Muusikoiden.net
05.12.2016

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Valmiina IVS-sertifiointiin?
1
kyänäino
04.05.2010 11:49:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omaa kissanhäntää nostaen laitan tänne tanssimusaosastolle kun täällä tuntuu olevan huumorintaju kohdallaan:

http://kosketologi.blogspot.com/201 … ellakavija-wannabe-muusikoiden.html

Qsine
04.05.2010 12:00:36 (muokattu 04.05.2010 12:11:21)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää settiä! Se puhuu puolestaan, ja mielestäni määrittelee kyllä itse itsensä: näin ollen sitä ei mielestäni kannattaisi alleviivata sivulta löytyvillä "huumori"- ja "verbaaliakrobatia" -tageilla ja määritelmillä. Humoristille ei kuulu sellainen epävarmuus, että ilmoitetaan erikseen tietyn asian olevan huumoria: silloin mennään klownerian puolelle.

Mutta kyllä: olen valmis IVS-sertifiointiin.

"Asko oli kolme kertaa kummelissa ja mie huppelissa ja Asko söi lihiksen ja hilliksen ja mie taas kolme hattaraa... ja Asko oli sitten etupenkillä menomatkalla, mie taas tulomatkalla, Asko oksensi lihapiirakan ja minä sitten taas kolme hattaraa."
isojussi
04.05.2010 12:04:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pera toteaa, että "alalla kun
on monenlaista yrittäjää niin kohta alkaa bändien alennusmyynti, aattele, kvartetti 200 euroa ja IVS-kortit kaikilla, eikö kuulosta hinta - laatusuhde kohtuulliselta?

Tähän astihan toi on hoidettu muusikkojen liiton kortilla....

Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
kyänäino
04.05.2010 12:16:22

Qsine: Hyvää settiä! Se puhuu puolestaan, ja mielestäni määrittelee kyllä itse itsensä: näin ollen sitä ei mielestäni kannattaisi alleviivata sivulta löytyvillä "huumori"- ja "verbaaliakrobatia" -tageilla ja määritelmillä. Humoristille ei kuulu sellainen epävarmuus, ilmoiteteaan erikseen tietyn asian olevan huumoria: silloin mennään klownerian puolelle.

Mutta kyllä: olen valmis IVS-sertifiointiin.

Olet oikeassa tagien suhteen, tosin olen ajatellut asian enemmän niinpäin, että tagit toimivat hakusanoina satunnaisille blogistan-turisteille. Blogin aktiivisemmat lukijat (kaikki n.1...) ehkä tietävät mistä on kyse ilman määritelmiäkin. Olen myös ajatellut laittaa blogiini joskus jotain asiallista sisältöä (tuskin toteutuu) jolloin lukija voisi suodattaa tagien avulla haluamansa. Mutta any way ymmärrän pointtisi.

Toisaalta joskus on vaikea sanoa onko kyseessä huumori esim sellaisissa kirjoituksissa JOISA TEHDÄÄ KIRIOTUS VIRHEITÄ CAPS LOK PÄÄLLÄ...

tope2
10.05.2010 18:02:13

Toi kirjoitus on kyllä täyttä asiaa. IVS-porukkaa pyörii maakunnissa pilvin pimein, etenkin siinä tietyssä Pirkanmaalaisessa pikkukaupungissa missä meikäläinen ja tän aiheen avaaja saimme varttua nuorukaisiksi.. siellä kun on mm. maankuuluja pelimanniporukoita, nuoriso-puhallinorkestereja ja kuoroja, sekä vuotuiset harmonikkajuhlat.

kyänäino
12.05.2010 20:55:26

tope2: Toi kirjoitus on kyllä täyttä asiaa. IVS-porukkaa pyörii maakunnissa pilvin pimein, etenkin siinä tietyssä Pirkanmaalaisessa pikkukaupungissa missä meikäläinen ja tän aiheen avaaja saimme varttua nuorukaisiksi.. siellä kun on mm. maankuuluja pelimanniporukoita, nuoriso-puhallinorkestereja ja kuoroja, sekä vuotuiset harmonikkajuhlat.

Myönnetään...

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti