Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tanssiorkesteri (duo, trio) kesähäihin vielä?
1 2
jykke65
13.06.2008 19:41:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai ton kakkos toopen kommenteissa haise pikku provo? Vai kuvitteleks mää vaa.... =)
 
Tsikitiitta ja kimme,kimme ne toimii....
 
Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =)
rintapek
13.06.2008 21:17:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarttee laittaa Timille lussa asiallisesta vastauksesta.
 
Mun bändille pirkanmaa on pikkuisen kaukana... ei ny mikään este, vaan olettaisin , et samaan rahaan saa vastaavan bändin lähempääkin.
 
One kind of music only - the good kind
Tankero
13.06.2008 22:50:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olkoon ne vaikka kuinka kuluneita tai loppuunkaluttuja niin känninen yleisö tykkää niistä ja yleisönpalvelija soittaa.
Mä koen että mun tehtävä ei oo yleisön musiikkimaun parantaminen, helpompaa mulle on mennä virran mukana.

 
Olet oikeilla jäljillä.
 
Humppajyrä
Ainoy
28.06.2008 12:53:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitokset vastauksista kaikille. Ja henk.koht. en ottanut itseeni yhdestäkään viestistä (tokkopa olisi pitänytkään), sen verran olen tätä palstaa lueskellut että tiedän kyllä kirjoitustyylin täällä..... ;) Ja siksipä laitoin aloitusviestiinkin, että "tiedän että ollaan myöhässä", koska jokseenkin arvelin ensimmäisten viestien sisältävän muutamia huomautuksia viitaten hienovaraisesti siihen, kuinka idiootti olen jos kuvittelen saavani vielä varteenotettavan yhtyeen kesähäihin soittamaan näin lyhyellä varoitusajalla.
 
Sen verran täytyy kyllä tarkentaa, että omat häät eivät suinkaan ole kysymyksessä, vaan armahin kummisetäni saattelee vihdoin vihille morsionsa. Lupasin sitten kysellä jotain pumppua paikalle soittelemaan. Siksipä juuri tämä olikin hankalaa, kun en tiedä tarkemmin hääparin budjettia ja muita suunnitelmia musiikin suhteen. Mutta, kaikki maililla saamani tarjoukset (kokonaista kaksi kappaletta muuten) toimitin kyllä eteenpäin hääparille, päättävät sitten itse miten toimivat.
 
Palaan asiaan sitten joskus kun omat häät on tulossa. Pidemmällä varoitusajalla toki. :)
 
Timi
13.05.2015 19:20:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainoy: Kiitokset vastauksista kaikille. Ja henk.koht. en ottanut itseeni yhdestäkään viestistä (tokkopa olisi pitänytkään), sen verran olen tätä palstaa lueskellut että tiedän kyllä kirjoitustyylin täällä..... ;) Ja siksipä laitoin aloitusviestiinkin, että "tiedän että ollaan myöhässä", koska jokseenkin arvelin ensimmäisten viestien sisältävän muutamia huomautuksia viitaten hienovaraisesti siihen, kuinka idiootti olen jos kuvittelen saavani vielä varteenotettavan yhtyeen kesähäihin soittamaan näin lyhyellä varoitusajalla.
 
Sen verran täytyy kyllä tarkentaa, että omat häät eivät suinkaan ole kysymyksessä, vaan armahin kummisetäni saattelee vihdoin vihille morsionsa. Lupasin sitten kysellä jotain pumppua paikalle soittelemaan. Siksipä juuri tämä olikin hankalaa, kun en tiedä tarkemmin hääparin budjettia ja muita suunnitelmia musiikin suhteen. Mutta, kaikki maililla saamani tarjoukset (kokonaista kaksi kappaletta muuten) toimitin kyllä eteenpäin hääparille, päättävät sitten itse miten toimivat.
 
Palaan asiaan sitten joskus kun omat häät on tulossa. Pidemmällä varoitusajalla toki. :)

Noh!Missä vaiheessa suhde on nyt?
 
Vaikea.Mutta varma!
EP
13.05.2015 21:02:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa.. saattas olla hyvinki kesähäät tulossa? :)
 
Kyllikki
14.05.2015 19:51:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmi, taisin myöhästyä hieman...

Minulla olisi ollut tarjota erilaisia pändivaihtoehtoja:

Duo - mies ja haitari
Trio - mies, haitari ja jakkara
Kvartetti - mies, haitari, jakkara ja kossupullo. (= pilepändi)
 
Tästäkin kirjoituksesta saa antaa plussan... Ei oo pakko.
EP
15.05.2015 06:30:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllikki: Harmi, taisin myöhästyä hieman...

Minulla olisi ollut tarjota erilaisia pändivaihtoehtoja:

Duo - mies ja haitari
Trio - mies, haitari ja jakkara
Kvartetti - mies, haitari, jakkara ja kossupullo. (= pilepändi)

 
Viimeiseen voisi lisätä vielä koomikon ja akrobaatin (pysyykö pallilla?)
 
Kyllikki
16.05.2015 08:29:39 (muokattu 16.05.2015 08:39:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Euroopan ja Suomen tiukasta taloustilanteesta johtuen olen laajentanut tarjoamaani pändivalikoimaa, ja aiempien (duo, trio, kvartetti) lisäksi nyt on mahdollista tilata muita pändivaihtoehtoja huomattavasti kustannustehokkaampi SOLO-pändi, josta siitäkin on kaksi vaihtoehtoa:
 
a) Mies.
- hääkeikalle saapuu pelkkä soittaja, ilman haitaria. Haitarin hommaaminen jää tilaajan vastuulle, etukäteen lähetetyn raiderin mukaan, jossa määritellään tarkasti haitarin merkki ja malli.
 
b) Haitari.
- tilaisuuteen toimitetaan pelkkä haitari esim. matkahuollolla, ja tilaajat itse hoitavat häämusiikin tällä haitarilla. Käytön jälkeen haitari tulee palauttaa hyvin tuuletettuna takaisin.
 
Tästäkin kirjoituksesta saa antaa plussan... Ei oo pakko.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «