Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Timo Kojo
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Sertzo S
09.01.2006 09:27:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuhmossa on myös Lentiira ja Lentuanjärven muikkuakin olen maistellut Kuhmon torilla
matkatessani aikoinaann Vartiuksen rajanylityspaikalle Venäjälle mennessäni.
 
KoskPaavo
09.01.2006 10:14:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itelläni oli muinoin tyttöystävä Kuhmon Viiksimosta.Rajaseudun tyttö.
 
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
Rämppy
09.01.2006 10:28:01 (muokattu 09.01.2006 10:32:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laatokalla, Venäjän-Karjalassa on muuten Kojonsaari, jossa olen käynytkin. Siellä on mm. tosi upeat hiekkarannat.
Kojonsaari ja Vätikän hiekat. Harmi (tai hyvä juttu, riippuu näkökulmasta), että venäläinen matkailuyritys vuokrasi pääosan saarta ja pykää sinne massiivista huvilakylää uusrikkaille.
 
Laulaja-Kojolla olisi ollut ääntä rokkiin ja souliin, mutta jotenkin taisi mies hukata lahjansa mitä musiikintekoon tulee.
 
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
uruttaja
09.01.2006 10:37:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kojonsaari ja Vätikän hiekat. Harmi (tai hyvä juttu, riippuu näkökulmasta), että venäläinen matkailuyritys vuokrasi pääosan saarta ja pykää sinne massiivista huvilakylää uusrikkaille.
 
Laulaja-Kojolla olisi ollut ääntä rokkiin ja souliin, mutta jotenkin taisi mies hukata lahjansa mitä musiikintekoon tulee.

 
Toisin kuin tässäkin mainittu Kassu, joka muutti kotiseudulleen Vaalaan, perusti matkailuyrityksen ja tekee keikkaakin välillä.
 
Sertzo S
09.01.2006 11:05:31 (muokattu 09.01.2006 11:08:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kojonsaari ja Vätikän hiekat. Harmi (tai hyvä juttu, riippuu näkökulmasta), että venäläinen matkailuyritys vuokrasi pääosan saarta ja pykää sinne massiivista huvilakylää uusrikkaille.
 
Laulaja-Kojolla olisi ollut ääntä rokkiin ja souliin, mutta jotenkin taisi mies hukata lahjansa mitä musiikintekoon tulee.

 
Tuo uusrikkaiden venäläisten ryntääminen noille mainitsemillesi paikoille huviloineen Laatokalla on kyllä ikävää, jos on nähnyt nuo maisemat luonnontilassa paikan päällä. Minä olen useammankin kerran, kuten ilmeisesti ylläoleva kirjoittajakin. Raha ratkaisee ja sitähän joiltakin löytyy pilvin pimein tuolta itärajan takaakin ja usein kyseealaisin keinoin hankituna.
 
edit: ensi kesänä olisi tarkoitus mennä soutamaan Laatokalle noihin mainittuihin maisemiin.
 
uruttaja
09.01.2006 11:08:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo uusrikkaiden venäläisten ryntääminen noille mainitsemillesi paikoille huviloineen Laatokalla on kyllä ikävää, jos on nähnyt nuo maisemat luonnontilassa paikan päällä. Minä olen useammankin kerran, kuten ilmeisesti ylläoleva kirjoittajakin. Raha ratkaisee ja sitähän joiltakin löytyy pilvin pimein tuolta itärajan takaakin ja usein kyseealaisin keinoin hankituna.
 
edit: ensi kesänä olisi tarkoitus mennä soutamaan Laatokalle noihin mainittuihin maisemiin.

 
Kojohan on tehnyt myös venäjänkielisen levyn, jos ei useampiakin....
 
jon lord
09.01.2006 11:13:09 (muokattu 09.01.2006 11:13:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo uusrikkaiden venäläisten ryntääminen noille mainitsemillesi paikoille huviloineen Laatokalla on kyllä ikävää, jos on nähnyt nuo maisemat luonnontilassa paikan päällä. Minä olen useammankin kerran, kuten ilmeisesti ylläoleva kirjoittajakin. Raha ratkaisee ja sitähän joiltakin löytyy pilvin pimein tuolta itärajan takaakin ja usein kyseealaisin keinoin hankituna.
 
edit: ensi kesänä olisi tarkoitus mennä soutamaan Laatokalle noihin mainittuihin maisemiin.

 
Täällä Jämsän seudulla on parin viime vuoden aikana tuo Venälästen "uusrikkaiden" maihin nousu alkanut melko isolla volyymilla. Tietenkin paikka kunnan elinkeino elämälle se on elin ehto mutta välillä se harmittaa kun joka paikassa esim. sairaaloissa, kaupoissa ym. he etuilevat ja käyttävät turistin asemaansa häikäilemättä hyväksi. Rahaa monilla tuntuu olevan melkoisen paljon.
 
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
uruttaja
09.01.2006 11:28:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällä Jämsän seudulla on parin viime vuoden aikana tuo Venälästen "uusrikkaiden" maihin nousu alkanut melko isolla volyymilla. Tietenkin paikka kunnan elinkeino elämälle se on elin ehto mutta välillä se harmittaa kun joka paikassa esim. sairaaloissa, kaupoissa ym. he etuilevat ja käyttävät turistin asemaansa häikäilemättä hyväksi. Rahaa monilla tuntuu olevan melkoisen paljon.
 
Tunturit tuntuivat/kuulostivat olevan täynnä ryssiä. Rahaa ne käyttää kovasti. Paikalliset yrittäjät ovat riemuissaan, Riipispekkakin oli laittanut radioon venäjänkielisen mainoksen....Tuli yllärinä monta kertaa päivässä kotipizzamainosten väliin.
 
half
09.01.2006 12:14:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tunturit tuntuivat/kuulostivat olevan täynnä ryssiä. Rahaa ne käyttää kovasti. Paikalliset yrittäjät ovat riemuissaan, Riipispekkakin oli laittanut radioon venäjänkielisen mainoksen....Tuli yllärinä monta kertaa päivässä kotipizzamainosten väliin.
 
Ne motittivat meidät Himoksella viime viikonvaihteessa ja minun oli pakko pyytää niiden opasta tai mikä lie hoivaaja kirjoittamaan ( länsimaisin kirjaimin ) lapulle yleispätevyyksiä, kuten kiitos, hyvää iltaa, seuraavaksi soitammme, hyvää yötä ja muutama muu. Näitä sekaan sotkien ja kohteliaasti hymyillen keikat pois.
 
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Tankero
09.01.2006 13:28:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olenko aistivinani hiukan neuvostovastaisuutta?
Mukavahan se on, että turistit tuo maahan valuuttaa. Oli ne mistä oli.
 
Varmasti, vissiin.
baron
09.01.2006 13:33:50 (muokattu 09.01.2006 13:39:35)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olenko aistivinani hiukan neuvostovastaisuutta?
Mukavahan se on, että turistit tuo maahan valuuttaa. Oli ne mistä oli.

 
Nyt on vuosi 2005!
Vähän aikaa mekin ehdittiin saada käyttää sanaa "ryssä", kuten muut sivistysmaat, ennenkuin itsesensuuri iski.
 
Siis venäläisvastaisuutta.
 
Edit: Mä taas pääsin vauhtiin off-topikoimaan.
Jonkinverran maahanmuuttajat voi itsekin vaikuttaa siihen, miten niitä kohdellaan.
Erittäin tummaihoinen srilankalainen on alkanut käydä samaan aikaan sulkiksessa kuin minä ja kun tuli eilisiltana pelin jälkeen saunaan, joka oli suht täynnä, sanoi:
 
"Kumma juttu, että neekerille ei ole täällä tilaa" ja heti sen verran tiivistettiin että "neekeri", joka ei ole tippaakaan afrikkalainen, sai tarvitsemansa tilan ja oli heti mukana vilkkaassa ystävällisessä keskustelussa.
 
My name is Baron, Sir Baron.
v_m_kangas
09.01.2006 13:36:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on vuosi 2005!
 
2006!
 
Ottaa aikansa, että oppii taas uuden vuoden :)
 
Humppaa tai soita humppaa
baron
09.01.2006 13:40:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

2006!
 
Ottaa aikansa, että oppii taas uuden vuoden :)

 
Äh, sain ansioni mukaan, kun aina olen toisia korjailemassa!
 
My name is Baron, Sir Baron.
uruttaja
09.01.2006 14:53:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olenko aistivinani hiukan neuvostovastaisuutta?
Mukavahan se on, että turistit tuo maahan valuuttaa. Oli ne mistä oli.

 
Kyllä kyllä. hyvä asia. Tuovat dollareita läjäpäin. Pitää nyt oikein tuelta ryssitellä, kun se oli vielä muutama vuosi sitten hyvinkin kiellettyä.
 
Tankero
09.01.2006 17:14:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on vuosi 2005!
Vähän aikaa mekin ehdittiin saada käyttää sanaa "ryssä", kuten muut sivistysmaat, ennenkuin itsesensuuri iski.
 
Ai niinpä onkin. Kyllä minä kans sitten ensvuonna varmaan ryssittelen. :)
 
Varmasti, vissiin.
uruttaja
09.01.2006 17:20:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katellaan ens vuonna sitä sun kielioppia uudelleen.
 
eeko
09.01.2006 17:48:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tämä oli joskus samalla lennolla lontoosta hesaan (80-luvulla siis), bändin kera ilmeisesti. kauhea känni oli herralla päällä ja kommentit luokkaa: "anteeksi, saisinko mä lentoemäntä uuden, kun toi edellinen kaatui syliin". emolla oli kyllä sellainen ilme, että ihme ettei taiteilija saanut tarjotinta päähän.
-eeko
 
Tankero
09.01.2006 17:49:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katellaan ens vuonna sitä sun kielioppia uudelleen.
 
Sitä on turha katella.
 
Varmasti, vissiin.
uruttaja
09.01.2006 17:56:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitä on turha katella.
 
No tuon arvasin. Koetin olla gentlemanni kerrankin.
 
Leikari
10.01.2006 08:17:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kavereiden kanssa tässä pohdiskeltiin unohtuneita "taiteilijoita" ja esiin nousi nimi Timo Kojo. Mitäköhän tälle ns. Nolla-Kojolle nykyään kuuluu? Liekö maailma karsinut särmiä?
 
Viimeksi näin Töölöössä pitseriassa lippalakki päässä syömässä. - tarvinneeko tuosta enempää sanoa???
 
Soitetaan jamia!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «