Muusikoiden.net
09.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvää uutta vuotta kaikille!
1
TEJ
01.01.2010 12:22:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan porukalla uuden vuoden lupauksia?

www.myspace.com/dounas
hvinnamo
01.01.2010 12:38:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mä lupaan pitää keikattoman kevään...ja

jon lord
01.01.2010 12:40:49

Samaan tapaan kuin ennenkin. Töitä, töitä jos vähän itseänsä muistaisi ja olisi ulkona enemmän ja pientä kuntoilua??

COVS jäsen N.o 3
omarklah
01.01.2010 13:12:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei varsinaisesti lupaus, mutta kontrabasso pitäisi vuoden aikana ottaa haltuun - ainakin välttävästi...

Ekstiätuanoikato...
baron
01.01.2010 13:54:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos opettelis tota pianoa soittamaan?

You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
WanhaWetäjä
01.01.2010 13:54:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää Uutta Vuotta!

Mitään "lupauksia" en ole tehnyt, sen sijaan aika radikaalin päätöksen elämäntaparemontista, tipaton tammikuu alkoi tavalliseen tapaan, taitaa olla viides perättäinen, tällä kertaa se kestää vappuun asti.

Tavoite on saada tämä wanha, wäsynyt ja saamaton turakainen n 10-15 kiloa kevyemmäksi, sen myötä rapistunut kunto paremmaksi, myös henkinen puoli
kaipaa kohennusta, ehkä se tästä päätöksestä lähtee.

Tekemättömiä töitä on himassa ihan riittävästi, jos vaikka sais edes yhen projektin/kk tehtyä niin se olisi ok, kuin myös vois alkaa opetteleen soittaan, siinä on ainakin projektia kerrakseen. Olishan noita muitakin, mm sekvensserisoftan nuotinnuspuolen opettelu kuntoon, omien keikkabiisien nuotinnus, jos sitä vaikka vielä joutuu joskus meneen keikalla;-)

Naureskelua ja vittuiluahan tälläset jutut saa aikaan varmaan monissakin, joten antaa tulla vaan, jos siltä tuntuu.
En koe olevani ongelmakäyttäjä, viime vuonna tais mennä ainakin 4 kuukautta ilman kaljan kaljaa, mm 2 Lapinrundia ja monta laivapätkää.Tämäkin on varmasti monelle tekemätön paikka.
Toisaalta nyt kun olin himassa koko joulukuun niin kaljaa meni joka ilta, geissi kesti n 3-4 päivää eli tuo lienee jo riskirajoilla, kun ottaa huomioon iän (52v) ja aika huonon yleiskunnon.

Eikös aika moni ongelmakäyttäjä ole sellanen että hän ei itse huomaa ongelmaansa?Mä olen ottanut viinaaa aika normaalisti jostain parikymppisestä alkaen, eli yli 30 vuotta, nyt on ihan hyvä kohta pitää taukoa.

isojussi
01.01.2010 14:50:04 (muokattu 01.01.2010 14:54:23)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää uutta vuosikymmentä kaikille!

Heh - monelta osin samoilla linjoilla, kun WW:kin - paitti että viinan kanssa vois lotrata joskus vaikkaa useemminkin, kun aika harvoin tulee tissuteltua. Auttais varmaan noihin hartioihin...

Kuntoo - ja vasitenkin selkää - oon kans päättäny ruveta pikkuhiljaa hoitaan ilhan kävelemällä.

Ainakin kaheksan eri soitinta olis, mitä tars ruveta säännöllisemmin treenaamaan.

Oma levy tars vihdon viimen saada aikaseks, biisimateriaalia kerään yhä....

Työväentalolla useempi tapahtuma. Jos joku haluu järkätä siä jotain (vaikka tanssit) olkaa yhteydessä. Saattaa olla halvempaa, kuin arvaattekaan.

Niijja omb:n keikkakalustoo tars vihdoin saada vähän rationalisoitua helpommin roudattavaks...

Aikaa näille pitäis vihdon viimen olla paremmin, kun työtila-asiat on vihdoin kokolailla viimesen päälle.

Hjuu - kyllä suunnitelmia ja tavotteita pitää olla....

Silti oon päättäny, että laadukasta vapaa-aikaa perheen kanssa pitää olla enämpi. Siihenkin on nyt mestat viimesen päälle kerrankin olemassa.

EDIT: Raha-asioista en lupaa mitään, niin "suuri taiteellinen lahjakkuus" oon taloudenpidon suhteen ....

Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
kuunsirppi
01.01.2010 15:01:13

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Kiitollisena toivotan uuden vuoden tervetulleeksi. Ajattelen asioista positiivisesti, yritän elää ja ajatella toteen hyviä asioita. Liikkua pitäis minunkin enemmän, tai siis edes jonkin verran.
Kiitän myös kuluneesta vuodesta ja olen onnellinen kaikenkaikkiaan tämänhetkisestä tilanteesta.
No, keikkoja toki vois olla enemmän, mutta kyllä kai niitäkin tulee, jos niin pitää olla.

Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
half
01.01.2010 16:54:09

Suhtautua vakavasti paskana olevaan olkapäähäni, jos hieronnolla, vesiterapialla ja pienellä treenillä puukon vielä välttäisi. Havahduin taas siihenkin, kun jouduin kipujen takia nukkumaan selälläni puolittain istumassa nämä viime ajat ja taas viime yönkin. Basson soitto ei ainakaan helpota asiaa.

COVS jäsen N:o 5
Pete V.
01.01.2010 19:04:15

OK, tänä vuonna lupaan olla parempi ihminen ... siis, ainakin joissain asioissa ...

Tämä, mitä tässä nyt kertoelen, ei ole kyllä mikään varsinainen lupaus, vaan oikeastaan ihan käytännön sanelema asia, siispä -> Enemmän Oikeita Töitä Ja Vähemmän Soittoa!

Palailen perusteluihin ehkä jossain vaiheessa, jossain aiheeseen liittyvässä ketjussa ...

Ja, vielä kerran, Hyvää Ja Parempaa Uutta Vuotta Kaikille!

hvinnamo
01.01.2010 19:09:05

No, jos tämä menee sairaskertomuksiksi niin lupaan jatkaa 27.4 tehdyn polven eturistiside-ja kierukkaleikkauksen kuntouttamista.Pre-ja postoperatiivisesti suoritettu tähän mennessä n.1000 km pyöräilyä,70 kuntosalitreeniä,84 kertaa vesijuoksu/räpyläuintiharjoituksia avovedessä ja hallissa,26 kertaa fysioterapiaa,3kertaa päivässä venyttely/liikelaajuusharjoittelua,kävelyä,
lajinomaisia koripalloharjoituksia kerran viikossa,nyt hiljattain aloitettu hiihtolenkkejä,hölkkäharjoituksia silloin tällöin miten on pystynyt...ja tätä samaa lupaan siis jatkaa.Tämän kaiken jälkeen polvi ei ole edelleenkään läheskään kunnossa mutta pikkuhiljaa paranemaan päin.Töysarkaa on edessä vielä todella paljon.Mutta selkä-tai mitään muitakaan vaivoja ei ole ollut ensinkään...ainoastaan päässä tuntuu synnynnäistä vajaatoimintaa mutta senkin kanssa on opittu elämään.Olisi tosiaan mukava vielä joskus saada polvi edes suht'koht keskivertomummon kuntoon.

Lyyki
01.01.2010 23:57:00

Hyvää uutta vuotta kaikille teille pöllöt niinkuin itellekkin! Toivotaan että jos toinenkin poikii niin sitten toinenkin...

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti