Muusikoiden.net
08.12.2016

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tanssiorkesteri (duo, trio) kesähäihin vielä?
1 2
Ainoy
09.06.2008 13:04:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo hei. Vähän myöhässähän tässä kyllä ollaan joo, mutta jonkinlainen duo tai trio tarvittais vielä häihin soittamaan.. Ajankohta on lauantai 2.8. ja kyseessä ovat ihan sellaiset pienimuotoiset ulkoilmahäät tuolla Pirkanmaan suunnalla. Musiikkitoiveina nyt olisi sitten sellaista perinteistä tanssimusiikkia, mutta tokihan se nyt olis kiva jos rokkikin taittuis.

Tarkentavat kysymykset ja tarjoukset kustannusarvioineen saapi lähettää osoitteeseen aino.ylinen@gmail.com

jeppeq
09.06.2008 20:50:07

Sen verran kirjoitan HETI tähän, että toivottavasti hääparin musiikkibudjetti on enemmän kuin 150-200€. Sillä ei saa kelpo bändiä esiintymään.

Lisäsin tämän kirjoituksen siksi, että hyvää hyvyyttäni jelppasin työkaveria "hääbändi" -järjestelyissä viime kesänä ja kuultuani varatun summan kirosin hilhjaa issekseni. No apu löytyi täältä saitilta kuitenkin DJ:n muodossa..

EP
09.06.2008 21:52:18

Sen verran kirjoitan HETI tähän, että toivottavasti hääparin musiikkibudjetti on enemmän kuin 150-200€. Sillä ei saa kelpo bändiä esiintymään..

Heh! Tuolla rahalla saa juuri tuon "arvoisen" päntin :D

Iloinen "kolmekymppinen"! :D
Timi
10.06.2008 20:13:26 (muokattu 10.06.2008 20:14:20)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo hei. Vähän myöhässähän tässä kyllä ollaan joo, mutta jonkinlainen duo tai trio tarvittais vielä häihin soittamaan.. Ajankohta on lauantai 2.8. ja kyseessä ovat ihan sellaiset pienimuotoiset ulkoilmahäät tuolla Pirkanmaan suunnalla. Musiikkitoiveina nyt olisi sitten sellaista perinteistä tanssimusiikkia, mutta tokihan se nyt olis kiva jos rokkikin taittuis.

Tarkentavat kysymykset ja tarjoukset kustannusarvioineen saapi lähettää osoitteeseen aino.ylinen@gmail.com

Moikka Aino!
Näitä kesän suosituimpia lauantaita.Mekin olemme jo varattuja,joten emme pääse kunnioittamaan häitänne.Toivottavasti saat myös asiallisia vastauksia täältä muusikkojen netin palstalta.
Terveisin Trio Timo Routasaari

Kylmän viileesti!
half
10.06.2008 20:29:50

Moikka Aino!
Näitä kesän suosituimpia lauantaita.Mekin olemme jo varattuja,joten emme pääse kunnioittamaan häitänne.Toivottavasti saat myös asiallisia vastauksia täältä muusikkojen netin palstalta.

Ei täältä muunlaisia vastauksia saakaan.

COVS jäsen N:o 5
baron
10.06.2008 21:20:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moikka Aino!

Joo, laiskasti keikkailevalla Baronillakin sattuu olemaan keikka stadissa samana päivänä. Mä periaatteessa kyllä mielelläni autan pulassa olevia morsiamia.

vah
10.06.2008 21:50:04

Olen kuullut huhuja, että porin suunnalta saa bändin 150 eurolla.... ;)
Eipä voi varmaankaan paljoa vaatia tuolla hintaa, ja soittajia löytyy varmaan korkeintaan kaksi, tai sitten trio (mies, palli ja haitari) :)
On se kovaa tämä hintojen polkeminen, taitaa olla sellainen menttaliteetti valloillaan, etää keikalle on päästävä hinnalla millä hyvänsä...

Onhan soittaminen toki kivaa, kyllähän sitä tekee mielikseen, mutta täytyisi sitä nyt keikasta kuitenkin muutama kymppi kätöseenkin jäädä per ukko/akka.

Mutta mutta, harmin paikka, olisin voinut tarjota laadukasta poppoota, repertuaarista löytyy tanssimusasta bilepuoleen asti, mutta valitettavasti kyseinen päivä ei meillekään sovi...

Timi
10.06.2008 22:32:12

Jännä juttu!
Joko te tiedätte,missä hintaluokassa mennää?Onko joillain jo varmaa tietoa?

Kylmän viileesti!
jeppeq
10.06.2008 22:39:33

Tuossa ehkä yksi vaihtoehto:

http://kotisivu.dnainternet.net/experico/backset/

En tunne ryhmää/soittajia - mutta näkyy olevan morsiammet tykänneet :)

Lennu
10.06.2008 22:51:54

Musanäytteistä kannattaa tsekkaa Vielä on kesää jäljellä (pop/rock). Ei olis Teron porukkakaan tehny paremmin.

"Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis
Timi
10.06.2008 23:20:19

Ei tuo huono ole.Monipuolista huttua soittavat.keikalla varmaan soundaa paremmalta ko läppariltä.Paitsi jos studiolla ovat tehneet?Päällekkäis äänityksillä?

Kylmän viileesti!
M.i.k.key
11.06.2008 12:17:39

Musanäytteistä kannattaa tsekkaa Vielä on kesää jäljellä (pop/rock). Ei olis Teron porukkakaan tehny paremmin.

Jep jep. Eipä...

möllisty
sabian
11.06.2008 18:19:13

Moikka Aino!

Pakko antaa timille plussa tästä kirjotuksesta. Asiallinen vastaus asialliseen kysymykseen. Muut saatanan mursut rupee avautuu hinnasta vaikka budjettia ei mainittu. Vitun ihme muumioita.

Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä
isojussi
12.06.2008 01:32:24 (muokattu 12.06.2008 01:34:37)

Pakko antaa timille plussa tästä kirjotuksesta. Asiallinen vastaus asialliseen kysymykseen. Muut saatanan mursut rupee avautuu hinnasta vaikka budjettia ei mainittu. Vitun ihme muumioita.

Puhut vähän, mutta asiaa.

Harmi, että tolle lauantaille tää varoitusaika on liian lyhyt, mutta toivottavasti bändi vielä löytyy.

Ite oon ton päivän osalta itteni myyny jo viime syksynä Fuzzyn kotinurkille hääkeikalle ja kokolailla kaikki mieleen pätkähtäneet kaveritkin kaupannu ties minne.

Mutta jos ketju aloittaja on vielä pulassa, niin aina mää pari puhelinnumeroo jostain esiin saan kaivettua - jotta pistää vaikka pikaviestiä, niin autan jos voin.

E: Ja "hintapettymyksiltäkin" välttyy, kun muistaa ensin kysyä, mitä ollaan hakemassa.

"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
tope2
13.06.2008 17:50:43

Mutta mutta, harmin paikka, olisin voinut tarjota laadukasta poppoota, repertuaarista löytyy tanssimusasta bilepuoleen asti, mutta valitettavasti kyseinen päivä ei meillekään sovi...

Toi on kans hyvä toi määritelmä "bilepuoli" ts. "bileee setti". Eli vedetään Dirlandaa?? Hah hah. Muijasolistit kait sit vetää nk. tina turnerin version "left a good job in the citystä" ja "ensin pelästyin,olin suunniltain"..

Lennu
13.06.2008 17:53:32

Toi on kans hyvä toi määritelmä "bilepuoli" ts. "bileee setti". Eli vedetään Dirlandaa?? Hah hah. Muijasolistit kait sit vetää nk. tina turnerin version "left a good job in the citystä" ja "ensin pelästyin,olin suunniltain"..

Noi on pakolliset, ne on tultava. Ja sit joku tsikitiitta tai se d-mollihumppa mikä se nyt oli gimme gimme gimme. PAKKO!

"Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis
baron
13.06.2008 17:59:07

Noi on pakolliset, ne on tultava. Ja sit joku tsikitiitta tai se d-mollihumppa mikä se nyt oli gimme gimme gimme. PAKKO!

Olkoon ne vaikka kuinka kuluneita tai loppuunkaluttuja niin känninen yleisö tykkää niistä ja yleisönpalvelija soittaa.
Mä koen että mun tehtävä ei oo yleisön musiikkimaun parantaminen, helpompaa mulle on mennä virran mukana.

Ukko
13.06.2008 18:08:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä nyt. Sain kerran soittaa piiiiitkän Ted Nugent soolon Gimme biisiin :)

Otetaas taas.
manjaana
13.06.2008 18:45:20

Olkoon ne vaikka kuinka kuluneita tai loppuunkaluttuja niin känninen yleisö tykkää niistä ja yleisönpalvelija soittaa.
Mä koen että mun tehtävä ei oo yleisön musiikkimaun parantaminen, helpompaa mulle on mennä virran mukana.

heh, eikös nuo samat päästelty miitissäkin, rytmimuna vaan viuhu *naur*

-En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin-
Lennu
13.06.2008 19:03:17

Juujuu, ne on pakko soittaa. Aina. Oon ihan samaa mieltä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti