Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tanssiravintoloita kaatuu..
1 2 3 4 557 58 59 60 61
EP
28.01.2020 18:34:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Uskokaa ny sna (mä oon sanonut tän jo monta kertaa) että kyse on vaan siitä että parisuhteita ei enää solmita minkään "viimesen hitaan" aikana vaan internetissä, tai siellä leimahtaa se ensimmäinen kipinä. Verbaalikkojen maailma.
Edit Ja muitten kekkuloitten

 
Ei tämän jutun mukaan:
 
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ … 30ff7f0-cd1a-40b1-99b5-c4c1fda68aee
 
Hahahaaaa!!!
 
jtr_gtr
20.04.2020 16:08:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://oivaseutu.fi/scandic-ikaali … toiminta-loppuu-marraskuun-lopussa/
 
Päivystäväbasisti
20.04.2020 18:33:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, Kauanpa tuo onkin sitkutellut. Kolme vuotta sitten tein sinne viimeisen keikan, arkiehtoo ja kourallinen porukkaa. Pari tarjoilijaa ehti oikeinkin hyvin palvelemaan. Bändin ruoka oli paahtoleipää ja lauantaimakkaraa itse kasattuna.
 
Mahtaako tuo laitos kelvata maahanmuuttajien kotiuttamisiin? Pesulan vesi saattaa tosin olla kyllä liian kylmää...tai saippuat väärää merkkiä?
 
" Konstan konsti oli oiva, kun viululla pesäpalloa pelas"
Prophet
20.04.2020 18:57:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

geggo: Mahtaako tuo laitos kelvata maahanmuuttajien kotiuttamisiin? Pesulan vesi saattaa tosin olla kyllä liian kylmää...tai saippuat väärää merkkiä?
 
Tuskin. Tampereen diskoteekit ovat liian kaukana.
 
Päivystäväbasisti
20.04.2020 20:29:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä, mutta luulenpa että kunta ja valtio yhteistuumin hoitavat kyllä pikaisesti ilmaisen taxi matkailun kunhan vaan taksitolpalle vinkkaa ;)
 
" Konstan konsti oli oiva, kun viululla pesäpalloa pelas"
EP
22.04.2020 14:22:11 (muokattu 22.04.2020 14:23:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika harvakseltaan tullu käytyä..
Viimeksi artistikurssin päättöskonsertissa yli 10 vuotta sitten! :D
 
E: Mutta toivokaamme, että homma jatkuu kuitenkin, uusi yrittäjä kehiin tms.
 
musamies
22.04.2020 16:25:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanhempi tanssimusiikki ollut mukavaa kuunnella radiosta ja sehän on ollut aikanaan ajan hermolla ja fiilistä, joka vetoaa ihmisiin. Epäilen, ettei nuori polvi pääse jyvälle tyylisuunnasta ja ei ole poikkeuksellisen kiinnostunut aiheesta.
 
Omat suosikkiesiintyjät ja säveltäjät on usein kuolleita.
 
WanhaWetäjä
24.04.2020 15:45:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

geggo: Jep, Kauanpa tuo onkin sitkutellut. Kolme vuotta sitten tein sinne viimeisen keikan, arkiehtoo ja kourallinen porukkaa. Pari tarjoilijaa ehti oikeinkin hyvin palvelemaan. Bändin ruoka oli paahtoleipää ja lauantaimakkaraa itse kasattuna.
Oho..2016 viimenen veto tuolla ja ihan ihmisten safkaa vetästiin seisovasta pöydästä jälkiruokineen ja kahvit päälle salin puolella kuten tuolla oli tapana JOS tuli ajoissa paikalle. Joskus viikkobandillä oli sitten eri safkat kun pufee oli jo ohitse mutta ei niissäkään koskaan moittimista ollut, kovasti kummastelen jos teille on tarjottu noin epämääräistä safkaa.
 
No nyt lähti toinen hyvä ja perinteinen ruokapaikka eli Rustholli Treen kyljessä, menee purkuun asuinrakentamisen tieltä. No eipä tuolla ole enää vuosiin ollut elävää musaa mutta aikoinaan tehtiin joitakin vetoja ja sillon oli todella hyvät safkat.
Paikkahan oli Treella hyvän ruokapaikan maineessa etenkin 70-80 luvuilla eli kun lähdettiin ns ulos syömään niin yksi vaihtoehto oli Rustholli.
 
https://www.aamulehti.fi/a/2fa33d85-cb07-416a-a11d-b2cfb16c091a
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Päivystäväbasisti
24.04.2020 17:34:16 (muokattu 24.04.2020 17:35:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä vain näin tapahtui. Olen ollut myös hyvinä aikoina kun sai koukkia "ihmisten seisovasta pöydästä" , jos tosiaan tuli ajoissa, tai sitten keittiö laittoi orkalle erikseen vaikka sitten edes päivällistä safkaa. Nyt ei ollut edes koko keittiöporukkaa, jota häiritä kamojen roudauksella typerästi läpi keittiön ja lihapatojen.. Ne pari tarjoilijaa naureskeli että muutama vuosi sitten oli iltavuorossa noin 13 henkeä, ja nyt 2-5 riittää mainiosti pyörittämään koko ilta sirkusta. (Niin ja J.Kuukkula tarvittiin "miksaamaan")) orkan saapuessa.
 
juu uutisissa oli Rusthollin kohtalosta, kauan ollut jo kuulemma asia vireillä että purku tulossa. Eikös Rusthollissa entinen Extra-viihde majoittanut aina ohikulkevat orkat myös?
 
" Konstan konsti oli oiva, kun viululla pesäpalloa pelas"
WanhaWetäjä
24.04.2020 18:22:00 (muokattu 24.04.2020 18:23:50)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

geggo: Kyllä vain näin tapahtui. Olen ollut myös hyvinä aikoina kun sai koukkia "ihmisten seisovasta pöydästä" , jos tosiaan tuli ajoissa, tai sitten keittiö laittoi orkalle erikseen vaikka sitten edes päivällistä safkaa.
Juu näin se on aina ollut omalla kohdalla ja aika monen eri kuvion kanssa tuolla on vierailtu.
 
Nyt ei ollut edes koko keittiöporukkaa, jota häiritä kamojen roudauksella typerästi läpi keittiön ja lihapatojen.. Ne pari tarjoilijaa naureskeli että muutama vuosi sitten oli iltavuorossa noin 13 henkeä, ja nyt 2-5 riittää mainiosti pyörittämään koko ilta sirkusta. (Niin ja J.Kuukkula tarvittiin "miksaamaan")) orkan saapuessa.
Olisko tuossa ollut syypäänä 2017 tapahtunut vaihto Resteliltä Scandicille joka tapahtu virallisesti 2017 lopulla, eli väkeä on jo vähennetty ennen sitä + iltakeittiö pois.
Oltiin tuolla muuten sillon kun JK jäi eläkkeelle, ihan hänen viimesiä ellei peräti viimenen keikka, naistentanssit maanantaina, oman kalenterin mukaan marraskuussa 2014.
 
juu uutisissa oli Rusthollin kohtalosta, kauan ollut jo kuulemma asia vireillä että purku tulossa. Eikös Rusthollissa entinen Extra-viihde majoittanut aina ohikulkevat orkat myös?
Extralla oli joku mökkimajotus tuolla, oliko sitten jäänne ajoilta kun Rusthollissa oli vielä viikkobandeja muualtakin kuin Treelta, ehkä näin. Tuolla oli kesäisin ke, pe ja la, en muista tarkaan kun harvemmin tuli käytyä. Suosittu kesämesta, veneilijöitä kävi paljon.
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Päivystäväbasisti
25.04.2020 15:49:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näinpä, varmaankin tuolle ajankohdalle muutokset osuvat. Eli mentiinkö siten huonompaan? Juu JK sanoi mihin töpseleihin orkan piuhat kytketään, notta saadaan kuulumaan talon laitteista. Ei hän sitten kauaa malttanut mikserin takan istuskella kun piti jo päästä tanssimaan. No 9-aikoihin jo pitikin sitten lähteä Eilan viereen maate.
Ei huono homma ollut ollenkaan, ja tosiaan saipa hänkin vielä syödä seisovanpöydän antimista, lähes siis joka ilta, eli tansseja kun oli lähes joka ilta. Harmi kun näinkin viihtyisä paikka joutuu naulaamaan laudat ikkunoihin.
 
" Konstan konsti oli oiva, kun viululla pesäpalloa pelas"
The 1
12.05.2020 21:35:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olimme keikalla JK ja Eilan kanssa ja saimme yöpaikan vanhasta majatalosta joka oli ollut myös kestikievari .Paikka oli ollut satojavuosia solmukohta joten majatalo tuli siihen.
Olimme siis majoittuneet sinne ja asetuimme taloksi. Tarjoilu oli valtavan hienoa ja kuuntelimme tarinaa talosta josta Maria Lang oli kirjoittanut kirjan "Kuka odottaa majatalossa" Kumitustarinat oli kyllä oli ja minäkin sain huoneen jossa murha oli tapahtunut minua ei murhattu mutta toista yötä ei siellä nukuttu kysymys kuuluu pelkäsikö Eila vai tekikö JK perunaa ja muusia?
 
The 1
12.05.2020 22:22:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikeesti me Jon Lordin kanssa ihmettelimme sitä että miksi lähteä lihapatojen äärestä pois ja majoittua kuppaseen matkustajakotiin ja ostaa kaupasta kylmää ruokaa syödäksemme. Vastaus oli Eilalta Jk haluaa perunamuusia ja lihapullia.
 
The 1
12.05.2020 22:53:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kun aloititte JK,sta Olimme menossa keikalle johonkin ja Jk oli myynyt meille varmasti riskikeikan Savonlinnaan. Paikka oli kaikkea muuta kuin tanssipaikka ja meidät kirottiin helvettiin sieltä mutta Jk vanhana punkkarina lauloi heille neljä humppaa peräkkäin ja pieraisi mikkiin. Minä olin ällikällä miten voi tehdä noin. Hiippailin Eilan huoneeseen ja sanoin Jk lauloi neljä humppaa ja pieraisi perään, voi sitä kultaa pieraisko hän vielä perään silloin mietin että jotkut saa tehdä mitä vaan kun on kulta.
 
House Band
13.05.2020 11:16:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Extralla oli joku mökkimajotus tuolla, oliko sitten jäänne ajoilta kun Rusthollissa oli vielä viikkobandeja muualtakin kuin Treelta, ehkä näin. Tuolla oli kesäisin ke, pe ja la, en muista tarkaan kun harvemmin tuli käytyä. Suosittu kesämesta, veneilijöitä kävi paljon.
 
80-luvulla asuttiin Rusthollin mökissä viikkotolkulla,kun oltiin Kaijakassa vetämässä päivätansseja.
Siinä oli hyvät ja huonot puolensa.
Siisti saunallinen hirsimökki,ei ihan tavallista siihenkään aikaan.
Toisaalta sai olla rauhassa kaupungin hulinoista,mutta sitten taas taksimatka oli kallis.
(Siis jos joskus harvoin päätti jäädä kaupungille syömään ja ottamaan ehkä lasin viiniä..)
 
Soundi painaa,mutta haitari vain painaa.
EP
13.05.2020 12:44:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nykyisin ei mikään kulttuuri historiallisesti paikka ole päättäjille minkään arvoinen.
Todella surullista!
 
Rusthollissa tuli soitettua useita ihan tavallisia tanssi-iltoja ja väkeä oli tosi paljon!
No, viimeisistä keikoista siellä tosin jo yli 10 vuotta.
 
"Kuolinisku" oli varmaan se kun viimeinen omistaja piti vain tilauksesta auki.
Asutustahan on ympärillä tosi paljon ja veneilijät/ mökkiläiset lisäksi.
 
The 1
15.05.2020 01:20:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jk ja EP kanssa menimme keikalle lämpötila oli 35 astetta ulkona sisällä vieläkin enemmän pyysin jk,ta avamaan läven että saisin ilmaa jotta en tukehtuisi sitä ei tullut luulin että kuolen hapenpuutteeseen lähellä se oli,minulla oli keuhkoahtauma tauti silloin ihme kun en kuollut siinä bändissä.
 
The 1
15.05.2020 01:28:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä en voi ymmärtää tätä JK ja EP miksi heistä tuli tuommosia itse kun olen rehellinen ja katselen miten jotkut toimii .
 
The 1
15.05.2020 01:35:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Selventämänä haluan sanoa sen tähän pieremiseen jk teki sehän on punkkareiden kunnioitus yleisölle. Mutta taas mitä Ep kutsui kirjassaan että soittajat ei muka kunnioita yleisöään,siihen ep ja kulta muista taaskaan mitään mitä kulta teki viihteen hyväksi.
 
The 1
15.05.2020 01:53:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran kun oltiin keikalla ruottissa ja jk halusi köökistä pullia niin me olimme nälässä ja nämä söivät perunamuusia ka pullia ja Eila haukkui myyjää kun ei osaa englantia puhua ja me olimme nälässä ja sitten otti toinen ja totesi että kulta meillä on muuten aika paljon rahaa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 557 58 59 60 61

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «