Aihe: Rakkaus on merkillinen maa
1
Martso
18.10.2004 21:06:04
Nyt se on sitte mun vuoro kuunnella "blokkaa ite"-jutskia! :)
Elikkä: Ei ole nuottia, ei äänitettä, eikä ylipäätään mitään hajua koko biisistä. Ja arria pitäs saada tehdyksi. -> Merja Larivaaran albumilta Valon ja Varjon Tie (1997) biisi nimeltä "Rakkaus On Merkillinen Maa". Apua.

Ps. Ei jaksais tän takia mennä levykauppaan, mut jos ei muuten selviä, ni ei muutakaan voi..
...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta...
Neljä Ruuvia
18.10.2004 21:23:13
"Rakkaus On Merkillinen Maa". Apua.
Fuzzy ehkä pystyis onkiin sulle E.Niemisen puhelinumeron??? Se on taatusti ainoo joka tuon biisin tuntee.
Martso
18.10.2004 21:36:25
Fuzzy ehkä pystyis onkiin sulle E.Niemisen puhelinumeron??? Se on taatusti ainoo joka tuon biisin tuntee.

Sieltä pitäs olla tulossa huomenna jotain faksin tynkää, onneksi. Mut kaippas tässä pitää mennä levykauppaan. Muuten saattaa tulla liianki tuore näkemys, jos pelkästään lappujen varassa rupeaa tekeen :)
...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta...
baron
18.10.2004 21:39:49 (muokattu 18.10.2004 21:40:41)

Sieltä pitäs olla tulossa huomenna jotain faksin tynkää, onneksi. Mut kaippas tässä pitää mennä levykauppaan. Muuten saattaa tulla liianki tuore näkemys, jos pelkästään lappujen varassa rupeaa tekeen :)

Mä voisin kertoa, että kerran vastaavassa tilanteessa, kun tarvitsin lappuja kappaleeseen, jota ei oltu julkaistu eikä levytyssessioon osallistujien käsityksen mukaan ollut kuin jotkut käsinkirjoitetut laput, jotka äänityksen jälkeen joutui roskikseen, sain laulusolistilta ihan toimivat laput.
Eli mä koklaisin Larivaaraa.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Fuzzy Boner
18.10.2004 23:54:02

Joo
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)