Muusikoiden.net
10.12.2016

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muusikoiden.net 10 v.
1
Kukko
18.01.2010 23:50:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin.En tiedä onko tässä aika heittäytyä sentimentaaliseksi..Mutta paljon on hyvää tässä foorumissa. Päivittäin tullut selattua ja naurettua maha kippurassa. Ja muutamia tosi hyviä kontakteja jotka on kantaneet pitkään: keikkoja, soittimia, nuotteja, ym. Ja nyt paraikaa tuskailen tuon gradun kanssa, siihenkin tullut erinomaista apua täältä..

Kiitos mnet..!

"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
Lucky 7
26.01.2010 01:16:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jee jee, ja kaikkia sen tapaisia asioita.

Se mitä ei muista, ei pidäkään muistaa.
Kukko
04.02.2010 11:43:52

Lucky 7: Jee jee, ja kaikkia sen tapaisia asioita.

jeA

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!

"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
KanttoriPiiparinen
04.02.2010 17:07:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukko: Niin.En tiedä onko tässä aika heittäytyä sentimentaaliseksi..Mutta paljon on hyvää tässä foorumissa. Päivittäin tullut selattua ja naurettua maha kippurassa. Ja muutamia tosi hyviä kontakteja jotka on kantaneet pitkään: keikkoja, soittimia, nuotteja, ym. Ja nyt paraikaa tuskailen tuon gradun kanssa, siihenkin tullut erinomaista apua täältä..

Kiitos mnet..!

Täältä löytyy moneen lähtöön ja keskustelu on kaikenkaikkiaan erittäin säntillistä. Ei selkäänampumisia eikä nimimerkin takana toisille ylemmyyttä osoittavaa inhalointia. (vrt. suomi24) Syynä on varmaan sekin, että tunnemme toisiamme nimiltä ja historioiltamme. Eikä tuttua soittajaa kehtaa muutenkaan ruveta tosissaan hakkaamaan. -Mitä nyt vähän muksitaan mennen tullen. Siihenhän me olemme saaneet tottua sekä lauteilla, että takahuoneissa.

Itse olen vieläkin avoimemman ajatuksenvaihdon kannalla kuin tämä nykyinen, mutta hyvin pelaa näinkin.

Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua.
baron
04.02.2010 17:29:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon ollut täällä jotain 6,5 vuotta.
Tän foorumin vika on että olen eläkkeellä (piti jäädä aikaa soittamiseen), että olen aloittanut pianotunnit ja tajunnut että paljon oppimista musiikin alalla edessä.
Löytänyt lukuisia sekä netti- että ihan livemuusikkoystäviä.

Elämäni voisi tällä hetkellä olla aika toisenlainen ilman M-nettiä.

You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Ukko
21.02.2010 18:59:35

baron: Mä oon ollut täällä jotain 6,5 vuotta.
Tän foorumin vika on että olen eläkkeellä (piti jäädä aikaa soittamiseen), että olen aloittanut pianotunnit ja tajunnut että paljon oppimista musiikin alalla edessä.
Löytänyt lukuisia sekä netti- että ihan livemuusikkoystäviä.

Elämäni voisi tällä hetkellä olla aika toisenlainen ilman M-nettiä.

Mä olen ollut täällä ihan alusta lähtien.

COVS jäsen nro 6
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti