ja soinnut olen tehnyt kappaleisiin tietokoneohjelmalla.

Hyvä keino voisi olla tarjota niitä suoraan esittäjille. Jonkinlainen demo josta saa kuulokuvan auttaisi asiaa. Mikäli sinulla on minkäänlaisia kontakteja muusikoihin, käytä niitä.

Toinen vaihtoehto voisi olla jollekin yhtiölle, kustannus-, levy- jne, mutta sitä kautta voi olla vaikeampaa. Elvis ry (säveltäjät ja sanoittajat) voisi olla hyvä apu.

suomipoplaulajalauluntekija
21.05.2011 20:30:43

Jos niissä on myös tekstit. Lähetä mulle niitä toni_k77@hotmail.comiin. Harkitsen sinkun tekoa en ole vielä varma teenkö oman vai jonkun muun. Ja jos lähettäisi radioille

21.05.2011 20:31:20

Ja osaan laulaa

21.05.2011 20:32:18

pitäisi olla jonkinlaiset taustat ja melodiat ja sanat.

marimilja
28.05.2011 06:28:34

Kiitos vinkeistä!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti