Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kommentti
1
creedence
18.12.2002 21:53:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä Paula Koivuniemi sijoittuu kaikkien aikojen naisiskelmälaulajien SM-kisoissa pistesijoille (6:den parhaan joukkoon). Hän on tavannut duunissaan olalle (ja muuallekin) taputtelijoita tällä (etenkin naisille ) kovalla alalla riittämiin. Mielestäni hänellä on riittänyt myös huumoria muuntautua pikku hiljaa uskottavasti "aikuiseksi naiseksi". Niin muusikoiden kuin kenen hyvänsä tulee tietenkin suhtautua kunnioittavasti lähimmäisiinsä. P.K:lla on omat maneerinsa ja suojautumiskeinonsa eikä hän varmaan ole mikään äititeresa. Mutta kuka on? Hänkö, joka nimimerkin takaa arvioi toista diivaksi etc. (en viitsi toistaa)? Surullisinta mielestäni on, että tämän kaltainen kirjoittelu syö pohjaa pois siltä todelliselta kritiikiltä, jota tarvittaisiin kevyen musiikin huonoa (useasti oikeutetusti) mainetta puhdistamaan - puhumattakaan siitä, että se hyvä, laadukas, syvällinen musiikkielämys unohtuu.
 
Mikko T.
19.12.2002 15:16:18 (muokattu 19.12.2002 15:16:39)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan se niin että Paula Koivuniemi on eräs ainoita suomalaisia "megatähtiä", siis Suomen mittakaavassa. Paula varmasti osaa olla vaikea, mutta osaa hän olla kiltti ja kultainenkin, olen omin silmin sen nähnyt. "Ei hän varmasti mikään äititeresa ole". Tuo oli hyvin sanottu, kertokaapa mulle kuka naisartistimme on?
 
Pieru naurattaa aina.
Jami
19.12.2002 23:37:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikkohan sen sanoi. Mitä tuohon lisäämään. No senverran että kyllä Paulan uran jäljittelyssä työsarkaa riittää. Hän on kuitenkin todistettavasti ollut suomalaisella huipulla jo vuosikymmenet. Nousuineen ja laskuineen. Huipulla joka tapauksessa.
 
Suamalaanen ei usko ennenku näköö mutta Härmälääsen
pitää päästä koittamahan!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «