Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Monellako teistä, tanssimuusikot, on klassisen musiikin tausta?
1
Teemu Tee
02.12.2002 23:24:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muutamissa threadeissä on tullut esiin klassisen musan olevan aika monen huttuveikon pohjakoulutus nykyiseen hommaansa. Kysynkin nyt ihan mielenkiinnosta hieman gallup -osastoonkin sopivan kysymyksen:
 
- oletko saanut selvästi klassisen musiikin koulutukseksi laskettavaa opetusta esim. musiikkikoulu, konsis tai sibbe?
 
- mitä soitinta/ soittimia olet opiskellut ja mitä soitat nyt bändissä?
 
Itse olen konsiksen ja musiikkikoulun entisiä oppilaita, piano ja laulu aineinani. Nykyisin, ylläri, olen solisti/ kosketinsoittaja + komppailen stratolla aika-ajoin.
 
Jonte
03.12.2002 11:04:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

- oletko saanut selvästi klassisen musiikin koulutukseksi laskettavaa opetusta esim. musiikkikoulu, konsis tai sibbe?
 
- mitä soitinta/ soittimia olet opiskellut ja mitä soitat nyt bändissä?
 
Itse olen konsiksen ja musiikkikoulun entisiä oppilaita, piano ja laulu aineinani. Nykyisin, ylläri, olen solisti/ kosketinsoittaja + komppailen stratolla aika-ajoin.

 
-kyllä. Musiikkiopistoa on nuorempana käydä ährätty
-trumpetinsoiton akatemian I-kurssi tuli tehtyä. Nykyisin
huvikseen bassoa ja rumpuja muutamassa kokoonpanossa.
 
Jokainen uusi päivä on entinen eilinen.
isojussi
04.12.2002 10:09:54 (muokattu 05.12.2002 13:33:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

- Musiikkiopistossa peruskurssit lyömäsoittimista ja tuubasta, pianolla yksityistunteja.
 
- Oon soittanu sinfoiniabändeissä, soittokunnissa, big bandeissä, puhallinorkestereissa, rock-, blues-, jazz-, ja tanssibändeissä
 
- nykisin soitan venttiilipasuunaa (lähinnä big bandissä ja tanssibändeissä), koskettimia (tanssibändi- ja teatterikuvioissa) ja laulan (tanssi ja teatteri).
 
- Bändien koko vaihtelee tällä hetkellä yhdestä viiteen ja musa on pääasiassa tanssimusaa + sitten on tuo rakas big band kuvio.
 
- Ai niin ja Paper City Rollers: Kahdeksenmiehinen Bilebändi!
 
KB
04.12.2002 10:21:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musiikkiopisto ja yksityistunteja - piano pääinstrumenttina, baritoni/tuuba siinä sivussa.
 
Bändejä on/on ollut seuraavasti: mies- ja sekakuorot tenorina, rokki- ja iskelmäbändejä koskettimien ja laulun kera, puhallinorkesterin pultissa edellämainittujen torvien kanssa + lyömäsoittimien takana.
 
Tällä hetkellä on kaksi keikkailevaa bändiä (iskelmä- ja rock), joissa molemmissa soitan koskettimia ja laulan - harrastuksenomaisesti joku 40 keikkaa/vuosi.
 
Difficile est satiram non scribere
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «