Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kirjavinkkaus
1 2 3 4 5 6
Juupe
11.11.2009 20:20:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prophet:
Petri Nevalainen: Pekka Pohjola - Bassokenraali

 
Mistähän tuon sais? Painos kuulemma loppuunmyyty, eikä ole divareissa näkynyt.
 
Prophet
11.11.2009 20:46:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juupe: Mistähän tuon sais? Painos kuulemma loppuunmyyty, eikä ole divareissa näkynyt.
 
Ei ole Huutonetissäkään tällä hetkellä.
 
kurrekullervo
11.11.2009 20:53:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hasse Walli ja Appe Vanajas: Hehkuva Kitara. v. 1996, kustantaja OTAVA, ISBN 951-1-13836-7.
kovat kannet, löytyy meikäläisen kirjahyllystä omistuskirjoituksella. Ei lainattavissa minulta, mutta kirjastoista löytynee.
Hieno teos, suosittelen muillekin kuin pop- ja rockmuusikoille.
 
ariari
16.11.2009 10:16:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juupe: Mistähän tuon sais? Painos kuulemma loppuunmyyty, eikä ole divareissa näkynyt.
 
Jos ei omaksi tarvi niin kirjastoista löytyy.
 
hvinnamo
22.11.2009 23:56:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vesa Kontiainen: Yölintu, Lennetyt vuodet. Harvoin olen noin ahmimalla lukenut mitään kirjaa.Todella mielenkiintoista ja tutunkuuloista luettavaa Yölinnun taipaleelta poikien lapsuudesta aina näihin päiviin.Kävin muuten tossa livenä kattomassa poikia monen vuoden tauon jälkeen ja kyllähän ne lennetyt vuodet näkyi aika hyvin ulospäinkin, mutta silleen sopivasti. Eihän se Kari Tapiokaan enää ihan nuoren pojan näköinen ole, mutta laulu vaan paranee.
 
artope
23.11.2009 09:54:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hvinnamo: Vesa Kontiainen: Yölintu, Lennetyt vuodet. Harvoin olen noin ahmimalla lukenut mitään kirjaa.Todella mielenkiintoista ja tutunkuuloista luettavaa Yölinnun taipaleelta poikien lapsuudesta aina näihin päiviin.Kävin muuten tossa livenä kattomassa poikia monen vuoden tauon jälkeen ja kyllähän ne lennetyt vuodet näkyi aika hyvin ulospäinkin, mutta silleen sopivasti. Eihän se Kari Tapiokaan enää ihan nuoren pojan näköinen ole, mutta laulu vaan paranee.
 
Onko Simon laulu parantunut vuosien saatossa??? Epäilenpä.
 
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
hvinnamo
23.11.2009 09:58:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artope: Onko Simon laulu parantunut vuosien saatossa??? Epäilenpä.
 
Ei ole ei,mutta onhan siinä kai jotain sävyjä jotka ihmisiä kiehtoo? Livenä kuitenkin parempi kuin televisiossa...Yölinnun soitto on sensijaan edistynyt.
 
Kukko
25.11.2009 14:45:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hvinnamo: Vesa Kontiainen: Yölintu, Lennetyt vuodet. Harvoin olen noin ahmimalla lukenut mitään kirjaa.Todella mielenkiintoista ja tutunkuuloista luettavaa Yölinnun taipaleelta poikien lapsuudesta aina näihin päiviin.Kävin muuten tossa livenä kattomassa poikia monen vuoden tauon jälkeen ja kyllähän ne lennetyt vuodet näkyi aika hyvin ulospäinkin, mutta silleen sopivasti. Eihän se Kari Tapiokaan enää ihan nuoren pojan näköinen ole, mutta laulu vaan paranee.
 
Joo kompataan, hyvä kirja jonka lukemista voi suositellla kaikille humppaveijoille...
 
"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
Kukko
17.12.2009 16:36:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukko: Joo kompataan, hyvä kirja jonka lukemista voi suositellla kaikille humppaveijoille...
 
Holopaisen sähköbasso luettu:
 
Kiitos vinkistä, sujuvaa kerrontaa ja paljon mielenkiinoisia yksityiskohtia 70-80 lukujen musiikista suomessa. Suosittelen.
 
