Olin tuossa perjantaina Esakalliolla, jossa T. Kansa bändeineen esiintyi. Heillä oli aika mainio versio R.A.K.A.S:stä :D Kesken biisi Tapsa lauloi väliin pätkän : " Mustat silmät yötä tummemmat, kaikkein kauneimmat, kaikkein kauneimmat.." Sitten taas palattiin tuttuun R.A.K.A.S:ään kunnes Tapsa yllättäen vetäisi väliin, että : " Mustaaalaiseks olen syntynyt, kooditonna kuljeskelen nyt.." Yleisöllä oli hauskaa ja niin näytti olevan bändilläkin..ja myös itse Tapsalla. T.Kansa totesi R.A.K.A.S:n jälkeen että:" tuolla samalla sävelsoinnulla on tehty ainakin tuhat rallia. " |
Varmaan on tehty AINAKIN kymmenentuhatta rallia. Omasta mielestäni ko. "R-A-K-A-S" on rasittava biisi soittaa ja kuunnella. Joku kaveri (kotisoittelija) joskus luonnehti biisiä "P-A-S-K-A" Jotkut aloittelevat laulajat kammoavat biisejä, jossa on pitkiä vokaaleja, mutta vaikka itsekin olen amatööri, niin minä taas kammoan tuollaisia biisejä, missä täytyy olla varsinainen moottoriturpa. Eihän siinä pääse mitään muuta tekemään kun lukemaan sen lapun läpi, minkäänlaista performanssia tuohon ei pysty rakentamaan. No, Tapsa Kansahan tykkää vauhdista muutenkin :-) Aina muusissa |
Tämmöstä hauskaa on sähköpostiin tulvinut... Mervi laulaa Matista M-A-T-T-I Sävel: R-a-k-a-s Lal-lal-laa-la-la-lal-lal... Kun kuljin kylältä kotiin päin, niin Matin makaavan tiellä näin. Jätti tähän mut taksi, otin vain kaksi, sammalsi ystäväin. Mennään luokse saunarannan, syödään mustaa makkaraa. Sisään Matin sitten kannan,lonkeroon se virkoaa. Heitän löylyt, pesen hiestä. Kohta taas se on niin miestä. Luottaa ponnistuksen voimaan, eikä suotta ollenkaan. Lalla laa-la la, la-la láa-la.. M-A-T-T-I, kulta, kultasein, mä sanoin niin ja selväks tein. Taas kerran mennään naimisiin ja päästään Ilta-Sanomiin, Sä olet miehistynyt niin, en tiedä kuinka sanoisin sen paremmin. M-A-T-T-I, kulta, kultasein, jos eroanomuksen tein, sen vedän jälleen takaisin ja taas me mennään kihloihin. On suuri onni että saa näin liittoansa aina joskus tuulettaa. Sä Matti mitalisi möit, kun siitä sanoin, sä turpiin löit. Myöskin lupasit että otat vain vettä, sanasi nekin söit. Lähde keikalle jo siitä meille fyrkkaa tienaamaan. Lasolia tuo ja spriitä, niin taas häitä juhlitaan. Rakkautemme on niin rankkaa, ehkä siksi Matti tankkaa, siks myös usein joutuu putkaan, joskus jopa sairaalaan. Lal-lal-laa-la-la-la... M-A-T-T-I, kulta, kultasein... Lal-lal-laa-la-la-la.... "Music Is The Best" -FZ |
siks myös usein joutuu putkaan, joskus jopa Vankilaan. Lal-lal-laa-la-la-la... M-A-T-T-I, kulta, kultasein... Lal-lal-laa-la-la-la....
KahviKlubi #1
MEKKALA #8
K100 #4
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |