Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: En tavoita mistään..APUVA!!
1 2 3 4
isojussi
01.04.2010 21:16:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jykke65: Jussi on kone... Iso kone... Ja jos ette usko niin se vetää mansikit olalle... =0)
 
Si! Io sono macchina!
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
marpula
02.04.2010 13:29:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Korjaa sitten ainakin toi allekirjoituksesi viimeinen lause (tiedä tuosta alustakaan kyllä..), tilalle Iso suu (ison pään voit jättää).
Oikeesti jos olet ollut opettamassa nuoria niin jossain tehty paha erehdys!
 
E: Tarpeettomat ja tietämättömyydestä aloitetut säikeet kyllä lukitaan varmaan muutenkin.

 
Samansuuntaisia ajatuksia kyllä tuli minunkin mieleeni kun luin tämän säikeen räyhäämistä. Hyvä että kirjoitit näkyviin ja otit vastaan väistämättömät reaktiot.
 
Isojussi: Kaiken maailman patalaiskat uusavuttomat sisiliskot tulee tänne pyytään pyyhkiin persettään ja vetää herneen käkättimeen, kun kohtaa vähän hyväntahtosta vinoilua.
 
Vinoilun sanamuodot pitävät sen hyvän tahdon osuuden aika hyvin kätkettynä. Vai löytääkö sitä joku muu kuin kirjoittaja?
 
Ennen sanottiin, että ihmisen todellinen luonne tulee esiin auton ratissa liikenteessä. Sama kai pätee nykyisin nettikeskusteluihin. Viestikirjoituksista me päättelemme millainen kyseinen ihminen oikeasti on ja allekirjoitus kertoo millaisena hän itse näkee itsensä.
 
Mikään ei ole mahdotonta ihmiselle jonka ei tarvitse tehdä sitä itse!
isojussi
02.04.2010 14:31:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luepa nyt sinäkin Marpula se Danzukatin viesti, johon mä vastasin ja hauku vasta sitten mut.
 
Mieti samalla, minkälaista apua hän pyysi, jos kolmeen pyyntöön olisi saanut vastauksen, mikäli olisi itse VIITSINYT googlettaa.
 
Toki allekirjoitustasi vain vähän muokaten, "mitään ei kannata tehdä, minkä voit toisilla ilmaiseksi teettää..."
 
Mä en oikeesti anna periks tässä, että meidän pitäis auliisti googletella joka asia kenenkä tahansa puolesta, joka sattuu palstalle eksymään ja joka sitten enemmän ja vähemmän hienovaraisia huomautuksia saadessaan haukkuu kaikki kusiäiks, niin kun nyt kävi.
 
Se, miks mä vedin herneen nenään, johtu siitä, että osansa sai semmoosia jätkiä, kuten esim Walttoni, joka oikeesti on esim tän palstan kautta auttanu näissä humppa-asioissa jengiä. Tai Barska, jonka nuottiavusta on kanssa nauttinu helvetillinen määrä sakkia.
 
Nämä hän sitten katsoi oikeudekseen moittia, kun ei itse viitsinyt edes yrittää hakukoneilla tai saatika lukea palstaa edes puolta sekuntia.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
isojussi
02.04.2010 15:24:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkäs verran oot Marpula itte autellu täällä muita?
 
Eikä taida juuri olla EP:kään ensimmäisenä yleensä aikaansa toisten eteen uhraamassa....
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
isojussi
02.04.2010 16:19:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hehe
 
http://www.hs.fi/fingerpori/1135255035715
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
marpula
02.04.2010 16:48:55 (muokattu 02.04.2010 17:16:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Luepa nyt sinäkin Marpula se Danzukatin viesti, johon mä vastasin ja hauku vasta sitten mut.
 
Mieti samalla, minkälaista apua hän pyysi, jos kolmeen pyyntöön olisi saanut vastauksen, mikäli olisi itse VIITSINYT googlettaa.

 
OK, väännetään nyt sitten rautalankaa.
 
