Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kesäillan Valssi 2009
1 2 3 4 514 15 16 17 18 19
jon lord
17.08.2009 22:59:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: Samalla systeemillä menen minä myös.
Rollen RD:ssä pianon alla on JX-8P -strings joka on aika synth. Eikä se sieltä kuulu kuin silloin kun haluan, sliderillä saa hyvin esille.

 
Meinasin mainita että kysykää Mackiltä miten toimii, mutta COVS veli kerkisikin. Olin muuten COVS paita päällä Kuoppamäkeä komppaamassa ja "hullut" katseli kateellisena paitaa. Martso jopa sanoi että on komia paita. Kerran vielä vedän kirkossakin se paita päällä, mutta odotellaan vielä.
 
COVS jäsen N.o 3
pekkajau
17.08.2009 23:17:58 (muokattu 17.08.2009 23:22:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jon lord: Ei missään nimessä splitata. Se matto on siellä alla "piilossa", ja kyseessä ei ainakaan minun kohdalla ole edes mikään strings vaan nimenomaan synth. strings joka on aivan eri asia. Vaikka vittuakos minä täällä selittelen. Soittakaa te millä haluatte minä soitan millä minä haluan.
 
Juu! Viitasinkin siihen kuinka maakuntasarjassa yleensä tehdään. "Jyrinä" ja "Kumina" on valtava ja ainut mitä on tehtävissä on käskeä basistia panemaan pienemmälle vaikka se olisi ainut hemmo joka vielä hahmottaa jotakin siinä sen stereofonisen mylläkän keskellä!!
 
paapeli
17.08.2009 23:48:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Juu! Viitasinkin siihen kuinka maakuntasarjassa yleensä tehdään. "Jyrinä" ja "Kumina" on valtava ja ainut mitä on tehtävissä on käskeä basistia panemaan pienemmälle vaikka se olisi ainut hemmo joka vielä hahmottaa jotakin siinä sen stereofonisen mylläkän keskellä!!
 
Jep, ja jos ei kunnon mattosoundia uruista löydy niin voi käyttää vanhaa, huonolla etuasteella varustettua mikseriä, jonka kohina täyttää tahdin vaativammatkin yksityiskohdat..
 
Itse käytän myöskin pianossa ohutta str soundia, joka ei ole sustain pedaaliin kytköksissä.
 
EP
18.08.2009 00:54:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai joo, tuollaisesta "matosta" oli kysymys, kyllä mullakin on pianon kanssa yhtaikaa jokin "viulutyyppinen"- soundi (Roland E-50 kiippari), pitääkin tarkistaa..
 
AngryMouth
18.08.2009 04:09:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukavaahan tuolla oli Teukan kanssa soittaa! Saatin eniten tv-aikaa tän kesän artisteista. Kaikki biisit mitä soitettiin tuli tv:stä. Helvetin kuuma tosin oli, jotain 30 ulkona ja sisällä paljon enemmän. Hieman teki mieli jäädä viereiselle biitsille mimmejä tsiigaa :D
 
Itse ainakin olin tyytyväinen, oli vasta bändin kolmas keikka ja vieläpä "yliukko" mukana sähläämässä. Aika varovasti tosin joutui vetää, kun ei biisit ollut vielä kunnolla hanskassa - ei mitään kikkailuja paljoa tullut. Nythän bändi rullaa jo aivan eri meiningillä, joten tulkaa kuuntelemaan, jos on joskus mahdollisuus! Jos jollain on jotain kehitysideoita, niin otamme ilolla vastaan. Haukkuakin toki saa, siinä nyt ei ole mitään uutta :)
 
AngryMouth
18.08.2009 04:13:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä vielä linkki
http://areena.yle.fi/video/359738
 
EP
18.08.2009 09:40:25 (muokattu 18.08.2009 12:07:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

------------------------------
 
Jami
18.08.2009 14:02:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teuvo Oinas on omanlaisensa persoona. Ehkäpä takavuosien kuninkaalla on pitkä ja menestyksekäs ura juuri siksi kun hän ei laula toisille muusikoille. Antaumuksensa yleisönsä eteen näköjään poikii faneja lavan eteen ruusut käsissä. Täyden tunnustuksen annan Teuvolle. On siviilissä tosi mukava tyyppi ja myös sanoittaa ja säveltää biisejään. Jos nyt muuta ei viitsi kadehtia niin keikkamääräänsä ja hintaansa nyt ainakin.
 
Bändiänsä tietty voi huoletta haukkua kun siinä oli ympättynä vielä joku vapaamies jolla nyt ei mitään meriittejä tämän maan musaelämässä ole. Vai kuinka? Ja olihan se jo bändin kolmas keikka että ihme varovaisuutta kun eihän telkkarissa mikään asia niin erotu. hähähähh.
 
Äläkää poikerooset ryöttäkö römpsää.
mack the knife
18.08.2009 14:44:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oinas on Jekyll ja Hyde. Suu on että onpa lysti ja silmät on että voi vittu ku pitää laulaa.
 
COVS n:o 1.
KoskPaavo
18.08.2009 15:12:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: Oinas on Jekyll ja Hyde. Suu on että onpa lysti ja silmät on että voi vittu ku pitää laulaa.
 
Toisaalta naamalleen ei paljon voi tehdä, esim. minä olin nuorena ns. "kaunis poika", monet naiset hurmasin. Vieläkin moni rouva vilkaisee kahdesti.
 
Humppamuseon intendentti
Jami
18.08.2009 15:48:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: Oinas on Jekyll ja Hyde. Suu on että onpa lysti ja silmät on että voi vittu ku pitää laulaa.
 
Meniskö naiset niin halpaan? Tai saattaa mennäkin. En mä niistä oo koskaa mitään ymmärtänyt.
 
Kyllä ulkonäölleen vähän voi. Mä kasvatin parran. Siis periaatteena että mitä enemmän peittää niin sitä enemmän oon nykyään edukseni.
 
Mikäs KoskPaavo on katsovien rouvien ilme? Kauhistunut? (sorry en malttanu).
 
Yks pelimies neuvoi että paa rannalla uikkareihin peruna niin käy flaksi. Ei käynyt sittenkään ja pelimies sanoi että eikun etupuolelle.
 
No kaikenkaikkiaan vois sanoa että ei meidän soittajien kannata niin kamalasti ottaa kantaa toisen soittajan olemukseen eikä ammattitaitoonkaan. Kun emme hänen palkkaansa kerran maksa. Jokaisella meillä on inhotuksensa mutta niin vain joku voittaa finlandiaeurotkin vaikka mua kuinka inhottais ja homma näyttäis täydeltä feikiltä mun mielestä. Että sikäli.
 
Äläkää poikerooset ryöttäkö römpsää.
jakeni
18.08.2009 17:55:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: Oinas on Jekyll ja Hyde. Suu on että onpa lysti ja silmät on että voi vittu ku pitää laulaa.
 
Hah,hah>>>hyvin sanottu,pitää paikkansa nimittäin...+ läjähti! :)
 
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
KoskPaavo
18.08.2009 18:50:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Mikäs KoskPaavo on katsovien rouvien ilme? Kauhistunut? (sorry en malttanu)."
Ihmetys lienee parempi ilmaus, on niillä sevverran häpyä.
 
Humppamuseon intendentti
jazzmies
18.08.2009 23:28:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jami: Ehkäpä takavuosien kuninkaalla on pitkä ja menestyksekäs ura juuri siksi kun hän ei laula toisille muusikoille. Antaumuksensa yleisönsä eteen näköjään poikii faneja lavan eteen ruusut käsissä.
 
Toisaalta Olavi Virtaa kuunteli sekä ei-muusikot että muusikot. Samoin Laila Kinnusta. Mutta heidän molempien uransa päättyi turhan dramaattisesti ja liian varhain. Liian osaavia artisteja terässulattolaisille. Paskoo sen olla pittää!
 
Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat?
pekkajau
18.08.2009 23:53:07 (muokattu 18.08.2009 23:53:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Housuun kannattaa panna aina elävä matikka. Tuntuu mukavalta ja liikehtii oikealla tavalla. Ahven on ehdotomasti amatöörin valinta.
 
Fuzzy Boner
19.08.2009 00:06:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Housuun kannattaa panna aina elävä matikka. Tuntuu mukavalta ja liikehtii oikealla tavalla. Ahven on ehdotomasti amatöörin valinta.
 
No yks asia on varma. Kiiskiä en sinne laita
 
pekkajau
19.08.2009 00:18:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fuzzy Boner: No yks asia on varma. Kiiskiä en sinne laita
 
Juu! Ei! Sehän rupeis varmasti siellä heti (k)akomaan!
 
Fuzzy Boner
19.08.2009 00:26:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Juu! Ei! Sehän rupeis varmasti siellä heti (k)akomaan!
 
Juuri näin. Hereilläolopisteet sinne.
 
Timi
28.08.2009 21:42:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändit vetää hienosti kitaravetoista musaa.Äskeisen tyttelin Allamarin suoritusta vertasin mielessäni Simolan laulamiseen.Ei sais verrata.Mutta kuitenkin.
 
Vaikea.Mutta varma!
Ukko
28.08.2009 21:52:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Timi: Bändit vetää hienosti kitaravetoista musaa.Äskeisen tyttelin Allamarin suoritusta vertasin mielessäni Simolan laulamiseen.Ei sais verrata.Mutta kuitenkin.
 
Bändit ok mutta..... yleisö eli tanssaajat harmaapäisiä tai tukkaa vaille suurimmaksi osaksi. Johtopäätös....
 
COVS jäsen nro 6
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 514 15 16 17 18 19

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «