Aihe: Palaute
1 2
niinikim
18.08.2005 16:38:43

Tässä erään Tangopaavon vieraskirjasta pari otetta, kirjoittajan ja hänen kaverinsa nimiä hieman muokattu, ettei tule sitten sanomista:

”OLET KARISMAATTINEN ESIINTYJÄ,TEIT VAIKUTUKSEN MUHUN TANGOMARKKINOILLA,LAULOIT PUNATUKKASELLE TYTÖLLE LAULUN,LUULIN SUA ENSIN TOMI MARKKOLAKSI,KUN OLIN KAUKANA,ANJA IHASTU SUHUN,OLEN MIELISAIRAALASSA,MUA LUULLAAN USEIN JASMIN MÄNTYLÄKSI,OLEMME KUIN 2 MARJAA,MÄ SAIRASTAN PANIIKKIHÄIRIÖTÄ,MUTTA EN OLE SAANUT VIELÄ OIKEANLAISIA LÄÄKKEITÄ,MÄKIN OSAAN LAULAA,OLEN SINIVERINEN,MULLA ON PUHEVIKA,MUTTA KAIKKI ÄNKYTTÄVÄT JODKUS,OLEN ITSEKIN OLLUT AUTO ONNETTOMUUDESSA,OLEN TULLUT USKOON,MÄ AION JOSKUS TULLA SUN KEIKALLE JOSKUS,JUHANNUKSENA SULLA OLI KEIKKA VIMPELISSÄ,MÄ OLIN JUHANNUKSEN KAUHA´VALLA KATSOMASSA YÖLINTUA JA VIRVE ROSTIA JA MENNEISYYDEN VANKIA YM.OLET SYMPPIS,TEIT VAIKUTUKSEN MUHUN,MÄKIN OPISKELEN LÄÄKIKSESSÄ MUTTA OLEN TEHNYT MYÖS NÄYTTELIJÄN TÖITÄ,AION MENNÄ JASMIN MÄNTYLÄN KEIKALLE ENSI PERJANTAINA,OLET KARISMAATTINEN ESIINTYJÄ,OLEN YSTÄVYSTYNYT JOHANNA PAKOSEN KANSSA,J***E SAN**LO ON TOINEN MICHAEL JACKSON,SAIJA VARJUS ON PITÄNYT MUSIIKKIA J***E SAN**LOLLE ELI V 67 SYNTYNEILLE,OLEN OLLUT JOKA VUOSI TANGOAMASSA,SAIRASTAN PANIIKKIHÄIRIÖTÄ,MÄ TEEN KANS LAULLAJAN TÖITÄ,KAUNIITA UNIA JA ONNEA KEIKALLE JOS OLETTE KEIKALLA,”

” OLIN KATSOMASSA SUA TANGOMARKKINOILLA,VEDIT HYVIN KEIKAN,OLI HYVÄ VALINTA SE PUNATUKKAINEN TYTTÖ,MULLA ON PUNAISET HIUKSET,KUULIN ,ETTÄ SULLA ON KOIRA,ONNEA OPISKELUIHIN,MÄKIN OSAAN LAULAA,KUUNTELEN KAIKENLAISTA MUSIIKKIA,MUTTA NYT OLEN RUVENNUT KUUNTELEMAAN ROCKI MUSIIKKIA,EN OLE OLLUT AUN KEIKALLA,KUIN TANGOMARKKINOILLA,OLEN 23 VUOTTA,MUA LUULLAAN USEON JASMIN MÄNTYLÄKSI,OLEMME KUITENKIN 2 ERI HENKILÖÄ,TSEMPPIÄ OPISKELUIHIN,T AN****A JASMIN MÄNTYLÄN KAKSOISOLENTO”

Voisiko sitä enää sen paremmin ilmaista?
Ei.
R.Syke
18.08.2005 16:53:50
Nyt ei menny oikein jakeluun tän kirjoitelman sanoma...
Ukko
18.08.2005 16:59:07

Tässä erään Tangopaavon vieraskirjasta pari otetta, kirjoittajan ja hänen kaverinsa nimiä hieman muokattu, ettei tule sitten sanomista:
Voisiko sitä enää sen paremmin ilmaista? Ei.

Eiköhän tuon kirjoittelijan mielentila ole aika selvä tapaus. Sitäpaitsi ei varmasti harvinaisuus.
jon lord
18.08.2005 17:02:15
Joo, tuo ei enää pillereilläkään parane.
Jos mies ei olis kekseliäämpi kuin nainen niin maailmassa juotais vähän kaljaa
manjaana
18.08.2005 17:56:45
Nyt ei menny oikein jakeluun tän kirjoitelman sanoma...

Sama lady kirjoittelee aika monen vieraskirjaan tai ainakin tyyli on täysin sama...
Vanha varis vaan vikkelä..
magnetman 004
18.08.2005 22:40:25

*e*** **i*****a?!
Soitan ennemmin kuin puistelen matot.
Simplex
19.08.2005 00:32:09

Pelottava.
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
snowballed
19.08.2005 01:06:40

*e*** **i*****a?!

*e***n tyyli on kuitenkin hieman erilainen. Enkeleitä tielle jne.. tjsp.
saattaa olla että en ehkä oo ihan varma..
snowballed
19.08.2005 01:29:01

Toisaalta *e***ssa ja Jasminissa on yllättävän paljon yhteistä.
saattaa olla että en ehkä oo ihan varma..
jon lord
19.08.2005 09:54:20
Viime viikolla olin mielisairaalassa avo-osastolla hartaushetkeä pitämässä. Yksi nuori nainen tuli koko ajan luokseni ja toisti toistamistaan: sä olet mun veljeni näköinen... sitä samaa jankkasi.Välillä huuteli muillekin sitä samaa. yritin olla tekemättä siitä mitään numeroa , mutta en ollut välinpitämätön myöskään. Jos ei olisi kokemusta tuolta humppakehistä vuosien mittaan niin tuollaiset tilanteet voisivat jopa aiheuttaa ongelmia toimituksen läpivientiin, mutta pidän humalaisten suunsoittoa vielä pahempana. Jos ihmisen mieli sekoaa niin ns. täysjärkisen on vaikea ymmärtää niitä mielensokkeloita ja ajatuksia joita sairas mieli ajattelee. Noin 15 vuotta sitten olin Pitkässä niemessä vähän "lepäämässä" ja siellä näki kaikenlaista ja oppi jopa suhtautumaan oikein.
jykke65
19.08.2005 10:05:02

Öh??? Onneks en ole meidän webmaster! Jos meille tulis tuollaisia niin olis aika vaikeaa poimia se viestin punainen lanka ja vastata. Kävis ehkä kerran mielessä että pitäiskö se vieraskirja sulkea.
Kaikki paitsi namiskuukkelit on turhaa!!
ninmari
19.08.2005 10:20:38
Ei voi kuin sääliä ihmistä, jolla on tuollainen sairaus.Kyllä sitä on maailmassa vaikka minkälaista.
Tosiaan joltain osin myös aika pelottava kirjoitus..
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
jykke65
19.08.2005 10:30:28

No niin! Kuka ***tanan humoristi ton tekstit meidän vieraskirjaan laitto?? Nyt rupes pelottaan. Täytyy pitää jatkossa keikkabussin ovet visusti lukossa!! ; )
Kaikki paitsi namiskuukkelit on turhaa!!
Kukko
19.08.2005 10:56:46

*e***n tyyli on kuitenkin hieman erilainen. Enkeleitä tielle jne.. tjsp.

Jep. (Meidän ainoa fani) lienee kuitenkin kirjoitellut kaikkiin mahdollisiin ja mahdottomiin vieraskirjoihin. Ihan asiallista ja sydämmellistä juttua.

Tämä em. on kyllä todella pelottavaa tekstiä.Tollaisia pitää kyllä varoa öisillä keikkareissuilla...
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
magnetman 004
19.08.2005 11:04:09

Toisaalta *e***ssa ja Jasminissa on yllättävän paljon yhteistä.

Hehe, en jaksanu lukea tuota kuin pari riviä... Ei tuo 23 v:kaan täsmää. ***j*han on näyttäny samalta viimeset 15 vuotta.
Soitan ennemmin kuin puistelen matot.
Qsine
19.08.2005 18:52:25

Tanssimusiikin työssä foliohattujen kohtaaminen kannattaa hallita. Ketjun aloittava kirjoitus oli eittämättä hyvin pelottava ja konkretisoi termin "häiriintynyt fani". Vastaavanlainen, tosin ehkä hieman lievempi tapaus on tullut vastaan yhteislauluryhmässämme, jossa käy silloin tällöin jonninmoinen kuoroihmiseksi itseään mieltävä nainen, joka varmaan tänäkin kesänä on käynyt joka ainoalla(!) Jari Sillanpään keikalla ts. "ystävystynyt hänen kanssaan".

Yleensä nuo tapaukset jankkaavat samaa asiaa ehtimiseen, mikä kiristää tilanteen haltijan pinnaa. Tässä on Jasmin Mäntylä -fiksaatio, kun taas "kuorolaisellamme" on tapana aina ilmoittaa kaikkien kuullen, että minä laulan sitten oktaavia korkeammalta kuin muut, kun nämä ovat niin matalia nämä laulut.

Paskamainen noidankehä tämä. Haluaisi auttaa toisen terveydentilaa minkä voi, mutta sitten jos auttaa tavallaan liikaa, näistä ihmisistä tulee riippakiviä. Joten tulee vain kannustettua, pidettyä tietty etäisyys.

Toivottavasti kuuppa ei koskaan tilttaa. Ennemmin vaikka se syöpä.
"Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!"
Ukko
19.08.2005 19:11:51

Toivottavasti kuuppa ei koskaan tilttaa. Ennemmin vaikka se syöpä.

Tilanteen tekee koomiseksi se että jos kuuppa tilttaa niin ei sitä itse tajua. Joku aika sitten tuli elokuva nobel palkinnon voittaneesta matematiikosta josta tuli skitsofreeninen. Herra ei kyennyt millään erittelemään olivatko aisti harhat aitoja vai ei ja eli täysin harhojensa vieminä koska piti niitä täysin totena ( heh, mistäs minäkään tiedän onko tämä m-net totta vai ei. Jospa vain naputtelenkin todellisuudessa puulautaa ja katselen rikkinäisen tv:n maskia 8 < ) Syövässä on se puoli että sen tietää olevan totta, paitsi jos se onkin harha aistimusta. Meneekö syvälliseksi ?
jon lord
19.08.2005 19:17:32
Tilanteen tekee koomiseksi se että jos kuuppa tilttaa niin ei sitä itse tajua. Joku aika sitten tuli elokuva nobel palkinnon voittaneesta matematiikosta josta tuli skitsofreeninen. Herra ei kyennyt millään erittelemään olivatko aisti harhat aitoja vai ei ja eli täysin harhojensa vieminä koska piti niitä täysin totena ( heh, mistäs minäkään tiedän onko tämä m-net totta vai ei. Jospa vain naputtelenkin todellisuudessa puulautaa ja katselen rikkinäisen tv:n maskia 8 < ) Syövässä on se puoli että sen tietää olevan totta, paitsi jos se onkin harha aistimusta. Meneekö syvälliseksi ?

Ei kun itse joskus sain vaimon hulluuden partaalle miettimällä sitä että jos me ei ollakaan ihmisiä vaan muurahaisia ja muurahaiset on ihmisiä. Mutta tuo kannustaminen on sellainen vaikea näkymätön viiva ettei sitä tulisi tehtyä mutta ei samalla olisi liian välinpitämätön. Kyllä noita faneja on joskus ollut seuraamassa mutta suurin osa niistä on ihan kivoja ja asiallisia tyyppejä. Sitten kun ne alkavat olla tuollaisia vaarallisia omissa maailmoissansa eläviä ihmisiä niin ei koskaan tiedä mitä ne tekevät.
R.Syke
19.08.2005 19:48:48 (muokattu 19.08.2005 20:51:33)
Mulle soittelee melko usein skitsofreniaan sairastunut koulukaveri kiitovaiheessa ollessaan. Kuuntelen kärsivällisesti kaikki jutut sekä suunnitelmat ja saan hänet aina hyvälle tuulelle toteamalla lopuksi:

-Ei hullumpaa.

Toistaiseksi aikaa on riittänyt jonkilaiseen rupatteluun kuitenkin.

editoin
Ukko
19.08.2005 20:10:56

Ei kun itse joskus sain vaimon hulluuden partaalle ...

Kenet niistä ( krhkrhkrh..... ) ?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)