Tässä erään Tangopaavon vieraskirjasta pari otetta, kirjoittajan ja hänen kaverinsa nimiä hieman muokattu, ettei tule sitten sanomista: ”OLET KARISMAATTINEN ESIINTYJÄ,TEIT VAIKUTUKSEN MUHUN TANGOMARKKINOILLA,LAULOIT PUNATUKKASELLE TYTÖLLE LAULUN,LUULIN SUA ENSIN TOMI MARKKOLAKSI,KUN OLIN KAUKANA,ANJA IHASTU SUHUN,OLEN MIELISAIRAALASSA,MUA LUULLAAN USEIN JASMIN MÄNTYLÄKSI,OLEMME KUIN 2 MARJAA,MÄ SAIRASTAN PANIIKKIHÄIRIÖTÄ,MUTTA EN OLE SAANUT VIELÄ OIKEANLAISIA LÄÄKKEITÄ,MÄKIN OSAAN LAULAA,OLEN SINIVERINEN,MULLA ON PUHEVIKA,MUTTA KAIKKI ÄNKYTTÄVÄT JODKUS,OLEN ITSEKIN OLLUT AUTO ONNETTOMUUDESSA,OLEN TULLUT USKOON,MÄ AION JOSKUS TULLA SUN KEIKALLE JOSKUS,JUHANNUKSENA SULLA OLI KEIKKA VIMPELISSÄ,MÄ OLIN JUHANNUKSEN KAUHA´VALLA KATSOMASSA YÖLINTUA JA VIRVE ROSTIA JA MENNEISYYDEN VANKIA YM.OLET SYMPPIS,TEIT VAIKUTUKSEN MUHUN,MÄKIN OPISKELEN LÄÄKIKSESSÄ MUTTA OLEN TEHNYT MYÖS NÄYTTELIJÄN TÖITÄ,AION MENNÄ JASMIN MÄNTYLÄN KEIKALLE ENSI PERJANTAINA,OLET KARISMAATTINEN ESIINTYJÄ,OLEN YSTÄVYSTYNYT JOHANNA PAKOSEN KANSSA,J***E SAN**LO ON TOINEN MICHAEL JACKSON,SAIJA VARJUS ON PITÄNYT MUSIIKKIA J***E SAN**LOLLE ELI V 67 SYNTYNEILLE,OLEN OLLUT JOKA VUOSI TANGOAMASSA,SAIRASTAN PANIIKKIHÄIRIÖTÄ,MÄ TEEN KANS LAULLAJAN TÖITÄ,KAUNIITA UNIA JA ONNEA KEIKALLE JOS OLETTE KEIKALLA,” ” OLIN KATSOMASSA SUA TANGOMARKKINOILLA,VEDIT HYVIN KEIKAN,OLI HYVÄ VALINTA SE PUNATUKKAINEN TYTTÖ,MULLA ON PUNAISET HIUKSET,KUULIN ,ETTÄ SULLA ON KOIRA,ONNEA OPISKELUIHIN,MÄKIN OSAAN LAULAA,KUUNTELEN KAIKENLAISTA MUSIIKKIA,MUTTA NYT OLEN RUVENNUT KUUNTELEMAAN ROCKI MUSIIKKIA,EN OLE OLLUT AUN KEIKALLA,KUIN TANGOMARKKINOILLA,OLEN 23 VUOTTA,MUA LUULLAAN USEON JASMIN MÄNTYLÄKSI,OLEMME KUITENKIN 2 ERI HENKILÖÄ,TSEMPPIÄ OPISKELUIHIN,T AN****A JASMIN MÄNTYLÄN KAKSOISOLENTO” Voisiko sitä enää sen paremmin ilmaista? Ei. |
Tanssimusiikin työssä foliohattujen kohtaaminen kannattaa hallita. Ketjun aloittava kirjoitus oli eittämättä hyvin pelottava ja konkretisoi termin "häiriintynyt fani". Vastaavanlainen, tosin ehkä hieman lievempi tapaus on tullut vastaan yhteislauluryhmässämme, jossa käy silloin tällöin jonninmoinen kuoroihmiseksi itseään mieltävä nainen, joka varmaan tänäkin kesänä on käynyt joka ainoalla(!) Jari Sillanpään keikalla ts. "ystävystynyt hänen kanssaan". Yleensä nuo tapaukset jankkaavat samaa asiaa ehtimiseen, mikä kiristää tilanteen haltijan pinnaa. Tässä on Jasmin Mäntylä -fiksaatio, kun taas "kuorolaisellamme" on tapana aina ilmoittaa kaikkien kuullen, että minä laulan sitten oktaavia korkeammalta kuin muut, kun nämä ovat niin matalia nämä laulut. Paskamainen noidankehä tämä. Haluaisi auttaa toisen terveydentilaa minkä voi, mutta sitten jos auttaa tavallaan liikaa, näistä ihmisistä tulee riippakiviä. Joten tulee vain kannustettua, pidettyä tietty etäisyys. Toivottavasti kuuppa ei koskaan tilttaa. Ennemmin vaikka se syöpä. "Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!" |