Luin sen uudestaan. Onhan se aika heppoinen ja tarpeeton minustakin, mutta ei porukan reagointikaan niin kovin mallikas ole.
 
isojussi: ...joka sitten enemmän ja vähemmän hienovaraisia huomautuksia saadessaan haukkuu kaikki kusiäiks, niin kun nyt kävi.
 
Kävin läpi viestiketjun ja minun mielestäni hänen vastauksensa tyylilaji ei ollut sen pahempi kuin kommentoijienkaan. Taitaa olla tässäkin niin, että minä saan sanoa mitä vaan mutta minulle ei saa sanoa mitään.
 
isojussi: Se, miks mä vedin herneen nenään, johtu siitä, että osansa sai semmoosia jätkiä, kuten esim Walttoni, joka oikeesti on esim tän palstan kautta auttanu näissä humppa-asioissa jengiä. Tai Barska, jonka nuottiavusta on kanssa nauttinu helvetillinen määrä sakkia.
 
Barska sai osansa näin:
 
baron: Great Balls Of Firestä on kaksikin suomennosta:
Sleepy Sleepersin "Isot pallit palaa" ja Kontran "Suuret pallit tulessa".
Molemmat löytyy Spotifysta, Kontra lisäksi Youtubesta.

DantsuKati: Kiitos avusta.

 
OK, voihan sen tulkita vinoiluksikin, mutta ensivaikutelma minulla oli että DantsuKati tarkoittaa mitä siinä lukee. Ja tässä säikeessä hänen kommenttinsa kettuilusta oli ennen Baronin kommenttia, joten vaikea sitä on ylen vaikea tulkita Baronille kohdennetuksi.
 
Edit: Samoin walttonin kommentti oli DantsuKatin jälkimmäisen viestin jälkeen.
 
isojussi: Nämä hän sitten katsoi oikeudekseen moittia, kun ei itse viitsinyt edes yrittää hakukoneilla tai saatika lukea palstaa edes puolta sekuntia.
 
Lieviin ja palstan tyylin mukaisiin moitteisiin sinä katsoit oikeudeksesi vastata näin:
 
isojussi: ... ja opettele perkele käyttäytymään ja vähän ittekin tekeen töitä asioitten eteen, ekkä saatana turhanpäiten oman viitsimättömyytes takia vittuile mun kavereille!
 
Taas voit väittää että teen paradoksaalisia lainauksia. Siitä huolimatta voi pohtia, että kenenkä tässä oikeasti pitäisi opetella käyttäytymään?
 
***********
Pihahommia tehdessä mietiskelin näitä juttuja siltäkin kannalta, että Mnet on kyllä samalla myös näyteikkuna ainakin niiden osalta joiden henkilöllisyys ja/tai bändi käy selville. Positiivinen suhtautuminen asiakkaisiin erottuu selvästi, samoin asennevammat.
 
Mikään ei ole mahdotonta ihmiselle jonka ei tarvitse tehdä sitä itse!
marpula
02.04.2010 16:59:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Minkäs verran oot Marpula itte autellu täällä muita?
 
Eikä taida juuri olla EP:kään ensimmäisenä yleensä aikaansa toisten eteen uhraamassa....

 
Kai toistakymmentä peedeeaffää olen lähetellyt, sinullekin jotain. Ja lisäksi hakuvihjeitä.
 
Itse olen kysellyt apuja kerran, ja vastaus tuli - kuinka ollakaan - EP:ltä.
 
Mikään ei ole mahdotonta ihmiselle jonka ei tarvitse tehdä sitä itse!
walttoni
02.04.2010 18:16:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nämä jeesaus-palstalle tarkoitetyt säikeet on yleensä menneet moden toimesta lukkoon jo avauksen yhteydessä. Nyt ei oo ollu mode kärkkäänä. Tämäkin on jo kohta viideskymmenes aika puhtaasti aromaan kuuluva viesti. Jospa se mode jo pikkuhiljaa heräis.
 
COVS2.
jykke65
02.04.2010 18:31:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

walttoni: Nämä jeesaus-palstalle tarkoitetyt säikeet on yleensä menneet moden toimesta lukkoon jo avauksen yhteydessä. Nyt ei oo ollu mode kärkkäänä. Tämäkin on jo kohta viideskymmenes aika puhtaasti aromaan kuuluva viesti. Jospa se mode jo pikkuhiljaa heräis.
 
Mode varmaan duunaa lammasta näin pääsiäisen kunniaks, siis toivottavasti syö eikä n.......... =)
 
Piti pieraista, mut paska olikin jo siellä?!?
Lapis
02.04.2010 18:55:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DanstsuKati, anteeksi näiden muutamien ääliöiden puolesta.
 
How do we know he's not Mel Tormé?
walttoni
02.04.2010 19:06:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TALU 50.
 
LUKKOON.
 
COVS2.
mack the knife
02.04.2010 19:40:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kohta käy vielä synteettinen kertomassa, miten tyhmiä me kaikki muut ollaan niin sehän on siinä sitten. Runsaat pisteet vielä tekstin alkuun, väleihin ja loppuun. Pistepörssin ykkönen.
 
COVS n:o 1.
Tankero
02.04.2010 20:25:21 (muokattu 02.04.2010 20:25:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: Kohta käy vielä synteettinen kertomassa, miten tyhmiä me kaikki muut ollaan niin sehän on siinä sitten. Runsaat pisteet vielä tekstin alkuun, väleihin ja loppuun. Pistepörssin ykkönen.
 
HOHO!
 
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
Lennu
02.04.2010 21:05:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

walttoni: Nämä jeesus-palstalle tarkoitetyt säikeet on yleensä just parhaita.
 
My life is like an Opel-highway.
isojussi
03.04.2010 02:43:21 (muokattu 03.04.2010 02:44:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

marpula:... Mnet on kyllä samalla myös näyteikkuna ainakin niiden osalta joiden henkilöllisyys ja/tai bändi käy selville. Positiivinen suhtautuminen asiakkaisiin erottuu selvästi, samoin asennevammat.
 
Vittu, mitä paskaa... sä et oikeesti tiä musta ja mun työmoraalista hevon vittua, jotta annapa olla, tai vastaa oo valmis vastaamaan sanoistas virallisesti käytännön esimerkkien kanssa. Voi tulla tyyris reissu.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Pylkkänen
03.04.2010 11:24:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten voi olla,että miehet ampuvat itse "suurella kaliiberilla", muttei itse kestä samaa suunsoittoa takaisin?
 
Viikset miehen tekee!
Ukko
03.04.2010 11:29:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

walttoni: Nämä jeesaus-palstalle tarkoitetyt säikeet on yleensä menneet moden toimesta lukkoon jo avauksen yhteydessä. Nyt ei oo ollu mode kärkkäänä. Tämäkin on jo kohta viideskymmenes aika puhtaasti aromaan kuuluva viesti. Jospa se mode jo pikkuhiljaa heräis.
 
Jos mode on jäähyllä :)
 
COVS jäsen nro 6
manjaana
03.04.2010 12:44:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nämä jeesus-palstalle tarkoitetyt säikeet on yleensä just parhaita.
 
Jepjepjep, enpä ole nauranut aikoihin näin kunnolla *reps*
 
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
Tankero
03.04.2010 16:43:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Vittu, mitä paskaa... sä et oikeesti tiä musta ja mun työmoraalista hevon vittua, jotta annapa olla, tai vastaa oo valmis vastaamaan sanoistas virallisesti käytännön esimerkkien kanssa. Voi tulla tyyris reissu.
 
Virkakunta tullee justiinsa!
 
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
jykke65
03.04.2010 21:26:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Si! Io sono macchina!
 
Hän on siis myös makia, milla magia.....;)
 
Piti pieraista, mut paska olikin jo siellä?!?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «