Aihe: Onko sattunu kellekkään vastaavaa?
1
warvick
05.04.2005 01:16:01
Oltiin jollain lava keikalla ja kitaristi innostui rock:ien sooloissa vetämään oikeen suuren maailman tyyliin,no meän basisti sai siitä kiksit ja veti oikein Van Halen tyylillä,polvet maassa boogie rallia bassolla ja kun kitaristin soolot oli ohi basistilta alko yläkroppa painaan sen verran,ettei päässyt ylös..vaan jäi seljälleen..No basisti soitti loppu biisin seljältään.Kitaristi anto auttavan käden biisin jälkeen ja nosti basistin takas ylös..ihmiset tauolla sano,et:Voi että teillä on hyvää tuo lava esiintyminen:)
KoskPaavo
05.04.2005 08:17:14 (muokattu 05.04.2005 11:16:41)
Kävi kuin Nisulan Kakelle Paasiravintolassa , Kake putos yleisön joukkoon josta seljällään jatkoi biisin loppuun. Ravintolapäällikkö käsiään taputtaen hyväntahtoisesti tokaisi:" kyllä tuo Nisula vaan jaksaa showata!". Kake vaan taisi olla ns. "pellit".
Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti
R.Syke
05.04.2005 09:04:02
Muistan nuoruudesta jostakin yhteydestä Danny-show kuvan, jossa basisti (Pappa) on langennut polvilleen takakenoon soittamaan.

Kovan näköistä meininkiä :D

Omien porukoitten basistit saavat kyllä kaikenlaisia omituisia kiksejä kaiken aikaa, mutta polvilleen / seljälleen eivät mene - ei vaikka käskis.
Sertzo S
05.04.2005 17:18:35
Kävi kuin Nisulan Kakelle Paasiravintolassa , Kake putos yleisön joukkoon josta seljällään jatkoi biisin loppuun. Ravintolapäällikkö käsiään taputtaen hyväntahtoisesti tokaisi:" kyllä tuo Nisula vaan jaksaa showata!". Kake vaan taisi olla ns. "pellit".

Kake on hauska veikko sanon, kun muutaman keikan olen hänenkin kanssa tehnyt.
jmercy
06.04.2005 00:25:47
Oltiin jollain lava keikalla ja kitaristi innostui rock:ien sooloissa vetämään oikeen suuren maailman tyyliin,no meän basisti sai siitä kiksit ja veti oikein Van Halen tyylillä,polvet maassa boogie rallia bassolla ja kun kitaristin soolot oli ohi basistilta alko yläkroppa painaan sen verran,ettei päässyt ylös..vaan jäi seljälleen..No basisti soitti loppu biisin seljältään.Kitaristi anto auttavan käden biisin jälkeen ja nosti basistin takas ylös..ihmiset tauolla sano,et:Voi että teillä on hyvää tuo lava esiintyminen:)

Hoh ja mä kun luulin, että mulle vaan... Tavastialla yli 10 vuotta sitten innostuin heittämään selällään kitarasooloa enkä tosiaan päässy sieltä ylös ennen biisin loppua, ei ollu vaan enää niin taipusat paikat, huh huh, mitenköhän nyt, lähes 15 vuotta myöhemmin.
Sperde
06.04.2005 11:39:28
... basistilta alko yläkroppa painaan sen verran,ettei päässyt ylös..vaan jäi seljälleen..No basisti soitti loppu biisin seljältään.Kitaristi anto auttavan käden biisin jälkeen ja nosti basistin takas ylös..ihmiset tauolla sano,et:Voi että teillä on hyvää tuo lava esiintyminen:)

Suomen Spinal Tap:)
jukyl
06.04.2005 17:56:21
Minä tunnen yhden basistin jolle näin kävi - se soittaa pohjoisessa Warwickia...
tanjuli
06.04.2005 18:46:15
kerran lähti lapasista tommonen polveilu, olin vartavasten opetellu että polvilleen selälleen ja ylöstakasin -koreografian, en sitte tajunnu että oli lyhkänen piuha joka lähti sitten mukaan, vahvistin ei tullu. on se persettä semmonen kun aattelee että jumantsuikka mitkä tsävärit ja tajuaa että siks on niin hyvä fiilis kun oma soitto ei kuulu :D

en o sen jälkeen yrittänt. tosin vetoan minihameeseen.
[i hear voices but at least they're on tune]
Mynthor
06.04.2005 19:07:17
kerran lähti lapasista tommonen polveilu, olin vartavasten opetellu että polvilleen selälleen ja ylöstakasin -koreografian, en sitte tajunnu että oli lyhkänen piuha

Kyllä tommonen "polvilleen,selälleen ja ylöstakasin -koreografia"
parhaimpina päivinä pelittää lyhyemmälläkin piuhalla, kun ensin vähän lapasilla lämmittää...

Oli ihan pakko, nyt loppu, menen saunaan.
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)