Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Elämää juoksuhaudoissa
1 2 3 4 5 6 7
Mandoman
13.12.2006 16:23:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiks siinä oo mitään muuta osaa?
 
On siinä kolme tuon alkuosan (laulu) lisäksi...
 
Sen kyllä ne huohmoo toesettii, ja kyllä se tiijetään tok itekkii, että Luoja, kul luati se parraentansa, loe Savommuan ja Savommuan kansan.
oizo
13.12.2006 16:24:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiks siinä oo mitään muuta osaa?
 
Emmä tiiä. =) Kait siinä o. Tuon verran muistin alusta. Koskaan en ole kappaletta missään soittanut.
 
sattuuhan näitä
Roku
13.12.2006 17:05:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Öhöm kiippari tabut? Sori ku en näistä oo oikeen perillä mutta voihan niitä kokeilla.. Ite oon paljo harjotellu Guitar Prolla.
Mene Buumi,nettiin ja sieltä yksiäänist soittoäänet,hae k.o biisi -sitten esikuuntelussa tallenna k.o midi koneellesi ja avaa midi guitar prolla - kokeilin,toimi mulla ainakin :-)
 
Joskus joutsenet näyttävät kurjilta
WanhaWetäjä
13.12.2006 17:16:38 (muokattu 13.12.2006 17:19:13)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Emmä tiiä. =) Kait siinä o. Tuon verran muistin alusta. Koskaan en ole kappaletta missään soittanut.
 
Intro(=b-osan loppu?) A-osa, B-osa, välisoitto, noi on ainakin.
 
Heh...n. tunnin opiskelun ja tutkailun jälkeen mä OSAAN tehdä tabeja!!Ainakin jotenkin...kaikkein helpointa se ois, jos olis Phototoscore+Sibelius(tms), scannaisit nuotit midiksi ja siitä eikun tabeiksi.Taitaa saada jopa suoraan tabeiksi?
Macciin, ja varmaan PuuCeehenkin saa tuo Photoscoren liteversion ihan free, pystyy scannaan ainakin melodioita midiksi ja siitä vaikka muuttaa tabeiksi.Siis vaati kaveriksi jonkun nuotinnussoftan, tietty.
 
Mutta, jos mestari Vanha Sika kertoisi sävellajin, ja mitä tuohon tabiinsa tarvii, se ois helppo väsätä, senkun soittaa midillä noi osat ja se on siinä.Soinnut perään...
 
Eikös Ellipellillä ole kaikenmoista midivehettä, kai siinä sun nuottisoftassasi on myös tuo tabi-osasto?
Ihan huvin vuoksi ja urheilun kannalta voisin tuon tehä opiskelumielessä, jos ei muilta löydy nuottia/tabeja,sata varma en ole tuon skipaleen osista ja tarkasta melodiasta, soinnut kyllä löytyy.En myöskään ole tuota koskaan soittanut mutta biisimuisti on kyllä aika hyvä.
 
JOS herra Vanha Sika ei sitten ole trolli...?
 
Ostan Casion kun täytän 50v...
KoskPaavo
13.12.2006 17:27:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neljä osaa on kaikkineen koko biisissä , kaks laulu- la kaks välisoittoo.
Tommosen helpon nuotinnusjutskan moderaattorit voiskin kehittää, että sais esim pari tahtia äkkiä malliksi väsätä.
 
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
Tankero
13.12.2006 17:27:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö ne ryssiä yleensä ole venäläiset?
 
Tämä olikin Neuvostoliittolainen.
 
Varmasti, vissiin.
uruttaja
13.12.2006 18:25:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä olikin Neuvostoliittolainen.
 
Ryssä mikä ryssä.
 
EP
13.12.2006 18:51:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...kaikkein helpointa se ois, jos olis Phototoscore+Sibelius(tms), scannaisit nuotit midiksi ja siitä eikun tabeiksi.Taitaa saada jopa suoraan tabeiksi?
Macciin, ja varmaan PuuCeehenkin saa tuo Photoscoren liteversion ihan free, pystyy scannaan ainakin melodioita midiksi ja siitä vaikka muuttaa tabeiksi..
 
Eikös Ellipellillä ole kaikenmoista midivehettä, kai siinä sun nuottisoftassasi on myös tuo tabi-osasto?

 
Mahtaako tuo nuotin skannaus ja midistä tabeiksi (kun ei midistä nuoteiksikaan oikein..) vieläkään toimia ja nopeuttaako hommia sinänsä yhtään..
 
Enkä viitsi alkaa opetteleen nuita tabeja kun en oo tähänkään mennessä tarvinnu.
 
Kyllä se on paras vaan itse kirjoittaa nuo nuotit (tabeista en tiiä) se on kuitenkin nopein ja helpoin tapa!
 
WanhaWetäjä
13.12.2006 20:40:05 (muokattu 13.12.2006 20:41:46)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtaako tuo nuotin skannaus ja midistä tabeiksi (kun ei midistä nuoteiksikaan oikein..) vieläkään toimia ja nopeuttaako hommia sinänsä yhtään..
 
Enkä viitsi alkaa opetteleen nuita tabeja kun en oo tähänkään mennessä tarvinnu.
 
Kyllä se on paras vaan itse kirjoittaa nuo nuotit (tabeista en tiiä) se on kuitenkin nopein ja helpoin tapa!

 
No satavarmasti toimii...JOS on Sibelius ja Photoscore, voit scannata nuotin, transponoida suoraan haluamaans sävellajiin, kuin myös tabit saa halutessaan, siis tekstuuri pitää tietty olla sellasta että sen voi kitaralle suoraan tehdä ja sillä soittaa, eli melodia lähinnä,ei mitään piano/haitariosastoa.Ja Sibeliuksessahan on itessään midisoitin, varsin ok sellainen.
 
No, mä voin sitä kokeilla, kun on aikaa, mulla on toi Lite P-score, pitää vaan asentaa koneelle.Pitäs toimia Macin ja Logicin score-osaston kaa.
 
Ostan Casion kun täytän 50v...
half
13.12.2006 20:42:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä olikin Neuvostoliittolainen.
 
Biisin tehdessään Venäjän keisarikunnan, jonka autonominen suuriruhtinaskunta Suomi oli, kansalainen. Neuvostoliittolainen saattoi olla kuollessaan mikäli sinne asti selvisi. Silloin oli henki halpaa niin siellä kuin täkäläisissä puna-valko kovapanosammunnoissakin.
 
R.Syke
13.12.2006 20:49:16 (muokattu 13.12.2006 20:50:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katoin tossa yks ilta elokuvan 'Lupaus'
 
olipas huono lotta-arvonnan kuvaus
 
Teki mieli laulaa se suohautaan. Musiikkikin oli kantelista.
 
VanhaSika
13.12.2006 20:50:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sävel lajilla ei oo väliä kuhan sais vain edes jonki näköstä pohjaa...
 
R.Syke
13.12.2006 20:52:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sävel lajilla ei oo väliä kuhan sais vain edes jonki näköstä pohjaa...
 
-Pohjaton kaipuu juoksuhautoihin?
 
Heh. Mulla on vinkki. Googleta sana tenoriluutnantti
 
jo pitäs löytyä
 
jjussila
13.12.2006 20:56:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sävel lajilla ei oo väliä kuhan sais vain edes jonki näköstä pohjaa...
 
The fun ran out..., please...!!
 
.. näin!?..
R.Syke
13.12.2006 20:58:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prkl. Ne mitään juoksuhautoja ole. Ne on taisteluhautoja. Taaksestu!
 
pekkajau
13.12.2006 21:02:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maratonjuoksijan ja himohölkkääjän viimeinen toivomus on tulla haudatuksi juoksuhautaan!
 
EP
13.12.2006 21:04:58 (muokattu 13.12.2006 21:06:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No satavarmasti toimii...JOS on Sibelius ja Photoscore, voit scannata nuotin, transponoida suoraan haluamaans sävellajiin, kuin myös tabit saa halutessaan, siis tekstuuri pitää tietty olla sellasta että sen voi kitaralle suoraan tehdä ja sillä soittaa, eli melodia lähinnä,ei mitään piano/haitariosastoa.Ja Sibeliuksessahan on itessään midisoitin, varsin ok sellainen.
 
No, mä voin sitä kokeilla, kun on aikaa, mulla on toi Lite P-score, pitää vaan asentaa koneelle.Pitäs toimia Macin ja Logicin score-osaston kaa.

 
Niin, siis periaatteessahan se kyllä toimii, mutta toimiiko käytännössä?
Tosin siitä on nyt hieman aikaa kun tuota ohjelmaa pääsin kokeilemaan (tai siis seuraamaan vierestä kun sillä tehtiin) silloin korjailtavaa tuli tuon skannauksen jälkeen niin paljon, että päätin teen koko nuotin alusta loppuun itse.
 
Lisäksi kun mulle on tullut nuotteja tehdessä sellainen oma rutiininsa niin tuon pelkän skannauksen ja transponoinnin jälkeen se ei minua yleensä kuitenkaan tyydytä! :)
 
Elä suutu!
 
EP
13.12.2006 21:06:14 (muokattu 13.12.2006 21:08:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ny se laitto sen toiseen kertaan. ..mokoma!
 
Rokkimamma75
13.12.2006 22:21:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Phototoscore+Sibelius(tms), scannaisit nuotit midiksi ja siitä eikun tabeiksi.Taitaa saada jopa suoraan tabeiksi?
Macciin, ja varmaan PuuCeehenkin saa tuo Photoscoren liteversion ihan free, pystyy scannaan ainakin melodioita midiksi ja siitä vaikka muuttaa tabeiksi.Siis vaati kaveriksi jonkun nuotinnussoftan, tietty.

 
Ah kuinka kaunista suomenkieltä...... HOHO!!
 
Life is a Bitch and so am I!
riff
13.12.2006 22:26:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ah kuinka kaunista suomenkieltä...... HOHO!!
 
Aivan selvää! Siis jumalaut, gimma, eksä snaijaa mitä smooltookkii noi karjut heittää! Sairaan megaviileetä!
 
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «