dizzy 29.09.2004 14:57:32 | |
---|
Noniin laitetaan soittajat riviin. Nainen (tai mies) hakee. Lähetkös? Ja miksi? Ja mikset? |
baron 29.09.2004 15:13:58 | |
---|
Noniin laitetaan soittajat riviin. Nainen (tai mies) hakee. Lähetkös? Ja miksi? Ja mikset? Kun viimeeksi olin kolleegoita kuuntelemassa, olin vakaasti päättänyt, että mikään ei saa häiritä opintomatkaani ja sanoin ystävällisen päättäväisesti ei naisten haun aikana, mutta sitten tuli se blondi ja aivot käskivät sanoa ei mutta suu sanoi: "Kiitos mielelläni!" Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
isojussi 29.09.2004 15:25:21 | |
---|
...aivot käskivät sanoa ei mutta suu sanoi: "Kiitos mielelläni!" Mulle tuppaa kans käymään noin! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
omarklah 29.09.2004 15:39:57 | |
---|
Noniin laitetaan soittajat riviin. Nainen (tai mies) hakee. Lähetkös? En lähde. Ja mikset? En tanssi. Tää sit sanois tälleen... |
Jalmus 29.09.2004 17:05:46 | |
---|
En osaa tanssia, mutta lähden hitaille, koska päänavaus p***unsaamiseksi on silloin tehty, vieläpä naisen toimesta! Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi. |
Tankoprinssi 29.09.2004 17:24:12 | |
---|
Olen opetellut tämänkin taidon, kuten tanssimusiikin soittamisenkin vasta "ikämiehenä" mutta kysymykseen vastaukseni on KYLLÄ ja ilomielin. Mieluiten jenkkaan tai polkkaan, koska sen jälkeen alkaa "flaksi" käymään muihinkin tanssilajeihin. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Pula-Aho 29.09.2004 17:58:34 | |
---|
Nainen hakee. Lähetkös? Totta kai miksi? Naisten kanssa on hyvä olla. Erityisesti hyvien naisten. mies hakee. Lähetkös? En helkkarissa Ja mikset? Mulla on homofobia. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
Jonte 29.09.2004 19:49:48 | |
---|
Noniin laitetaan soittajat riviin. Nainen (tai mies) hakee. Lähetkös? Ja miksi? Ja mikset? No way, Dude. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Ossi 29.09.2004 21:10:12 | |
---|
Totta kai. Naisten kanssa on hyvä olla. Erityisesti hyvien naisten. Täysin samoilla linjoilla Pula-Ahon kanssa. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
R.Syke 29.09.2004 21:59:28 | |
---|
Noniin laitetaan soittajat riviin. Nainen hakee. Lähetkös? Ja miksi? Ja mikset? -Joo, monesti on nainen hakenut tansseista pois :( |
WanhaWetäjä 29.09.2004 22:24:04 | |
---|
Luonnollisista syistä en käy tanssiravintoloissa,jos muissakaan, vapaa-aikana,poden pahaa,parantumatonta turakaisallergiaa...no jos nyt jostain syystä menen ja on naistentanssit,ja joku erehtyy hakeen,sanon suoraan että kiitos,mutta en osaa tanssia...enkä totisesti aio opetellakkaan ;-) Koska olen ns. rock/hevi/proge/pitkätukkakitaristi ollut joskus,niin tämä perimä elää vahvasti edelleen,hitaat saataan tanssia vaimon kaa,p....n perässä ei tarvi onneksi kapakoissa juosta ja muutenkin kapakki-ilmapiiri ei ole mua varten,ne kuviot on nähty ja koettu... Sitäpaitsi tanssiminen on pääsääntöisesti erittäinkin kornin näköstä puuhaa,sellasta aikuisten piirileikkiä... |
Tankoprinssi 29.09.2004 22:38:50 | |
---|
Koska olen ns. rock/hevi/proge/pitkätukkakitaristi ollut joskus,niin tämä perimä elää vahvasti edelleen No niinhän minäkin olen ollut ja ei mua sellaiseen ravintolaan kovin helpolla saakkaan missä tanssibändi soittaa, tosin joskus harvoin joutuu sinne keikalle mutta sitäkin pyrin viimeiseen asti välttämään. Lavoilla voi käydä vaimon kanssa tanssimassa ja ravintolaan mennään katsomaan Rock-bändejä. Ensi perjantaina popeda, Jes!!! Ja keikat pääasiassa yksityistilaisuuksia, siis häitä, synttäreitä, hirvipeijasia jne... Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
M.i.k.key 29.09.2004 22:43:11 | |
---|
Soittajat ei tanssi My name is Baron, M.i.k.key Baron. |
Ad libitum 29.09.2004 22:44:39 | |
---|
Soittajat ei tanssi Korjaan: muusikot ei tanssi SMORK hopeaa 2004 |
WanhaWetäjä 30.09.2004 01:51:18 | |
---|
Soittajat ei tanssi No tästähän on kysymys...mä olen käynyt keikoilla kohta kolkyt vuotta ja kertaakaan ei ole tehnyt mieli siirtyä sinne parketin puolelle,turakaiset hoitakoot tuon tanssipuolen,prkl joskus olen ollut bändissä missä joku pojiista tanssi tauoilla,no p....n perässä tietysti...mutta nämä turakaisten tanhupiiriosastot ei voi kunnon soittajaa mitenkään koskettaa,vai lähtisitkö SINÄ muka kävelyhumpalle tai masurkan poljentoon???Saati sitten polkkaa hyppimään??Entäs katrilli... on se niin kauuuuheeeta kattoo...ja soittaa ;-)) Eri asia jos on ns. syntynyt haitari sylissä ja slipoveri päällä eli "Born to humppa",niin minkäs sille sitten voi...kai nää on sellasia verenperintöasioita osittain? |
poppamies 30.09.2004 07:30:54 | |
---|
...Koska olen ns. rock/hevi/proge/pitkätukkakitaristi ... ...niin en minäkään koskaan oppinut tanssimaan. Mutta kyllä naisten kanssa keksii muutakin tekemistä kun oikein kunnolla miettii... "G-strings are for strippers" |
baron 30.09.2004 07:48:18 | |
---|
...niin en minäkään koskaan oppinut tanssimaan. Mutta kyllä naisten kanssa keksii muutakin tekemistä kun oikein kunnolla miettii... Kyllähän pariutumistapana paritanssi on ylivoimainen. Jo ensimmäisen tanssin sanattomasta viestinnästä saa vastauksen esittämättömään kysymykseen: "Kyllä, ei, ehkä". Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
rahvas 30.09.2004 09:42:55 | |
---|
Hm. Valssille lähden kun sitä vähän osaan, muuten yleensä kykenen kieltäytymään ennenkuin ehdin lattialle itseni nolaamaan. Olen aina sanonut, että a) aloin soittamaan tanssimusiikkia siksi ettei tarvitse itse tanssia ja b) kovat jätkät ei tanssi. Rehellisyyden nimissä on kuitenkin sanottava, että kyllä pitäisi opetella. Ei siitä varmasti olisi haittaakaan, että ymmärtää mitä ne lattialla hiihtävät turakaiset musiikilta toivovat, jotta se olisi hyvää tanssia. Kaksi kertaa on muuten haettu lavalta tanssiin... toisella kertaa peruste oli: "kyllä bändi voi ilman basistia yhden biisin soittaa". Toinen kuolematon on: "Kyllä sä humppaa osaat. Tanssit kun valssia, vähän vaan nopeampana !" :D En lähtenyt kummallakaan kertaa. Toinen kerta jäi kyllä vähän harmittamaan... |
pekkajau 30.09.2004 12:12:48 | |
---|
Kyllähän pariutumistapana paritanssi on ylivoimainen. Jo ensimmäisen tanssin sanattomasta viestinnästä saa vastauksen esittämättömään kysymykseen: "Kyllä, ei, ehkä". Hyvä ystäväni ja opiskelijakaverini "Ismo" käytti aina samaa taktiikkaa tansseissa aikoinaan. Haki naisen tanssiin ja kysy aina ihan ekaksi kylmiltään että:"Annako sie mulle p**lua?" No olimme kerran yhdessa ravintolassa röpöttelemässä ja "Ismo" haki semmosen helevetinmoisen kotkan parketille ja kysyi siltä ekana tuon vakiokysymyksen! Ja P A K S ! Kotka veti käsilaukulla heti päähän ja lähti liitämään. Sanoin "Ismolle" että ei taida tuo sinun "taktiikka" olla kovin tehokas? Johon kaveri tuumi:"No juu! Monesti on tullut tällä taktiikalla kassista päähän...mutta huomattavasti useemmin olen kyllä päässyt n***maan!" There`s no bisnes in showbisnes! |
Martso 30.09.2004 12:17:42 | |
---|
Hyvä ystäväni ja opiskelijakaverini "Ismo" käytti aina samaa taktiikkaa tansseissa aikoinaan. Haki naisen tanssiin ja kysy aina ihan ekaksi kylmiltään että:"Annako sie mulle p**lua?" No olimme kerran yhdessa ravintolassa röpöttelemässä ja "Ismo" haki semmosen helevetinmoisen kotkan parketille ja kysyi siltä ekana tuon vakiokysymyksen! Ja P A K S ! Kotka veti käsilaukulla heti päähän ja lähti liitämään. Sanoin "Ismolle" että ei taida tuo sinun "taktiikka" olla kovin tehokas? Johon kaveri tuumi:"No juu! Monesti on tullut tällä taktiikalla kassista päähän...mutta huomattavasti useemmin olen kyllä päässyt n***maan!" Eikös tällä yhellä ränniin kusijalla ollu tapana aina ruveta vonkaamaan kapakan/ladon ruminta/lihavinta naista? Ja melkein aina sai! ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |