Aihe: Jussi & The boys
1
Johnny99
10.10.2004 22:48:17
Katsotaampa löytyisikö tältä palstalta tabeja ja sointuja Jussi & the boys:iltä ? Esim. Metsämökin tonttu ja Kantatie 66 jne.
Kukko
10.10.2004 23:09:22

Katsotaampa löytyisikö tältä palstalta tabeja ja sointuja Jussi & the boys:iltä ? Esim. Metsämökin tonttu ja Kantatie 66 jne.

Perstuntumalta vois ajatella,että tän palstan(ainakin aktiivit) vetää nämä biisit hatusta...
Ei tietysti auta sua paljoa...:(
http://www.guitaretab.com/d/depeche-mode/5144.html

Tommonen ainaki löytyi, muuta vaan sanat suomeks;)
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
baron
10.10.2004 23:12:31

Metsämökin tonttu on perusblueskaava.
Jos tarkoitat Valtatie 66, niin nimellä Route 66 netistä löytyy useammatkin soinnut ja tabit.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Neljä Ruuvia
11.10.2004 00:02:19
Joo,hatusta villitysti! Metsömökin tontun alkuperäinen soolo on niin paha että erikois-puunenä merkki sille joka pystyy tabittamaan!
baron
11.10.2004 08:17:59

Joo,hatusta villitysti! Metsömökin tontun alkuperäinen soolo on niin paha että erikois-puunenä merkki sille joka pystyy tabittamaan!

Onks mulla asennevamma? Molemmat kappaleet kuuluu meidän vakkareihin ja sain äskettäin äänitteen käsiini eikä tule mieleenikään edes yrittää kopioida niiden sooloja, ei sillä että itse kuvittelisin parempaan pystyväni vaan että toisten soolojen kopioiminen kuuluu korkeintaan treenaamiseen, ei julkiseen esittämiseen.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Neljä Ruuvia
11.10.2004 09:53:30
Onks mulla asennevamma? Molemmat kappaleet kuuluu meidän vakkareihin ja sain äskettäin äänitteen käsiini eikä tule mieleenikään edes yrittää kopioida niiden sooloja, ei sillä että itse kuvittelisin parempaan pystyväni vaan että toisten soolojen kopioiminen kuuluu korkeintaan treenaamiseen, ei julkiseen esittämiseen.

Kuuntele Baron se soolo.Jutellaan sit enemmän. Nonolla on ollut siinä ilmeisesti just pahasti Philip Catherine/Mc Laughlin vaihe päällä. Sen verran proge on tuo äänien suhde sointuun että kannattaa kopsata!
baron
11.10.2004 10:27:28

Kuuntele Baron se soolo.Jutellaan sit enemmän. Nonolla on ollut siinä ilmeisesti just pahasti Philip Catherine/Mc Laughlin vaihe päällä. Sen verran proge on tuo äänien suhde sointuun että kannattaa kopsata!

OK, varmasti opintomielessä.
Neljä Ruuvia
11.10.2004 10:40:02
OK, varmasti opintomielessä.

Joo! ne äänet on niinku sika pitsissä!
Ukko
11.10.2004 17:07:48

Nonolla on ollut siinä ilmeisesti just pahasti........
Ei siis ollutkaan Jakoilan soittama :(
Neljä Ruuvia
11.10.2004 17:11:09
Ei siis ollutkaan Jakoilan soittama :( Hetkinen! En oo ihan varma ,Nono ainakin on se tyyppi jolla on karhupuku päällä "videossa"
absqua
11.10.2004 17:30:18
Hetkinen! En oo ihan varma ,Nono ainakin on se tyyppi jolla on karhupuku päällä "videossa"

En ole nähnyt videota, mutta herran tuntien on aika helppo kuvitella tuo... ;-)
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
baron
11.10.2004 22:37:26

Nyt mää en ymmärrä. Vihdoinkin oli aikaa kuunnella. Siinä on ensin yhden choruksen grand piano soolo, sitten kitara soittaa toisen choruksen koko ajan samaa riffiä laulun päälle?

Jakoila vai Nonoko on soittanut grand pianoa? Ei siinä mun mielestä mitenkään eksoottisesti bluessointujen päälle soiteta?
Neljä Ruuvia
11.10.2004 23:18:16
Nyt mää en ymmärrä. Vihdoinkin oli aikaa kuunnella. Siinä on ensin yhden choruksen grand piano soolo, sitten kitara soittaa toisen choruksen koko ajan samaa riffiä laulun päälle?

Jakoila vai Nonoko on soittanut grand pianoa? Ei siinä mun mielestä mitenkään eksoottisesti bluessointujen päälle soiteta?

Ei muuten mutta se riffi on ihan päin persettä,ainaskin mun mielestä.
baron
11.10.2004 23:27:56

Ei muuten mutta se riffi on ihan päin persettä,ainaskin mun mielestä.

Se kitarariffi? Niin munkin mielestä. Mä oon yrittänyt kuunnella sitä ja keksiä, mitä hienoa siinä on, mutta en löytänyt ja kuvitellut, että en vain ymmärrä genreä.
isojussi
11.10.2004 23:28:48
...eikä tule mieleenikään edes yrittää kopioida niiden sooloja...

Eiks yhtään se tontun boogie-pätkä houkuta?

Pääpiirteittäin oot kyllä oikeessa, mutta tietyissä biiseissä taas kyllä orggis-soolon pläjäyttäminen suorastaan kuuluu asiaan ja tekee lähtemättömän vaikutuksen.

On mukava seurata bilebändin keikoilla nuorempien muusikonalkujen ilmeitä, kun 4-kymppiset papat pläjäyttää Highway Starissa Blackmoren ja Lordin soolot kehiin.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
baron
11.10.2004 23:35:16

Eiks yhtään se tontun boogie-pätkä houkuta?.

Kun mut nyt on saatu kuuntelemaan kyseisen kappaleen "hienoja" instrumentaalisooloja niin miksei se piano-osuus.

Periaatteessa mun "jazz-ihannointi" kuitenkin tarkoittaa, että mun instrumentaalisoolot on ainutkertaisia ja mun omia.
C7
17.10.2004 13:10:36
tietyissä biiseissä taas kyllä orggis-soolon pläjäyttäminen suorastaan kuuluu asiaan ja tekee lähtemättömän vaikutuksen.
Entäs se karhupuku? Pitäiskö hankkia myös karhupuku? :)
vanha, mutta edelleen elossa!
Rämppy
18.10.2004 12:22:41
Asiasta viidenteen: koettakaapa kitaristit kopsata "Mä tahdon rokata"n soolot. Taitaa olla A.Jakoila asialla.
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)