Aihe: KISS oli Rautaa
1
Tankoprinssi
28.09.2004 19:31:50

Siis Kiss vuonna 74-76 oli kyllä se joka kolahti ja jota opeteltiin soittamaan. Nää I was made for lovin you:t ja muut saman ajan kamat (78- ---) on sitten sitä Disco paskaa.

Nykyään bändi on oikea kaupallisuuden esikuva, eli konsertteihin myydään paketteja, joilla saa fanitapaamisen, eturivin penkin, kaikenlaista Kiss "krääsää" jne.. Eli yli 50 jätkät on lavalla sukkahousuissa ja meikit päällä "rock-kuninkaita" ja siviilissä liituraitapuku päällä kulkevia bisnesmiehiä.

Mutta tosiaan Genen kieli teki varmaan gutaa Justiinallekin, kun iski "takalukon" päälle.

Jaa niin mitäs tekemistä muuten Kiss osiolla on tanssimusiikin puolella, noh voishan sen I was made for lovinin tietysti humppanakin vetää.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
justiina
28.09.2004 19:40:05
No siis toi on totta että I Was Made For Loving You on ehkä tanssimusiikki harrastelijoiden parissa yksi suosituimmista kappaleista...

Mutta yhtä asiaa en ymmärrä, ja se on e että miks ihmeessä mun täysin asiallinen topic lukittiin?

Olen varma että moni muukin m.nettiläinen on kanssani täysin samaa mieltä.
Tankoprinssi
28.09.2004 19:52:59

No siis toi on totta että I Was Made For Loving You on ehkä tanssimusiikki harrastelijoiden parissa yksi suosituimmista kappaleista...

Täh! Ootko tosissas? Me liikutaan varmaan sitten vielä eri keikkamestoissa, kun meillä se on "hopeinen kuu- linjaa".

Enää puuttuu, että joku kertoo lavoilla nykyään soivan nää muutkin Disco-imelyydet, siis Tavoltat jne..
Tosin olen itsekin kuullut jonkun bändin (en muista enää minkä tangoprinssin bändi se oli) soittavan Tahdon rakastella sinua. Voi Pelle ja Tumppi parkaa, kun humppaa tehdään heidänkin anarkiastaan.
justiina
28.09.2004 19:54:29
Täh! Ootko tosissas?

Olen harvinaisen tosissani eikä kyllä yhtään naurata.
baron
28.09.2004 20:46:07

Anteeksi, mä oikeesti luulin, että on olemassa Kissin tanssiorkesterikaima, kyllä mä oon ollut Kiss-fani seitsemänkymmenluvulla, mutta en mä osannut yhdistää, että niillä mitään tekemistä tanssimusiikin kanssa on.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin"
Have
28.09.2004 21:10:31

Mutta kyllä Genen kieli alkais pian naurattamaan Justiina!
justiina
28.09.2004 21:17:34
Mutta kyllä Genen kieli alkais pian naurattamaan Justiina!

Mikä vitun Genen kieli!?!? tiedän kyl et gene on se pelle kiss tyyppi.
baron
28.09.2004 21:19:03

Mikä vitun Genen kieli!?!? tiedän kyl et gene on se pelle kiss tyyppi.

Et tiedä Genen kieltä ja oot olevinasi Kiss-fani!

Käy vähän paikkaamassa, ettet tee itseäsi naurettavaksi.
justiina
28.09.2004 21:24:53
Et tiedä Genen kieltä ja oot olevinasi Kiss-fani!

Käy vähän paikkaamassa, ettet tee itseäsi naurettavaksi.

Mistä oot saanu kuvan et oon kiss fani?
Tankoprinssi
28.09.2004 22:08:22 (muokattu 28.09.2004 22:14:46)

Hyvä "parooni"! Kyllä Genen kieli ja tulennielentä on ihan niitä ykkösjuttuttuja Kiss-showssa, sitten tulee vasta Stanleyn jutut jne.

Komppaan myös sinua siinä ihmettelyssä, että mitä tekemistä Kissillä on tanssimusiikin kanssa. Ai että kun nauratti ajatella suomalaista lavakansaa vetämässä "persepitkällä" humppaa I was made for lovinin tahdissa. Tosin sanat voi osuakin?
WanhaWetäjä
29.09.2004 00:31:54

Mä kuuntelin hieman kehittyneempää musiikkia JO tossa vaiheessa...Kiss ei kolahtanut pätkääkään,tylsää kuin mikä,ja nuo klovniasuiset äijät eivät kyllä mua mitenkään puhutelleet,mitä lie puppelipoikia kun noin bal kauhiast meikkasivatkin,hyi hyi ;-)))

Makuasioita...toisaalta mä pidin kyllä kovastikkin Status Quosta,vaikka se vasta tylsää ränttä tänttää onkin,mutta ehkä se oli vähän AIDOMPAA kuitenkin kun toi Kiss-hörhöily kaikkine ulkomusiikillisine(oho,olipas vaikee sana)osastoineen?

Kiss ei ollut rautaa,vaan kolinaa ja kimallusta,sellasta turakaishevijä,notta !!!
baron
29.09.2004 07:02:33 (muokattu 29.09.2004 07:06:20)

Aikansa kutakin.

Mun suosikit silloin oli The Sweet ja Kiss.

Jätti varaa musamaun kehittymiselle.
Jäärä
29.09.2004 08:56:16
.... turakaishevijä,notta !!!

Hehe, aika nappiin luonnehdittu!
Suomen Hiihtoliiton luvalla.
justiina
29.09.2004 09:09:54
Mä kuuntelin hieman kehittyneempää musiikkia JO tossa vaiheessa...Kiss ei kolahtanut pätkääkään,tylsää kuin mikä,ja nuo klovniasuiset äijät eivät kyllä mua mitenkään puhutelleet,mitä lie puppelipoikia kun noin bal kauhiast meikkasivatkin,hyi hyi ;-)))

Makuasioita...toisaalta mä pidin kyllä kovastikkin Status Quosta,vaikka se vasta tylsää ränttä tänttää onkin,mutta ehkä se oli vähän AIDOMPAA kuitenkin kun toi Kiss-hörhöily kaikkine ulkomusiikillisine(oho,olipas vaikee sana)osastoineen?

Kiss ei ollut rautaa,vaan kolinaa ja kimallusta,sellasta turakaishevijä,notta !!!

Mä oon ihan samaa mielt et kissin kaikki jäsenet on puppeli poikia ainaki ihan gay pojilta vaiqttaa
isojussi
29.09.2004 15:18:21
Mä oon ihan samaa mielt et kissin kaikki jäsenet on puppeli poikia ainaki ihan gay pojilta vaiqttaa

Jaahans. Taas on yläasteen kirjahyllystä etsitty sivinstyssanoja.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
justiina
29.09.2004 16:13:44
Jaahans. Taas on yläasteen kirjahyllystä etsitty sivinstyssanoja.

Sivistyssanoja kirjoitetaan Sivistyssanoja ei sivinstyssanoja.
Tankoprinssi
29.09.2004 17:21:03

Makuasioita...toisaalta mä pidin kyllä kovastikkin Status Quosta,vaikka se vasta tylsää ränttä tänttää onkin,

No tottakai Statuskin oli kova sana ja senkin biisejä "apinoitiin" ja Frank Rossin soittoasentoo. puhumattakaan Deep Puplesta, Black Sabbath;sta tai Nazareth:sta. Mutta siltikin Hurriganesin livekeikat oli sitä jotain isolla J.llä. Siis oikeastaan kaikki muu upposi paitsi iskelmä ja vanha tanssimusiikki.
Olikin aika kulttuurishokki alkaa soittamaan tanssibändissä 30 vuotiaana, kun ei tuntenut oikeastaan yhtäkään biisiä bändin 80 biisin ohjelmistosta. Jonkun oli joskus puolikorvalla kuullut mutta ei hajuakaan minkä niminen biisi jne...
Ukko
29.09.2004 17:33:56

Mä kuuntelin hieman kehittyneempää musiikkia JO tossa vaiheessa...!!!

Wakemanin Kuningas Arttu soi puoli vuotta päivittäin levysoittimessa. Ja sitten alkoi ELO vaihe. Beatles oli jo kuunneltu moneen kertaan.
tiukkapipo
29.09.2004 17:45:33
Hyvä "parooni"! Kyllä Genen kieli ja tulennielentä on ihan niitä ykkösjuttuttuja Kiss-showssa, sitten tulee vasta Stanleyn jutut jne.

Komppaan myös sinua siinä ihmettelyssä, että mitä tekemistä Kissillä on tanssimusiikin kanssa. Ai että kun nauratti ajatella suomalaista lavakansaa vetämässä "persepitkällä" humppaa I was made for lovinin tahdissa. Tosin sanat voi osuakin?

Onhan Kissillä kai sellainen yhteys tanssimusiikkiin, että lähes varmoista lähteistä kuulin, että Gene olisi nuoruudessaan soittanut harmonikkaa Pappa Yankovichin polkkabändissä. Ongelmaksi muodostui juuri se kuuluisa kieli joka roikkuessaan jäi usein palkeitten väliin. Gene sai ns. kultaisen kädenpuristuksen, jonka avulla osti ensimmäiset meikit - ja loppu onkin historiaa...

Jonkinlainen kaiho Genellä kai silti jäi juutalaista tanssimusiikkia kohtaan. Mies on kuulemani mukaan ollut jo vuosia perustamassa klezmer-yhtyettä, ja n. parituhatta naista onkin jo käynyt koesoitoissa puhaltamassa klarinettia, tai mitä lie fagottia sellaisessa tanssibändissä nyt soitetaankaan?
isojussi
29.09.2004 22:16:21
Sivistyssanoja kirjoitetaan Sivistyssanoja ei sivinstyssanoja.

No tahallani pistin, mutta kas kun huomasit, vaikka yhdyssanaopiskelu näyttää muuten olevan vaiheessa...;o)
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)