"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
Kukko
23.07.2010 12:09:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kesällä on aikaa lukea;
 
Eric Clapton: Omaelämäkerta
 
Kerrassaan loistavan itsekriittinen ja tarkka analyysi ekin elämästä. Viihdyttävä ja mukaansatempaava luettava.Myös paljon mielenkiintoista nippelitietoa kitarahifisteille..(säädöt, vahvistimet,kitarat)
 
Johnny Cash: Omin sanoin
 
Samoin kuin edellinen: Kriittinen, pohdiskeleva ja hyvin etenevä kirja, jossa myös paljon mielenkiintoista tarinaa rock`n rollin alkuajoista.
 
Jamppa Tuominen: Aamu toi, ilta vei. Laulajan tarina
 
Kuin kotimainen vastine edellisille maaiolman kaahareille! Rankka ja hienosteematon, mutta Jamppaa kunnioittava tarina yhdestä suomalaisen kevyen musiikin suuresta (unohdetusta) muusikosta. Tämä perehdyttää mukavasti suomalaisen tanssimusiikin maailmaan 70-80 luvuilla..
 
"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
jykke65
23.07.2010 12:16:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukko: Kesällä on aikaa lukea;
 
Eric Clapton: Omaelämäkerta
 
Kerrassaan loistavan itsekriittinen ja tarkka analyysi ekin elämästä. Viihdyttävä ja mukaansatempaava luettava.Myös paljon mielenkiintoista nippelitietoa kitarahifisteille..(säädöt, vahvistimet,kitarat)
 
Johnny Cash: Omin sanoin
 
Samoin kuin edellinen: Kriittinen, pohdiskeleva ja hyvin etenevä kirja, jossa myös paljon mielenkiintoista tarinaa rock`n rollin alkuajoista.
 
Jamppa Tuominen: Aamu toi, ilta vei. Laulajan tarina
 
Kuin kotimainen vastine edellisille maaiolman kaahareille! Rankka ja hienosteematon, mutta Jamppaa kunnioittava tarina yhdestä suomalaisen kevyen musiikin suuresta (unohdetusta) muusikosta. Tämä perehdyttää mukavasti suomalaisen tanssimusiikin maailmaan 70-80 luvuilla..

 
Kesällä on myös aikaa lukea mökin puuceessä Seuraa vuodelta -85 =)
 
Koitettaisko kerrankin aloittaa kaikki samasta biisistä ja samaan aikaan?
Kukko
23.07.2010 12:34:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jykke65: Kesällä on myös aikaa lukea mökin puuceessä Seuraa vuodelta -85 =)
 
Mä olen kyllä suurimman osa em. kirjoista lukenut wc ssä;)
 
"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
pekkajau
23.07.2010 23:54:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikko Huovinen: "Havukka-ahon Ajattelija".
 
Prophet
24.07.2010 00:01:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Petri Nevalainen: Saiskos pluvan, Vesa-Matti Loiri.
 
pekkajau
24.07.2010 00:09:43 (muokattu 24.07.2010 00:10:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prophet: Petri Nevalainen: Saiskos pluvan, Vesa-Matti Loiri.
 
Juu! Tuo on luettava! Näyttää muuten siltä että Vesku palaa vielä vahvempana kuin koskaan... vielä kerran. Hyvä Vesku! Siinä ukossa on vielä sitä vanhaa karismaa joka ei hevillä häviä. Vesku on paras!
 
isojussi
24.07.2010 20:23:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

riff: Heikki Hietamies - Kesäkeikka. MUST!!! (Voipi olla hankala löytää...)
 
Mä oon kans lukenu ton - aivan mainio!!
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
walttoni
24.07.2010 21:36:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Mä oon kans lukenu ton - aivan mainio!!
 
Tositapahtumiin pohjautuva. Ihan mukavaa keikkahistoriaa.
 
COVS2.
isojussi
24.07.2010 21:43:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

walttoni: Tositapahtumiin pohjautuva. Ihan mukavaa keikkahistoriaa.
 
Monesti oon miettiny, että siitä sais mainion kesäteatteripätkän.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
walttoni
24.07.2010 21:48:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Monesti oon miettiny, että siitä sais mainion kesäteatteripätkän.
 
Mietippä kuka suostuu näyttelemään kahta pääosaa?
 
COVS2.
half
24.07.2010 22:34:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pasa & Atpo Eniten vituttaa kaikki
 
Meikäläisen MySpace-profiili
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «