Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Missä rekisteröityminen?
1
Jami
06.11.2002 23:21:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukaan ei vielä ole aloittanut rekisteröityneenä topicia. Missä vika? Tällä palstalla ajattelis että kukaan ei huiki nikin takaa. Kaikki ovat rekisteröityneitä ja persoonansa likoon panevia keskustelijoita.
 
Mä oon suureen ääneen sanonu että en viitsi edes lukea rekisteröitymättömien kirjoituksia. Jos meinaan sanani pitää niinku meillä Pohjanmaalla on tapana niin en näin ollen pääse ollenkaan keskustelemaan tanssimusta. Kun kukaan ei oo rekisteröitynyt.
 
Pitäiskö täs hävetä palstan porukkaa vai mitä?
 
KB
07.11.2002 08:35:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun kukaan ei oo rekisteröitynyt.
 
Niin homespää minen sentäs viälä oo jotta sen unohtaasin -
kersat on päässilimääsiä!
 
- entistä basistia mukaillen -
 
Mikael
07.11.2002 09:59:42 (muokattu 07.11.2002 10:01:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jamin kommetti on mun mielestä varsin oikeutettu varsinkin täällä tanssimusaosastolla, jossa peinteisesti loka lentää ja paskaa tulee niskaan... Jos ei uskalla mielipidettään kertoa omalla nimellään niin on parmpi olla hiljaa.
 
Pula-Aho
07.11.2002 14:23:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon suureen ääneen sanonu että en viitsi edes lukea rekisteröitymättömien kirjoituksia. Jos meinaan sanani pitää niinku meillä Pohjanmaalla on tapana niin en näin ollen pääse ollenkaan keskustelemaan tanssimusta.
 
VOITTO, VOITTO, VOITTO. Vihdoinkin keino saada Jami hiljaiseksi. Hähää.
 
Kukko
07.11.2002 14:52:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukaan ei vielä ole aloittanut rekisteröityneenä topicia. Missä vika? Tällä palstalla ajattelis että kukaan ei huiki nikin takaa. Kaikki ovat rekisteröityneitä ja persoonansa likoon panevia keskustelijoita.
 
Mä oon suureen ääneen sanonu että en viitsi edes lukea rekisteröitymättömien kirjoituksia. Jos meinaan sanani pitää niinku meillä Pohjanmaalla on tapana niin en näin ollen pääse ollenkaan keskustelemaan tanssimusta. Kun kukaan ei oo rekisteröitynyt.
 
Pitäiskö täs hävetä palstan porukkaa vai mitä?

 
Yritetään yritetään
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «