Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kyllä tietotekniikka sitten on ihmeellistä
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
rintapek
27.01.2010 13:32:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Voi sviddun sviddu!
Mun virusohjelma on Norton

 
Vuosituhannen vaiheessa hankittiin toi pöytäkone. HelvetinPacardi win98se jne. Masiinassa muistaakseni norttoni. Vehkeessä ei pelannu mikään, ennenko norttonin sai poistettua.
 
Zonealarmin ja avastin siihen sit latasin. Pelitti vallan mainiosti ja pitkään ongelmitta, mut hiljattain kävi siten, et zonelarmi ilmosi "rekisteröinnin vanhenemisesta tms" mut ei suostunut rekisteröitymään, korjautumaan tai päivittymään. Poistaminenkaan ei ottanut onnistuakseen, jokin bugi masiinaan on jäänyt, koska käynnistyksen jälkeen nettiselainten yhteys katkeaa parin minuutin kuluttua. Samoja asetuksia käyttävän sähköpostin yhteydet pelaa normaalisti.
 
Jos jaksaisi, niin rukkaisi kuntoon. Masiina kumminkin toimii muuten ja ois ihan pätö peli nettisurffailuun. Keksis vaan mistä kohtaa alkaisi ruuvailun.
 
One kind of music only - the good kind
Ukko
27.01.2010 14:00:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: Vuosituhannen vaiheessa hankittiin toi pöytäkone. HelvetinPacardi win98se jne. Masiinassa muistaakseni norttoni. Vehkeessä ei pelannu mikään, ennenko norttonin sai poistettua.
Jos jaksaisi, niin rukkaisi kuntoon. Masiina kumminkin toimii muuten ja ois ihan pätö peli nettisurffailuun. Keksis vaan mistä kohtaa alkaisi ruuvailun.

 
Se mitä nortonin kanssa on tullut joskus sähläiltyä, on johtanut siihen vakaaseen päätökseen että sen tuotteen kanssa ei tule kuin harmia ja ongelmia.
 
Kaikkein helpoin kun pistät käyttiksen uusiksi.
 
COVS jäsen nro 6
Baryton-B
27.01.2010 14:20:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä: Pitäskö laittaa ihan oma thread aiheesta "Soittajat ja piratismi/crackailu "...
 
Jospa me muusikot pitäisimme ensin oman reviirimme puhtaana, emmekä jakelisi esim. nuotteja laittomasti toisillemme jopa julkisesti ja ilmoittaisimme kaikki keikoilla soittamamme kappaleet Teostolle (olen Teoston jäsen) jne. Kuinka paljon laillisuutta löytyy alueilta YouTube, MySpace, Mikseri, FaceBook jne.?
 
Jottei mene jeesustelun puolelle niin löytyy multakin jostain varastosta noita PC-maailman alkutaipaleeni aikasia piraattiversioita joistain "Cubbasista", taitaa olla yks "Sibeliuskin" yms, en ole niitä millekkään koneelle ladannut, kotoa löytyy myös kaks PC-konetta, joskus kokeilin, osa niistä ei edes toiminut kunnolla. Nää oli näitä Mustamäen torilta jonkun hommaamia kopion kopioita, täytyypä heittää roskiin kun pääsen himaan ;-)
 
Non nih, tulihan se sieltä. Jeesusteluksihan se meni heti kättelyssä ;-/
 
WanhaWetäjä
27.01.2010 21:38:14 (muokattu 27.01.2010 21:39:46)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Tässä oon sun kanssa samoilla linjoilla - kaikki ohjelmat, joilla tosissani teen töitä oon pitäny virallisina verisioina. Toki onhan monia sit piraatteina testattu, josko olis tarvetta, mut jos niillä leipää väännetään, niin eiku kaupasta...
 
Aika monesta softasta saa trial-versiot, ei tarvi edes piraatteja testausta varten.
 
Tiän kyllä tapauksia, että on saatanan kalliit soittokamat, mutta kaikki softa on kräkättyä.
 
Kuten sanoin, kukin tavallaan, eihän se periaatteessa kuulu muille mitä kukin netissa puuhastelee, mutta noilla asioilla julkisesti "kehuskelu" ihmetyttää.
 
Samoin ollaan rinta kaarella Teoston asiakkaita ja asialla, mutta priraattisoftalla ja plugareilla väännetään biisidemoo tukka suorana...
 
Tuskinpa ammattipaavot lähtee studioihinsa laitonta softaa asentaan? Saattaa päivityksien kaa tulla ongelmia jos ei muuta?
 
No - toki rehellinen pitää olla, mutta ei naivi - kai sitä ihan vähän jotain kräkättyä tulee joskus Jussinkin käytettyä ... aineski vähäse.....
 
Ihan mielenkiinnosta ; perustele omin sanoin miksi sun pitää käyttää jotain kräkättyjä juttuja, se ei ole perustelu että "niinhän kaikki muutkin tekee".
 
Lieneekö WW:nkään myllyssä 100%:n puhtaat jauhot....
 
Epäiletkö? Mä käytän nykyään Macceja, jos se on "likaista" peliä että olen kopioinut ITSE maksamani pari/kolme softaa myös läppäriin ja pojan iMacciin
niin kai se sitten on rikollista. Rahaa noihin softiin päivityksineen on mennyt kuitenkin reilusti yli tonni, en pode huonoa omaatuntoa tässä asiassa.
 
Tottahan toki haluaisin sen kallimman Photarin (700-800€?) kuin myös Sibelius 6 olis kiva( n 700€), mutta kun mulla ei ole rahaa niitä hommata niin koetan pärjätä Logicin nuotinnussoftalla ja Elements 4-versiolla. Ja ihan hyvin pärjäänkin. Vai pitäskö mun tehdä puolentoista tonnin varkaus? Eikö asia ole aivan sama jos pöllisin vaikkapa tuon hintaisen skitan jostain musaliikkeestä?
Ainoa ero on siinä että toisesta rikoksesta en tod.näk. jäisi koskaan kiinni.
 
Pöytälaatikossani on lojunut vuosikausia tarpeettomina joitain kusenpolttamia PC- crackeja jostain vuodelta 2000, kun vaan muistais heittää ne roskiin.
 
isojussi
28.01.2010 04:56:22 (muokattu 28.01.2010 04:57:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä: Aika monesta softasta saa trial-versiot, ei tarvi edes piraatteja testausta varten.
 
No nykyään joo - ja varmaankin just siks.
 
Kuten sanoin, kukin tavallaan, eihän se periaatteessa kuulu muille mitä kukin netissa puuhastelee, mutta noilla asioilla julkisesti "kehuskelu" ihmetyttää.
 
Komppia komppia....
 
Tuskinpa ammattipaavot lähtee studioihinsa laitonta softaa asentaan? Saattaa päivityksien kaa tulla ongelmia jos ei muuta?
 
Ei ihan ammatti, mutta sivutoimisia on nähty - hyväpalkkasessa päätyössä olevia...
 
Ihan mielenkiinnosta ; perustele omin sanoin miksi sun pitää käyttää jotain kräkättyjä juttuja, se ei ole perustelu että "niinhän kaikki muutkin tekee".
 
Määkö peesaisin muita? Elä ystävä hyvä moista luule.... Meinasin että se käyttö on kokolailla vähästä eikä mitenkään merkityksellistä duunin kannalta - Niin kun sanoin: jos sillä oikein töitä tehdään, se ostetaan.
 
Epäiletkö? Mä käytän nykyään Macceja, jos se on "likaista" peliä että olen kopioinut ITSE maksamani pari/kolme softaa myös läppäriin ja pojan iMacciin
niin kai se sitten on rikollista. Rahaa noihin softiin päivityksineen on mennyt kuitenkin reilusti yli tonni, en pode huonoa omaatuntoa tässä asiassa.

 
No tätä mä nyt just tarkotin sanonnalla "rehellinen, muttei naivi".
 
Tottahan toki haluaisin sen kallimman Photarin (700-800€?) kuin myös Sibelius 6 olis kiva( n 700€), mutta kun mulla ei ole rahaa niitä hommata niin koetan pärjätä Logicin nuotinnussoftalla ja Elements 4-versiolla. Ja ihan hyvin pärjäänkin. Vai pitäskö mun tehdä puolentoista tonnin varkaus? Eikö asia ole aivan sama jos pöllisin vaikkapa tuon hintaisen skitan jostain musaliikkeestä?
Ainoa ero on siinä että toisesta rikoksesta en tod.näk. jäisi koskaan kiinni.

 
Tässä kohden taas komppia...
 
Pöytälaatikossani on lojunut vuosikausia tarpeettomina joitain kusenpolttamia PC- crackeja jostain vuodelta 2000, kun vaan muistais heittää ne roskiin.
 
Pirä ne siä viä jonkun aikaa - aattele, jos vaikka käyttämällä viis minuuttia piraattia kerran vuodessa voitat puoli päivää aikaa perheelle? Vaikka tuskin ne enää sun mäkeissä edes toimii ... lähetä ne BB:lle joululahjaks....
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
WanhaWetäjä
28.01.2010 11:19:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi:
No tätä mä nyt just tarkotin sanonnalla "rehellinen, muttei naivi".

 
Joo siis esim Logicinhan saa asentaa kahteen koneeseen ihan rehellisen laillisesti, oletuksena että koneet on samassa taloudessa, mutta esim polttoohjelma Toast ei
päivity kuin yhteen koneeseen, Photoshop Elementsista en tiedä.
 
Pirä ne siä viä jonkun aikaa - aattele, jos vaikka käyttämällä viis minuuttia piraattia kerran vuodessa voitat puoli päivää aikaa perheelle? Vaikka tuskin ne enää sun mäkeissä edes toimii ... lähetä ne BB:lle joululahjaks....
 
Nyt meni tämä kyllä ohi "käytä piraattia 5 min vuodessa, voita puoli päivää aikaa perheelle"...??
 
Onhan meillä himassa vielä 2 PuuCee-konettakin, niissä ei ole tarvis olla mitään musasoftia joten piraatit saa kyytiä kun pääsen himaan ;-)
 
Maceissahan noi ei edes toimi, ehkä osa voi olla sekä/että osastoja.
Mulla löytyy Maceista kaikki mulle tarpeellinen ja Macithan on siitä mukavia että ei tarvi tapella kaikenmoisten virusohjelmien saati ongelmien kaa, voi keskittyä olennaiseen eli esim musiikin tekemiseen tai mitä ikinä tekeekin.
Ja mä joksus harvoin tarvin toimistosoftaa, niin koneilta löytyy ihan ok ja ilmainen Neo Office. Ei tarvi piraatteja hommata, ei.
 
Mä kirjotan tätä MacBookProlla, olen laivalla, mulla on koneella samat softat kuin himassa, mä soittelen ja treenaan päivisin ajankuluksi, löytyy Logic ja Main Stage ja Garage Band, ei muuta kun piuha koneeseen kinni ja menoksi,
nice!
 
EP
28.01.2010 11:37:07 (muokattu 28.01.2010 11:38:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä:
 
..Onhan meillä himassa vielä 2 PuuCee-konettakin..

 
No niin, tulihan se sieltä ..eihän se pelkkä Mac riitä! : ))
 
Macithan on siitä mukavia että ei tarvi tapella kaikenmoisten virusohjelmien saati ongelmien kaa, voi keskittyä olennaiseen eli esim musiikin tekemiseen tai mitä ikinä tekeekin..
 
Musakone ei tarvi nettiä välttämäti, paitsi päivityksissä ja niitä (päivityksiä)ainakin minä teen helekutin harvoin ..keskityn olennaiseen.

Ja mä joksus harvoin tarvin toimistosoftaa, niin koneilta löytyy ihan ok ja ilmainen Neo Office..
 
Mulla on Microsoft Office ..vanha tosin (2003), löytyy Works myös vanhasta koneesta.
 
Mä kirjotan tätä MacBookProlla, olen laivalla, mulla on koneella samat softat kuin himassa, mä soittelen ja treenaan päivisin ajankuluksi, löytyy Logic ja Main Stage ja Garage Band, ei muuta kun piuha koneeseen kinni ja menoksi,
nice!

 
Hyvä, että jaksat! Aikanaan aktiivikeikka-aikana ei tullu vapaa-aikana juuri soittimiin koskettua : (
 
isojussi
28.01.2010 12:36:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä: ...Nyt meni tämä kyllä ohi "käytä piraattia 5 min vuodessa, voita puoli päivää aikaa perheelle"...??
 
Niin - jos saat jonkun pikkuhomman hätspikaa tirautettua piraatin avulla, mitä ilman siihen saattais mennä tunti kaupalla aikaa....
 
Mutta toki jos tommonen on säännöllistä, niin sit ohjelma hankintaan.
 
Onhan meillä himassa vielä 2 PuuCee-konettakin, niissä ei ole tarvis olla mitään musasoftia joten piraatit saa kyytiä kun pääsen himaan ;-)
 
Toooootta kai.... hehe!
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Ukko
28.01.2010 12:37:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP:Mulla on Microsoft Office ..vanha tosin (2003), löytyy Works myös vanhasta koneesta.
 
Notepad on paras :7 (oikeesti).
 
COVS jäsen nro 6
WanhaWetäjä
28.01.2010 21:09:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Niin - jos saat jonkun pikkuhomman hätspikaa tirautettua piraatin avulla, mitä ilman siihen saattais mennä tunti kaupalla aikaa....
 
Mutta toki jos tommonen on säännöllistä, niin sit ohjelma hankintaan.

 
Sen verran alkoi kiinnostaa että kerroppa joku esimerkki tuosta "hommasta", ja miksi tarvit siihen piraattia?
 
Toooootta kai.... hehe!
Ei mun tarvi todistella sulle tai muille etten käytä piraatteja, enhän mä edes vapaaehtoisesti suostuisi käyttään noita himan PuuCeekoneita, miksi ihmeessä käyttäisin kun kerran himassa on kolme Maccia jotka kaikki pesee ominaisuuksiltaan ja tehoiltaan nuo PuuCeet sata nolla? Ja mähän saan tarvittaessa nuo kaksi Intell Maccia toimiin kimpassa, ts jos vääntö loppuu kesken niin Logic Node-softalla saan käyttöön apuvoimaa toisen koneen prossusta.
Ainoastaan sillon tällön tutkailen PuuCeista haittaohjelmia ja latailen kenties kakaroiden unohtamia XP/virusohjelmapäivityksiä. Ja nyt tein toiseen isomman rempan, joka on vielä kesken.
Se PuuCee tulee asperger pojalle, hän ei tarvi sitä kuin levyjensä kuunteluun ja valokuvien säilyttämiseen ja pelailuun, toinen on käytössä lähinnä vanhemmilla likoilla, mesetys, facebook yms ja musa + valokuvat sielläkin päätoimintana.
Vaimokin käyttää mieluusti MacBookkia pankkiasioihin.
 
Mun käyttämättömät piraatit on pelkästään audiopuolen softia, mä en tee niillä yhtään mitään, ne on ollut laatikon pohjalla vuosia tosiaankin cd-levyillä, itse en ole niitä ladannut vaan ne jotain kopion kopioita, voin mä ne sulle lähettää, jos sä tarvit. Mutta ne on niin wanhoja että sä saat netista kaikista uudemmat versiot, eikun latailemaan ;-)
 
Jos ihan otsikon mukaankin mentäis välillä ; 10-15 vuotta sitten en olisi voinut kuvitella että mulla on joskus keikkamatkoilla "kotistudio" lähes taskukoossa, tää tietotekniikka on todellakin ihmeellistä ja mennyt eteenpäin varsinkin Mac-puolella kannettavissa ja musasoftien suhteen, kun vielä hommaan tähän kaveriksi pienen midikiipparin ja interfacen niin lähes kaikki hommat taittuu keikkamatkoilla.
 
isojussi
28.01.2010 22:05:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä: Sen verran alkoi kiinnostaa että kerroppa joku esimerkki tuosta "hommasta", ja miksi tarvit siihen piraattia?
 
Varsinkin aikasemmin nopeuttamaan joko plokkausta tai taustojen tekoo - ei nykyään oikeestaan, kun nää vähätkin taidot on ees jonkun verran karttunu. Sen tarkemmin en selittele, sillä kuten ittekin toteet:
 
Ei mun tarvi todistella sulle tai muille etten käytä piraatteja...
 
Enkä mä siis edes niin väitä - ymmärsit ystäväni minut väärin.
 
Jos ihan otsikon mukaankin mentäis välillä ; 10-15 vuotta sitten en olisi voinut kuvitella että mulla on joskus keikkamatkoilla "kotistudio" lähes taskukoossa, tää tietotekniikka on todellakin ihmeellistä ja mennyt eteenpäin varsinkin Mac-puolella kannettavissa ja musasoftien suhteen, kun vielä hommaan tähän kaveriksi pienen midikiipparin ja interfacen niin lähes kaikki hommat taittuu keikkamatkoilla.
 
Mulla oli jo tollon läppäri ja siihen äänimoduli + kiippari. Nykyään on vaan siitä tehot ja äänenlaatu parantunu huikeesti.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Riksteri
28.01.2010 22:16:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli jo tollon läppäri ja siihen äänimoduli + kiippari. Nykyään on vaan siitä tehot ja äänenlaatu parantunu huikeesti.
 
En ymmärtänyt, miten sait äänenlaatua parannettua tuolla konstilla?
 
EP
28.01.2010 22:19:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: Notepad on paras :7 (oikeesti).
 
Juu niin on ja nopea käyttää!
 
Ukko
29.01.2010 11:34:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä: kun kerran himassa on kolme Maccia jotka kaikki pesee ominaisuuksiltaan ja tehoiltaan nuo PuuCeet sata nolla?
 
Mulla on XP Pro SP3, Intelin tuplaydin prosessori, kolme eri kovoa ja 3 gigaa ram muistia. Musasoftana on Sonar 8.5 eikä vääntö lopu vaikka softasynia olis parikymmentä huutamassa ja audiopuolella parikymmentä raitaa reverbeillä ynm. kuormitettuina. Minimi latensseilla jaksaa silti pyöriä moitteetta. Eli ei ne puuseet nyt ihan niin susia ole.
 
COVS jäsen nro 6
humppahanuristi
03.02.2010 15:58:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahas, ajattelin tehdä kannettavaan sellaista pientä jakoa normaalikäytön ja musiikkikäytön kanssa elikkäs profiilien muokkausta.
 
Mitenkäs se vaan käytännössä tehdään? Käyttäjätilin kautta ajattelin tämän suorittaa, että olisi vaan valinnut kumpaan kirjautuu mutta eihän se ihan niin onnistukaan. Pitää ilmeisesti tehdä käynnistysprofiili ihan erikseen.
Musiikkikäytössähän ei tarvitsisi käynnistyä kuin windows ja ääniohjelmat sekä tietysti niiden ajurit. Kaikki muu on turhaa.
Eipä ole vaan tullut koskaan tehtyä, onko helpottavia vinkkejä?
 
Humpasta rautalankaan...
humppahanuristi
03.02.2010 16:01:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä: miksi ihmeessä käyttäisin kun kerran himassa on kolme Maccia jotka kaikki pesee ominaisuuksiltaan ja tehoiltaan nuo PuuCeet sata nolla? Jos ihan otsikon mukaankin mentäis välillä ; 10-15 vuotta sitten en olisi voinut kuvitella että mulla on joskus keikkamatkoilla "kotistudio" lähes taskukoossa, tää tietotekniikka on todellakin ihmeellistä ja mennyt eteenpäin varsinkin Mac-puolella kannettavissa ja musasoftien suhteen, kun vielä hommaan tähän kaveriksi pienen midikiipparin ja interfacen niin lähes kaikki hommat taittuu keikkamatkoilla.
 
Noissa uusissa maceissahan ei ole macintoshia kuin se kuori siinä tekniikan ympärillä sekä käyttöjärjestelmä.
Samat sisuskalut löytyy PC ja Mac kannettavista, tehdään samalla linjallakin vielä. Asus vai Acerko se nyt oli se valmistaja.
 
Humpasta rautalankaan...
Baryton-B
03.02.2010 17:45:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minua kiusasi kuukausia se, ettei YouTuben videot alkaneet pyöriä suht nopeaan. Kesti 20...35 sek. ennen kuin alkoi ääntä kuulua. Ja toinen vika; netin verkkonopeustestit näyttivät puuta heinää. Molemmat kiusat poistui kun...
 
Elisan Tietoturva, eli F-Secure. Pitää ottaa ruksi pois kohdasta -> Virus- ja vakoiluohjelmatarkistus -> Tarkista ja poista virukset verkkoliikenteestä. Siis ei auta se, että ruudun oikeasta alakulmasta klikkaamalla valitsee "poista käytöstä ja salli kaikki verkkoliikenne". Tämä koskee F-Securen versiota 2010, en tiedä onko vanhemmissa versioissa noin.
 
WanhaWetäjä
04.02.2010 17:07:48 (muokattu 04.02.2010 17:09:17)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

humppahanuristi: Noissa uusissa maceissahan ei ole macintoshia kuin se kuori siinä tekniikan ympärillä sekä käyttöjärjestelmä.
 
Siinä on jo siis kaksi erittäin hyvää syytä käyttää Macceja ;-)
 
Samat sisuskalut löytyy PC ja Mac kannettavista, tehdään samalla linjallakin vielä. Asus vai Acerko se nyt oli se valmistaja.
 
Jep! Jos miehen nimimerkki on humppahaitaristi niin totta kai häntä pitää uskoa! Sanansa on yhtä painava kuin Kouvolan Casotto kännisen haitaristin sylissä viimeisen valssin soidessa Tyrnävän Raittiusseuran tansseissa !
Ostankin seuravaksi koneeksi "anttila-acerin" ja rupean sillä vääntämään musaa, se on 3 kertaa halvempi kuin MacBookPro, ja jos siinä on samat sisuskalut niin sehän pyörittää myös Macin softia, käyttöjärjestelmää myöten!
 
..ttu kun en tuota aiemmin tajunnut! Olisin säästänyt satoja euroja!
 
HOHO!
 
KoskPaavo
04.02.2010 19:32:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ahaa, eiköhän tuo ole suht. helppokin juttu selvittää alkuperä Macin/ PCn sisukaluille.
 
Tuo toteutettavuushan riippuu ihan siitä, miten filsun envelope triggautuu...
EP
04.02.2010 19:45:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä:
..Jep! Jos miehen nimimerkki on humppahaitaristi niin totta kai häntä pitää uskoa! Sanansa on yhtä painava kuin Kouvolan Casotto kännisen haitaristin sylissä viimeisen valssin soidessa Tyrnävän Raittiusseuran tansseissa !! ..

 
Toihan on ihan hyvä nimimerkki, ei mitään vikaa ..vai onko?
Osoittaa vaan sen, ettei halveksi sitä musiikinalaa mitä tekee, siis tanssimusiikkia!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «