Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikä bändi Nordlandialla
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12
isojussi
02.03.2011 05:30:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Semmoinen ammattitaitoinen välimuotokin on olemassa, mulla on semmonen 100€:n ja 500€ keskivaiheilla. Pääosin oikeata huvitusta, pikku pala sarkasmia siinä sivussa.
 
Nyt puhuu humppaveli 110% asiaa, niin kuin monasti tapanasi on.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
isojussi
02.03.2011 05:40:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Pitäsköhän ruveta paikallisen supermarketin kassalla kyselemään kassaneideiltä tuon hymyn ja ylenpalttisen innostuksen perään?Työ ei aina ole ILOA!
 
On tahi ei, mutta mm tossa on semmonen duuni, jossa ei tod paranis olla hermafrodiittimoodissa: norsunvittu naamalla ja kyrpä ottassa.
 
Tossa kohden ittellä on lähes joka kerta oma käytökseni asiakkaana parantanut palvelua. Mulle tosin jokainen myrtsi asiakaspalvelija / asiakas on aina jonkinmoinen haaste. Jos ei niitä saa ystävällisellä pikku "flirtillä" iloisempaan kuosiin, niin jo vain annetaan lisää syytä murjottaa.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Isotalo
02.03.2011 11:28:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ketä ihan oikeesti voi kiinnostaa se, hymyileekö esim. kaupan kassa vai ei? Mitä väliä? Mä käyn kaupassa hakemassa itselleni välttämättömiä hyödykkeitä, en piristystä päivääni. "Kassatyttö ei hymyillyt, päivä meni pilalle. Yhyy, soitan sen pomolle ja vaadin potkuja."
 
Jos elämä on rankkaa, lue Aku Ankkaa.....
 
Lennu
02.03.2011 11:44:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: On tahi ei, mutta mm tossa on semmonen duuni, jossa ei tod paranis olla hermafrodiittimoodissa: norsunvittu naamalla ja kyrpä ottassa.
 
Tossa kohden ittellä on lähes joka kerta oma käytökseni asiakkaana parantanut palvelua. Mulle tosin jokainen myrtsi asiakaspalvelija / asiakas on aina jonkinmoinen haaste. Jos ei niitä saa ystävällisellä pikku "flirtillä" iloisempaan kuosiin, niin jo vain annetaan lisää syytä murjottaa.

 
Kyllähän pieni Elvis-show siinä kassalla päivää piristäisi. Tai hetken laulut asiakkaista. "hei sulla kaveri, taitaa olla maitoa uu beibi -porkkanaa ja".
 
Eli Isotalon kanssa samalla linjalla, ei sen kassan ja asiakkaan elämät kiinnosta toisiaan ollenkaan, ostokset piippiip kassiin, maksu ja seuraava. Ei siinä nyt herttinen ruveta mitään jonglööraamaan, jos joku ei hymyile. Hoitaahan se kuitenkin sen duuninsa. Jos nyt tietty haluaa piristää sillä pienellä elvisshowlla, niin menee sitten tekemään sen johonkin sivuun vaikka tölkinpalautuskoneille, jotta muut saa asioitua. Siihen kassalle ei jäädä aimoolshukappailee, vaikka kuinka olis vinkeä fiilis.
 
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
half
02.03.2011 12:37:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Kyllähän pieni Elvis-show siinä kassalla päivää piristäisi. Tai hetken laulut asiakkaista. "hei sulla kaveri, taitaa olla maitoa uu beibi -porkkanaa ja".
 
Eli Isotalon kanssa samalla linjalla, ei sen kassan ja asiakkaan elämät kiinnosta toisiaan ollenkaan, ostokset piippiip kassiin, maksu ja seuraava. Ei siinä nyt herttinen ruveta mitään jonglööraamaan, jos joku ei hymyile. Hoitaahan se kuitenkin sen duuninsa. Jos nyt tietty haluaa piristää sillä pienellä elvisshowlla, niin menee sitten tekemään sen johonkin sivuun vaikka tölkinpalautuskoneille, jotta muut saa asioitua. Siihen kassalle ei jäädä aimoolshukappailee, vaikka kuinka olis vinkeä fiilis.

 
Olet asian ytimessä.
 
http://www.youtube.com/watch?v=FOb_QL1FTwE
Jäärä
02.03.2011 13:44:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Isotalo: Ketä ihan oikeesti voi kiinnostaa se, hymyileekö esim. kaupan kassa vai ei? Mitä väliä? Mä käyn kaupassa hakemassa itselleni välttämättömiä hyödykkeitä, en piristystä päivääni. "Kassatyttö ei hymyillyt, päivä meni pilalle. Yhyy, soitan sen pomolle ja vaadin potkuja."
 
Jos elämä on rankkaa, lue Aku Ankkaa.....

 
Minua kiinnostaa! Ja olisi se vaan hienoa, jos tosiaan kaupan kassa taputtaisi asiakkaalle ostotapahtuman jälkeen, niinkuin jotkut soittajat taputtavat tanssijoillekin.
 
Hmmm. Tapanani on ollut kerätä lähi-Siwan ilmoitustaululle kiinnitettäviä ilmoituslappuja (tiedättehän nämä Siwan logolla koristellut "ostetaan/myydään/halutaan/jne"-lappuset) ja täyttää niitä kotona etukäteen esim. tällä lailla: "HALUTAAN: palvelua. Sitä täältä teidän puljustanne en etsimälläkään löydä (kun en mitään muutakaan kelvollista esim. suuhunpantavaa), kassaneiditkään eivät hymyile (vaikken oikeastaan sitä niiltä haluakaan kun ovat niin rumia), MINÄ MAKSAN HEIDÄN PALKKANSA". Näitä lappusia kiinnitän sitten jokaisella kaupassakäyntikerralla siihen ilmoitustaululle, käy nopeasti kun ovat jo valmiiksi täytettyjä. Jostain syystä ne edelliset ovat aina revitty pois, joten päivittäminen on paikallaan. Kotona on jo valmiiksi täytettyjä lippusia n. 20 kpl, mutta seuraavaan satsiin voinkin lisätä tuon taputtamisen.
 
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
baron
02.03.2011 15:07:01 (muokattu 02.03.2011 15:07:26)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun mulla on tota sukurasitettaa (vaimo TK-lääkäri) niin joskus joku lääkärilehti teki tutkimuksen mitä potilas haluaa lääkäriltä:
1. On aikaa
2. Juttelee mukavia
3. Hymyilee
 
Samassa tutkimuksessa kysyttiin mitä lääkäri itse haluaa jos se joutuu toisen lääkärin potilaaksi:
1. Että jätkä/akka osaa hommansa.
2. Että jätkä/akka osaa hommansa
3. Että jätkä/akka osaa hommansa.
 
Eli muilta potilailta puuttuu ystävä, lääkäripotilas kaipaa ammattimiestä/naista ja hoitaa sosiaaliset kontaktitarpeensa muilla tavoilla.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Ukko
02.03.2011 17:07:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Isotalo: Ketä ihan oikeesti voi kiinnostaa se, hymyileekö esim. kaupan kassa vai ei? Mitä väliä? Mä käyn kaupassa hakemassa itselleni välttämättömiä hyödykkeitä, en piristystä päivääni. "Kassatyttö ei hymyillyt, päivä meni pilalle. Yhyy, soitan sen pomolle ja vaadin potkuja."
 
Jos elämä on rankkaa, lue Aku Ankkaa.....

 
Komp komp.
 
COVS jäsen nro 6
Deccho
02.03.2011 20:43:34 (muokattu 02.03.2011 20:43:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samassa tutkimuksessa kysyttiin mitä lääkäri itse haluaa jos se joutuu toisen lääkärin potilaaksi:
1. Että jätkä/akka osaa hommansa.
2. Että jätkä/akka osaa hommansa
3. Että jätkä/akka osaa hommansa.
 
Eli muilta potilailta puuttuu ystävä, lääkäripotilas kaipaa ammattimiestä/naista ja hoitaa sosiaaliset kontaktitarpeensa muilla tavoilla.

 
Pakko ottaa tähän kantaa. Korvakipu, kova. Keikkalääkäri. Vastaanotossa sanottiin: On nopea, ajat ovat jo edellä.
 
Otti seisten vastaan. Diagnoosi paukahti oitis, samoin resepti. Apteekkiin. Viikon päästä erikoislääkärille kovan kivun takia lauantaisen soittokeikan jälkeen, sitaatti: -Keikkalääkärit oikein hyviä, muuten, mutta eivät osaa hoitaa potilaita. Sitaatti loppuu.
 
Mites tämä nyt tähän aiheesen liittyy. En ymmärrä.
 
synteettinen
02.03.2011 22:33:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Deccho: Pakko ottaa tähän kantaa. Korvakipu, kova. Keikkalääkäri. Vastaanotossa sanottiin: On nopea, ajat ovat jo edellä.
 
Otti seisten vastaan. Diagnoosi paukahti oitis, samoin resepti. Apteekkiin. Viikon päästä erikoislääkärille kovan kivun takia lauantaisen soittokeikan jälkeen, sitaatti: -Keikkalääkärit oikein hyviä, muuten, mutta eivät osaa hoitaa potilaita. Sitaatti loppuu.
 
Mites tämä nyt tähän aiheesen liittyy. En ymmärrä.

 
...hymylikö olleskaan tahikka saitko edes jonkun perään kuuluttamia "hymynkareita"? ...
jos jaksoi ilveillä tutkiessaan ei sinulla liene valitusoikeutta, mutta jos tuli totisesta naamasta niin ulkoistamaan koko pelle!...
 
rintapek
02.03.2011 22:53:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

synteettinen: ...hymylikö olleskaan tahikka saitko edes jonkun perään kuuluttamia "hymynkareita"? ...
jos jaksoi ilveillä tutkiessaan ei sinulla liene valitusoikeutta, mutta jos tuli totisesta naamasta niin ulkoistamaan koko pelle!...

 
Juu. Jos eka lääkäri pysyi aikataulussa, muisti hymyilliä ja kirjoitti hyvänmakuista lääkettä, ni parhautta.
 
Mut korvakipu jos tolla ei lähteny, ni piti mennä sen veemäisen lääkärin luo, joka jopa kurkkas sinne korvaan, eikä sen jälkeen hymyilly.
 
Mut eka lääkäri oli kumminki parempi. Sielt sai suklaatia ja tarrakuvan.
 
One kind of music only - the good kind
Thefish
02.03.2011 22:59:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek:
 
Mut eka lääkäri oli kumminki parempi. Sielt sai suklaatia ja tarrakuvan.

 
Nordlandiallakin saa suklaatia ja tarrakuvan, jos hymyilee aamusetin aikana.
 
"This guy can play AND dance!" - Paul Jackson
synteettinen
02.03.2011 23:25:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thefish: Nordlandiallakin saa suklaatia ja tarrakuvan, jos hymyilee aamusetin aikana.
 
...jaahas, tämä taitaa selittääkin ne pulskat soittajapojat...
 
isojussi
02.03.2011 23:39:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Isotalo: Ketä ihan oikeesti voi kiinnostaa se, hymyileekö esim. kaupan kassa vai ei? Mitä väliä? Mä käyn kaupassa hakemassa itselleni välttämättömiä hyödykkeitä, en piristystä päivääni. "Kassatyttö ei hymyillyt, päivä meni pilalle. Yhyy, soitan sen pomolle ja vaadin potkuja."
 
Jos elämä on rankkaa, lue Aku Ankkaa.....

 
jep jep ... elämä on ihanaa...
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Lennu
03.03.2011 00:10:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

synteettinen: ...jaahas, tämä taitaa selittääkin ne pulskat soittajapojat...
 
Eikö niiden pitäis riutua, kun ne ei kuulema KOSKAAN hymyile?
 
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
WanhaWetäjä
03.03.2011 01:35:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Isotalo: Ketä ihan oikeesti voi kiinnostaa se, hymyileekö esim. kaupan kassa vai ei? Mitä väliä? Mä käyn kaupassa hakemassa itselleni välttämättömiä hyödykkeitä, en piristystä päivääni. "Kassatyttö ei hymyillyt, päivä meni pilalle. Yhyy, soitan sen pomolle ja vaadin potkuja."
 
Jos elämä on rankkaa, lue Aku Ankkaa.....

 
Joo...kävin paikallisessa K-Marketissa, vakikauppa missä tulee usein käytyä, kassalla oli se tuttu ja normaalin oloinen nuori nainen, tunnemme toisemme mutta emme vaihtaneet kuulumisia, kumpikaan ei ollut onnesta sekaisin onnistuneen kauppatapahtuman johdosta, hymy ei karehtinut kummankaan kasvoilla, molemmat unohtivat ko "kanssakäymisen" välittömästi sen loputtua.
 
V..u soikoon...mun mutsi sai eilen viimesen satsin sytostaattihoidosta syöpäänsä, sädehoidot alkavat sitten ja kestävät ainakin toukokuulle eli koko prosessi kestää ainakin puoli vuotta, jos ei takapakkia tule.
Jotenka...mua ei todellakaan kiinnosta se että joku prkl valittaa jostain kassaneidin hymyttömyydestä, äitee (73v) on kärsinyt kohta puoli vuotta rankoista hoidoista eikä ole valittanut muuten kun että joskus vähän huippaa ja on vähän hutera olo. Kyllä tuossa on omat mitättömät murheet unohtuneet täysin...
 
Hoho..jaa niin tää oli se "norsunvitut Nordlandialla"-osio, voihan perse!
 
EP
03.03.2011 06:45:36 (muokattu 03.03.2011 06:48:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thefish: Nordlandiallakin saa suklaatia ja tarrakuvan, jos hymyilee aamusetin aikana.
 
Kai sitä vielä aamulla jaksaa, mut onhan se ymmärrettävää, ettei kukaan jaksa aamusta iltaan..
 
E: Mutta kyllä mulle ainakin tulee hyvä mieli kun joku aidosti hymyilee.
 
synteettinen
03.03.2011 08:27:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Eikö niiden pitäis riutua, kun ne ei kuulema KOSKAAN hymyile?
 
...herää epäilys: ne ostaa suklaansa ja tarrakuvansa itse?...voiko mihinkää enää luottaa?...
 
artope
03.03.2011 08:45:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä: V..u soikoon...mun mutsi sai eilen viimesen satsin sytostaattihoidosta syöpäänsä, sädehoidot alkavat sitten ja kestävät ainakin toukokuulle eli koko prosessi kestää ainakin puoli vuotta, jos ei takapakkia tule.
Jotenka...mua ei todellakaan kiinnosta se että joku prkl valittaa jostain kassaneidin hymyttömyydestä, äitee (73v) on kärsinyt kohta puoli vuotta rankoista hoidoista eikä ole valittanut muuten kun että joskus vähän huippaa ja on vähän hutera olo. Kyllä tuossa on omat mitättömät murheet unohtuneet täysin...
 
Hoho..jaa niin tää oli se "norsunvitut Nordlandialla"-osio, voihan perse!

 
Mun äiteellä (70v) sama tilanne, joten komppaan sua todella! Voimia vaan!
 
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
isojussi
03.03.2011 12:07:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikista ala-arvosista ja mauttomista tempuista... vetää ny jumalauta vanha sairas äitee tämmöseen keskusteluun...
 
No, mitä muuta voi odottaa tyypiltä, joka puukottelee täällä avoimetsi bändikavereitaan selkään.
 
Kaikilla meillä on omat surumme ja murheemme joskus isommat, joskus pienemmät ja ne pitää toki saada surra pois, mutta ei niitä tarvitse viattomiin kanssaihmisiimme purkaa. Kokemuksesta tiedä, että mitä suurempi suru sen enemmän itseä helpottaa, mitä ystävällisemmin lähimmäisiinsä suhtautuu.
 
Ainahan se on sama juttu, jos joku kehtaa huomauttaa "ammatti"bändin murjottamisesta: Aletaan suureen ääneen keuhkota värikkäin sanankääntein siitä toisesta äärilaidasta, niin kuin ei mitään välimallia olisi olemassakaan....
 
Tässä kukaan mitään tanhuirvistyksiä kaipaa, kunhan bändi näyttää siltä, ettei asiakas koe oloaan vaivautuneeksi.
 
Siks toisekseen tosta kaupan kassa - asiasta, joka aina tässä kohden vedetään mukaan keskusteluun....
 
Henkilökohtaisessa palvelutilanteessa tervehtiminen ja arkipäivän kohteliaisuus kuuluu asiaan. Olit sitten kaupan kassa tai aivokirurgi.
 
Kokeilkaas jossain Keski-Euroopan vanhemmissa sivistysvaltioissa saada minkäänlaista palvelua, jos ette asiakkaana mieluummin ensin tervehdi asiakaspalvelijaa.
 
Jos tuntuu niin helvetin vaikeelta, niin parempi, asioitte automaateilla ja imuroitte internetistä - kuhan pysytte poissa ihmisten ilmoilta levittämässä epäsosiaalisuuttanne.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «