Aihe: Reetu ei tullut lavalle
1
Anonymous-jazz
26.08.2004 15:24:52

Iskelmätähti, machosankari Frederik tuotti faneilleen pahan pettymyksen Naantalin Merisalissa.
Junttidiscon isäksi itseään tituleeraava Reetu peruutti keikan aivan viime hetkellä. – Frederik hikeentyi, kun ei saanut lavalle kahvia ja jätti bändin yksinään lavalle seisoskelemaan, paikalla olleet hämmästelevät.

lähde: KATSO

Taitaa pitää paikkansa että aina tuolla turun suunnalla nihkeillään kun olen täällä kuullut juttua että siellä jossain kylpylässä ei saa soittajat edes kahvia kun on henkilökunta pitämässä jo palaveria siitä että pistetääkö stoppi siihen. Itse olen joskus ollut ikaalisten kyplylässä jollain humppa-lavakauden päättäjäisissä keikalla ja henkilökunta ei kertakaikkkiaan tajunnut että miten artisteja palvellaan kun vedestä joutuivat esiintyjät maksamaan euron lasi.
Teemujazz
klunssila
26.08.2004 15:35:18
Frederik hikeentyi, kun ei saanut lavalle kahvia ja jätti bändin yksinään lavalle seisoskelemaan, paikalla olleet hämmästelevät.

Itse olen joskus ollut ikaalisten kyplylässä jollain humppa-lavakauden päättäjäisissä keikalla ja henkilökunta ei kertakaikkkiaan tajunnut että miten artisteja palvellaan kun vedestä joutuivat esiintyjät maksamaan euron lasi.

Tosiasiassa reetulla on ollut hotellihuoneessa "mirri märkänä" ja reetun oma "puikko kovana",ei oo joutanut jäämään keikalle. Hehe heh hee...

Ei kun oikeesti. Tuohan on täyttä vittuilua, jos kahvista tai vedestä joutuu maksaamaan. Sen vielä ymmärrän, jos henkilökunta ei kiikuta kahvikupposta lavalle asti (ei reetu niin suuri stara ole), mutta itsepalveluna kahvikupponen, jos toinenkin pitäisi irrota. Onkohan artisti muistanut hymyillä ja pyytää kauniisti vaiko vaatinut mikrofonin kautta "pilkaten"?

Meillä ei ole koskaan ollut ongelmia kahvin, juoman tai edes ruoan kanssa. Kun muistaa kysyä kauniista, kiittää ja hymyillä, niin hommat on toiminut. Käytöstavat kunniaan!
dizzy
26.08.2004 16:00:38
Teki klappiset...
JK
26.08.2004 19:15:09
Meillä ei ole koskaan ollut ongelmia kahvin, juoman tai edes ruoan kanssa. Kun muistaa kysyä kauniista, kiittää ja hymyillä, niin hommat on toiminut. Käytöstavat kunniaan!

Juuri näin!

Pääasiassa pääkaupunkiseudulla ja yksityistilaisuuksissa keikkaillaan ja osa paikkojen henkilökunnasta on tullut jo tutuiksi. Ruokaa ja juomaa on löytynyt aina, jos ei tilaajan niin talon puolesta. Ja keikkojakin olemme muutaman paikan henkilökunnan välittäminä saaneet useita.

Kohtelias käytös, muutama mukava sana, KIITOKSET! Homma toimii.
"Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies
baron
26.08.2004 19:38:38

Juuri näin!

Pääasiassa pääkaupunkiseudulla ja yksityistilaisuuksissa keikkaillaan ja osa paikkojen henkilökunnasta on tullut jo tutuiksi. Ruokaa ja juomaa on löytynyt aina, jos ei tilaajan niin talon puolesta. Ja keikkojakin olemme muutaman paikan henkilökunnan välittäminä saaneet useita.

Kohtelias käytös, muutama mukava sana, KIITOKSET! Homma toimii.

Esim: Henkilökunnan kahvinkeitin on tuolla, käykää hakemassa niin paljon kuin haluatte.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Zed
26.08.2004 23:56:28 (muokattu 27.08.2004 00:01:40)

Ai, tämä olikin tanssimusiikki-, eikä turhuuspalstalla. Ei sitten mitään.
Pussataanko?
Listen
27.08.2004 10:27:26 (muokattu 02.09.2004 09:15:59)
Jos joku ei vielä ole lukenut tätä (sittemmin Soundi-lehdessäkin julkaistua) keikkareissujuttua:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=58056&o=0
"When a stupid man is doing something he is ashamed of, he always declares that it is his duty." - George Bernard Shaw
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)