Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muusikon kirpputorilöydöt..
1 2 3 4 5 6 7 8 9
häläppääjä
22.10.2008 20:41:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä välitä, en mä vittuile. Mutta hauska tuollainen objektivirhe, ostaminen viittaa kirpputoriin, perusansa yläasteen kielioppihommissa. Eli näyttää niin kuin olisit ostanut sen kirpparin.
 
Mutta nythän on niin, että tällä tavoin voin pitää ns. hulluja jännityksessä..?
 
half
22.10.2008 21:18:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helevetin hyvä CD-soitin 12 euroa.
 
COVS jäsen N:o 5
jape2
22.10.2008 21:28:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sennheiser MD 421 U mikki roskiin menossa muutossa. Huono saundi kuulemma
kitaracombo mikitykseen. Oli sprechen puolella 5-asentoinen kytkin.
Mulle kyl se jotenkin kelpas. Ovh. edelleen melkein 500 euroo. Studio stankku, ja
saatanan hyvä mihin tahansa.
 
jeppeq
22.10.2008 21:32:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sennheiser MD 421 U mikki roskiin menossa muutossa. Huono saundi kuulemma
kitaracombo mikitykseen. Oli sprechen puolella 5-asentoinen kytkin.
Mulle kyl se jotenkin kelpas. Ovh. edelleen melkein 500 euroo. Studio stankku, ja
saatanan hyvä mihin tahansa.

 
Pelaa "melko hyvin" rumpuihin (bd, tomit) puhaltimet, laulu yms. dynaamisena loistavasti. jos et diggaa, olen kiinnostunut, jos XLR liitin. Elämä on..
 
Painava, mutta kevytmielinen.
isojussi
22.10.2008 21:37:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sennheiser MD 421 U mikki roskiin menossa muutossa. Huono saundi kuulemma
kitaracombo mikitykseen. Oli sprechen puolella 5-asentoinen kytkin.
Mulle kyl se jotenkin kelpas. Ovh. edelleen melkein 500 euroo. Studio stankku, ja
saatanan hyvä mihin tahansa.

 
Hyi saatana, kun nousi oikein niskakarvat kylmänväreistä pystyyn.
 
Yks kaikkein parhaita mikkejä ihan mihin tahansa käyttöön.
 
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
jeppeq
22.10.2008 21:49:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyi saatana, kun nousi oikein niskakarvat kylmänväreistä pystyyn.
 
Yks kaikkein parhaita mikkejä ihan mihin tahansa käyttöön.

 
Mutta eihän se ole bEHRINGER? Eikai se voi pelata, sENNHEISER, pASKA jA kALLIS?
"wHATEVER_WHALES_THERE_WILL_BE_H_RIngo?_ERGER" OVAT PARahia!
 
Maksaa euron ja tuottaa harmia monen sadan edestä!
 
"kUNNON" Soittajan kohtaloo on vetää paskoilla mikeillä läpi elämÄnsä!
 
"Kannattaa reenata vuosia, jotta voi jättää väliin kokemuksen tuomat mahdollisudet parempaan"
 
Painava, mutta kevytmielinen.
Mandoman
22.10.2008 21:53:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AKG C 1000S, Electrovoice RE50 ja kolme kappaletta AKG D190 mikrofoneja. Maksoivat yhteensä 10 euroa...
 
Ölövinä ollaan silleen kissannäköisenä eikä välitetä mistää turhasta. (Uruttaja, Patela)
isojussi
22.10.2008 21:54:38 (muokattu 22.10.2008 21:55:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta eihän se ole bEHRINGER? Eikai se voi pelata, sENNHEISER, pASKA jA kALLIS?
"wHATEVER_WHALES_THERE_WILL_BE_H_RIngo?_ERGER" OVAT PARahia!

Maksaa euron ja tuottaa harmia monen sadan edestä!

"kUNNON" Soittajan kohtaloo on vetää paskoilla mikeillä läpi elämÄnsä!

"Kannattaa reenata vuosia, jotta voi jättää väliin kokemuksen tuomat mahdollisudet parempaan"


 
Mitäs toi nyt oli?
 
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
jape2
22.10.2008 22:06:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pelaa "melko hyvin" rumpuihin (bd, tomit) puhaltimet, laulu yms. dynaamisena loistavasti. jos et diggaa, olen kiinnostunut, jos XLR liitin. Elämä on..
 
Diggaan kyllä ja xlr on, mut kattotaan ny paljonko menee joululahjoihin, vai
mitä ne oli?
 
Musiikkia korville
23.10.2008 08:50:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En o kirppareilta löytäny mitään, mut meidän kiipparistin taloyhtiön roskiksessa oli 2 täysin toimivaa viritysmittaria. Mietittiin vaan, mikä on ajanu heittämään ne pois. Onko kaveri tullu tulokseen, että sama kai se, missä vireessä soitin on, ku se kuulostaa aina samalta kuitenki...
 
By: MK
jape2
23.10.2008 10:19:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En o kirppareilta löytäny mitään, mut meidän kiipparistin taloyhtiön roskiksessa oli 2 täysin toimivaa viritysmittaria. Mietittiin vaan, mikä on ajanu heittämään ne pois. Onko kaveri tullu tulokseen, että sama kai se, missä vireessä soitin on, ku se kuulostaa aina samalta kuitenki...
 
Sillä oli molemmat korvat kehittyny!
 
baron
23.10.2008 10:50:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sillä oli molemmat korvat kehittyny!
 
Mä kävin kerran F-musassa ostamassa kaksi metronomia kerralla (toinen stadiin ja toinen landelle)
Myyjä kysyi mitä mä teen kahdella? Mä sanoin että mä soitan pianoa ja toinen on oikealle kädelle ja toinen vasemmalle.
Se alkoi jotain sönköttää, mutta mä sanoin että sä et ymmärrä pianon soitosta mitään, tee sitä mitä osaat eli myy mulle mitä mä haluan.
 
EP
23.10.2008 10:59:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä kävin kerran F-musassa ostamassa kaksi metronomia kerralla (toinen stadiin ja toinen landelle)
Myyjä kysyi mitä mä teen kahdella? Mä sanoin että mä soitan pianoa ja toinen on oikealle kädelle ja toinen vasemmalle.
Se alkoi jotain sönköttää, mutta mä sanoin että sä et ymmärrä pianon soitosta mitään, tee sitä mitä osaat eli myy mulle mitä mä haluan.

 
Hehheh, kaikkea ne kyselevät?
Mutta tuohon viritysmittariasiaan vielä, jos sillä kaverilla oli absoluuttinen sävelkorva?
Yks tuttu kitaristi virittää kitaransakin niin, että oikealla käden plektralla nappaa kaikki kielet soimaan yhtäaikaa ja sitten vaan vääntelee viritystapeista kielet oikeaan vireeseen ..helppoa :)
 
Musiikkia korville
23.10.2008 11:06:01 (muokattu 23.10.2008 11:07:18)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta tuohon viritysmittariasiaan vielä, jos sillä kaverilla oli absoluuttinen sävelkorva?
 
Voip olla niinkin... Mites, jos on absoluuttinen sävelkorva, niin pystyisköhän sitä ilman mittaria heittää jonkin muun vireen ku 440? Siis, jos sanotaan, että täytyy joku soitin vaikkapa kitara virittää 442:een, ni onnistuiskohan...
 
By: MK
EP
23.10.2008 11:13:28 (muokattu 23.10.2008 11:14:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voip olla niinkin... Mites, jos on absoluuttinen sävelkorva, niin pystyisköhän sitä ilman mittaria heittää jonkin muun vireen ku 440? Siis, jos sanotaan, että täytyy joku soitin vaikkapa kitara virittää 442:een, ni onnistuiskohan...
 
Jaa.a empä tiedä?
Onhan sitä kirjoitettu, että tuosta kyvystä saattaa olla haittaakin, joissain tapauksissa.
 
häläppääjä
23.10.2008 11:57:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En o kirppareilta löytäny mitään, mut meidän kiipparistin taloyhtiön roskiksessa oli 2 täysin toimivaa viritysmittaria. Mietittiin vaan, mikä on ajanu heittämään ne pois. Onko kaveri tullu tulokseen, että sama kai se, missä vireessä soitin on, ku se kuulostaa aina samalta kuitenki...
 
Muistinpa juuri, että kun asuin joku vuos sitte rivitalosa niin löysin roskiksesta kielettömän sähkökitaran.Ei ollu mikkään merkkivehe, mutta möin sen sitte yhelle kitaristitutulle 250 markalla..
 
häläppääjä
23.10.2008 11:58:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistinpa juuri, että kun asuin joku vuos sitte rivitalosa niin löysin roskiksesta(siis sieltä isosta joka on kaikkien dyykkareiten käytösä) kielettömän sähkökitaran.Ei ollu mikkään merkkivehe, mutta möin sen sitte yhelle kitaristitutulle 250 markalla..
 
häläppääjä
23.10.2008 11:59:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistinpa juuri, että kun asuin joku vuos sitte rivitalosa niin löysin roskiksesta(siis sieltä isosta joka on kaikkien dyykkareiten käytösä) kielettömän sähkökitaran.Ei ollu mikkään merkkivehe, mutta möin sen sitte yhelle kitaristitutulle 250 markalla..
 
Ohhoh..Näämmäjuuri heränneenä pystyy mihin vaan.Mites se nyt näin
 
leprechaun
23.10.2008 12:41:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BARON:
Mä kävin kerran F-musassa ostamassa kaksi metronomia kerralla (toinen stadiin ja toinen landelle)
Myyjä kysyi mitä mä teen kahdella? Mä sanoin että mä soitan pianoa ja toinen on oikealle kädelle ja toinen vasemmalle.
Se alkoi jotain sönköttää, mutta mä sanoin että sä et ymmärrä pianon soitosta mitään, tee sitä mitä osaat eli myy mulle mitä mä haluan.

 
Muistan kun käytiin sun kanssas ostamassa musaliikkeestä välijohtoja ja kun myyjä oli tuonut johdon tiskille niin kysyit "onko johdon päällyskumi neopreenikumia, silikonikumia ja paljonko siinä on luonnonkumia?". Myyjä oli kun hyeenaperheen ruokkinut ja hetken päästä kysäisit että "mites noi liittimet, onkos ne kullattuja, hopeoituja vai nikkelöityjä ja jos on nikkelöityjä niin vaikuttaako allergisuuteen ja jos vaikuttaa niin haittaako psoriasis asiaan?"
Oli vähän vaikeaa pysyä pokkana vieressä.
 
Roskiksesta kaveri löysi Tannoyn melko laadukkaat Hi-Fi kaapit ja kiikutti ne mulle. Olivat muutaman vuoden vanhoja ja uushinta oli ollut 1200e/kpl. Myytiin ne tutulle 100e. Olisi tosi hauska kuulla tarina kaappien roskikseen löytymisen taustoista. Liittyiköhän siihen paljonkin perhetragediaa, huonoa musaa, tilaongelmia vai kuullostiko merkki vaan "halvalta japanilaiselta?"
 
Tuossa aikaisemmin joku kirjoitti basistin löytymisestä kirpputorilta. Mekin jos tarvitaan basistia keikoille niin etsitään ensin kirppareilta.
Ja tämänkin kuuluisan viimeisen lauseen joku ottaa vakavasti.
 
KoskPaavo
23.10.2008 13:35:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon kirppareilta aina silloin tällöin löytänyt vanhan putkiradion , josta olen väsännyt 5-10 Wattisen kitaravahvistimen. Kymmenkunta taitaa olla kaikkiaan.
 
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «