Aihe: kuin joutsenlaulu 1 2 | |
---|---|
![]() 17.08.2005 18:39:41 (muokattu 17.08.2005 19:06:29) | |
sain tuossa käsiini poptorin kokoelman jossa on kake levyttämä kuin joutsenlaulu, jonka on sanoittanut raul reiman. jännä juttu !!! kake levyttänyt myös junnu vainion sanoittaman laulun kuin joutsenlaulu. ja mikä parasta se on ihan samankuuloinen kuin tässä levyllä oleva biisi. vois ne vähän tarkempia olla poptorilla näissä asioissa. sama kun joku laittais reppu ja reissumies san. neumann rok rok !!! | |
![]() 17.08.2005 18:45:19 | |
sain tuossa käsiini poptorin kokoelman jossa on kake levyttämä kuin joutsenlaulu, jonka on sanoittanut raul reiman. jännä juttu kake levyttänyt myös junnu vainion sanoittaman laulun kuin joutsenlaulu. ja mikä parasta se on ihan samankuuloinen kuin tässä levyllä oleva biisi. vois ne vähän tarkempia olla poptorilla näissä asioissa. sama kun joku laittais reppu ja reissumies san. neumann suht kornia. mut eipä niitä poptorin hemmoja kiinnosta muutenkaan juuri muu kun liikevoitto. "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" | |
![]() 17.08.2005 18:46:28 | |
Kake Randelin on tosiaan levyttänyt tuon melankolisen hitaan beatin ja on tuota joskus keikoilla aikoinaan veivattukin: "Kuin joutsenlaulu iltamme on viimeinen" ja jne. alkaa B-osa. En muista tekstintekijää ja säveltäjääkään, mutta ei kai Kake ole levyttänyt toista aivan samannimistä laulua? | |
![]() 17.08.2005 18:50:50 | |
Ei löytyny, kun Junnun sanottama... itle Kuin joutsenlaulu Composer Sivonen Jorma Sakari ( Salanimi ) Lyricist Vainio Juha Harri Source Teosto Performer Listen Label Album title Arranged Recorded Randelin Kauko Helmi hcd 630 ( cd ) Juha vainio lauluntekijä ja laulaja 1983 Randelin Kauko Helmi hlp 630 - 631 ( lp ) Juha vainio lauluntekijä ja laulaja 1983 Randelin Kauko Safir safcd 2033 ( cd ) Kake randelin 1983 Randelin Kauko Safir safk 2033 ( cas ) Kake randelin 1983 Randelin Kauko Safir saflp 2033 ( lp ) Kake randelin 1983 Randelin Kauko Fazer finnlevy fl 5111 ( lp ) Kop kop kop 1983 Randelin Kauko Fazer finnlevy 3984-27724-2 ( cd ) Sanat: juha vainio 1983 Norontaus Eero Mep 057 ( cas ) Resiinarallai 1986 Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! | |
![]() 17.08.2005 18:53:24 | |
Sävellys Jori Sivonen, sanat Junnu Vainio. Taitaa olla Sivosen sovituskin? | |
![]() 17.08.2005 18:53:31 | |
Lyricist Reiman Raul Tapio Käytti salanimeä: Jaskari Titta Kristiina Lehtiö Timo Tuomas Lunden Pyry Antti Sailor Sam Vainaa Vieno Title A huu-a heijaa Aamulla Aamulla rakkaani näin Aamulla yksin Aamuseitsemään Ahaa ahaa Aika jolloin kaikki on toisin Aika pakkaus Aikaa nuoren rakkauden Aikamies Aina et edes huomaa Ainut maailmassa Alta pois Altaelva Alttarin luo Amen Anna Anna anna Anna anteeksi Anna kulta anna Anna lämpösi loistaa Anna mulle yö Anna rakas raju hetki Annappas kultani kerrankin Antaudun Anteeksi suo Arsene lupin Asemamiehen jenkka Automaattirakas Avaa hakas Avaa hakas remix Avaruuden pienin tähti Balladi tehtaan tytöstä Bussi somerolle Bye bye Cherry baby Diggi loo diggi ley Diskoilta Ei et saa Ei ketään toista tullut Ei kotona odota kukaan Ei kuulu se muille Ei maa ei taivaskaan Ei mee vanha kettu halpaan Ei mitään kauniimpaa Ei muutu rakkaus milloinkaan Ei määrää sua toiset Ei ole kaunis maailmain Ei ole muitakaan Ei oo ei tuu Ei toiset toipua voi Ei vie toinen sun paikkaasi koskaan Ei voittajaa Eikä sanotuksi sitä vain saa Eilen unta sinusta näin Eksyneet Eksynyt mies Eldorado Elämä on totta Elämälle Elämän tahdon elää Elämän tuoksu Elämäni loppuun asti Elämäni tango Elämää vain Elän niinkuin elän Elän unessa näin Elää en mä vois Emmanuelle En käy siihen leikkiin En luopuisi hetkestäkään En oikein usko huomiseen En ole enää liian nuori En ole katsonut toista sen jälkeen En ole sen arvoinen En ollut uskoton En palaa En pelkää rakastaa En pyydä elämältä liikaa En tahdo olla kukaan muu Enigma Enkeli ja kulkuri Ensi kertaa Ensi vuonna Ensi yö Ensimmäinen Ensimmäinen aamu Enää et kuulu mulle Ero Esmeralda Et pety toista kertaa Et saa mua kiinni Et sinä tule Et sinä tuomita saa Et usko kuinka koskeekaan Etsin tietä itseeni Eva maria Gimme dat ding Gloria Go johnny go Gonzales ja pepita Gorilla Haaveet Haaveissain Haloo hela finland Haluan sun Haluan sut kokonaan Haluan vain sun He rakastavat toisiaan Hei Hei hei näkemiin Hei heilumaan Hei jos mentäis naimisiin Hei oo mennään taas Hei pojat Hei rakas Hei tuokaa shamppanjaa Heikuta heikun ja hiluvilu vaan Heinäkuussa kahden Heissan heissan heissulivei Hej på dej Hellevin laulu Helli mua hiljaa Hellin sua hiljaa Helsingin helle Helsingistä amsterdamiin Hervoton remmi päällä Hiljaa hyväillen Hiljaisuus Hiroshima Hollywood Hulivilityttö Hullut haaveet Huone 105 Huonojen naisten yö Hurlumhei on meillä holiday Hyljätyn laulu Hyvin pyyhkii Hyvin vanha valssi Hyvä jytä harasoo Hyvä sydän Hyväillä ja hoivata Hyvännäköinen Hyvästi selvä päivä Hyvää huomenta kultasein Hyvää päivää Hyvää yötä Hyvää yötä maa Hän Hän joi shampanjaa Hän lähti vain Hän rakkaani on Hän tekee sen Hänet haluan Häntä et omaksesi saa Härmän hurmaa heinäkuu Ihan neekeri Ihana aamu Ihanaa elämää Ihanaa on rakastaa Ikävä on vieläkin Illalla Iltaloma Iso paha city Istanbul Ja sitten lähden lappiin Ja vaikka kuolisin Jaa rakkautein Jalka polkee kiesi kulkee Jamaica mama Jaska ja eetu ja eikka Joka ilta kaipaan sua vierellein Jos ei sua ois Jos hintaa onnella ois Jos isän kotiin saisin Jos katsettain peittäisi yö Jos luoja suo Jos mua pussaat Jos muistat sen laulun Jos oot kerran suukon suonut Jos pyydät yöksi Jos saisin sinut minua vasten Jos se voisi olla totta Jos sen kerran avaa Jos sinäkin tahdot Jos tahdot mennä Jos toiselle nyt kuulutkin Jos tämä kesä onkin viimeinen Jos vaan ullan sais Jos vielä kerran Jossakin jos haluat Jossakin on maailma meillekin Jotain elämästä opin Joutsen Jukeboxi Juuri kun tarvitsin sua Juuri sitä minä kaipaankin Jää jää Jää kerran viereeni mun Jää vierellein Kaiken kokenut Kaikki Kaikki antaisin Kaikki kaunis Kaikki laivaan Kaikki tytöt Kaipaan sua aina mä luoksein Kaitsu ethän saa kuolla Kaksi kulkijaa Kaksi kynttilää Kaksi vanhaa ystävää Kalimba de luna Kanssa parhaan toverin Karjapaimen Katseet Katsoin korttejain Katu Kauas pois Kaukana rakkaani on Kaunis on kaipaus Kaunis tuntematon Kaupungin kasvot Kaupungin lapset Kaupungin torilla Keikka ouluun Kelpaisiko seksi Kenen luona olet nyt Kenties nähdään Kerran ainoastaan Kerran kun takaisin palaan Kerro kuka sä oot Kerro tunteesi ääneen Keskiyön huumaa Keskiöinen kuu Kesä ja yö Kesä meni jo Kesäksi kotiin Kesällä kaikki on toisin Kesällä kauan sitten Kesätyttö Kettunen keskiyön cowboy Kielletty alle 18 v Kielletty rakkaus Kielletyt tunteet Kiharat tai ei Kiiruhda hiljaa Kiitos musiikista Kiitos sulle Kiitos vain ei käy Kiittää saan tätä päivää Kiitävän hetken hurma Kirje sulle Kissan hyppysteppi Kissanpentu vain Koillismaa Koko suku jytää Kolmekymppinen Kolmekymppinen karaokeversio Kolmentoista Koputa puuta Koskipuisto Kotiinpäin Kotimaa Kova duuni on rahaa Kova kingi sä oot Kuin päiväperhonen Kuin tälli päähän Kuin uusi ihminen Kuinka sut saisin Kuka viereeni jää Kukaan ei oo kukaan Kulkurin kyyneleet Kulta rakas Kultani mun Kultasein Kuminauha twist Kun Kun biisi kulkee Kun eletään ei pelätä Kun elämä on vielä edessäin Kun lähdet armeijaan Kun on yö Kun rakastuu Kun sen aika on Kun toiselle tunteensa voi antaa Kuulin mä kadulla sen Kuulu mulle silloinkin Kuuma heinäkuu Kyllä maailma neuvonsa antaa Kyyneleet Kädestä päivää Köyhä mies Lady x Laita vaikka kortti Lamppu ikkunassain Las palmas Lauantai on yhtä rautaa Lauantaina Laulajan kyyneleet Laulu onnesta Leikiten Leikitään vain Leppäkerttu Liian kaukana Locomotion Loma roomassa Loppumaton ikävä Luojan parhain taulu Luona keittiön pöydän Luotan Luotan sydämen ääneen Luotu elämään Lupasimme kerran Luulisin ainaki Lähden lipettiin Lähdetään Lähdetään matkaan Lähdetäänkö lettipääni Lähekkäin Lällärit pois Lämmin hellä pehmoinen Läpinäkyvää Läänistä lääniin Maailmalta takaisin päin Maailman lapset Mamma Mamma mia Margarita Maria Maria taikka leena Mariana Marie Marita Marjukka Marleena Matkaan vaan Me kahdestaan etsimme rauhaa Me oltiin ventovieraat Me vain Meillä on toisemme Melodia Mene pois Menen maailmalle Mennään pois Merenranta ja toukokuu Miehen ikään Miehen tie Miehenkippee Miehet metsistä Mies rekka ja yö Miesten mies Mikset jo vie Miksi et luokseni tullutkaan Miksi jouduit sä naimisiin Miksi kohdattiinkaan Miksi rakkaudella leikit Miksi ruusun täytyi kuolla Mikä fiilis Mikä meidän oikein on Milla Minna rukka Minne mennään illalla Minttu sekä ville Minä haaveilin vaan Minä lähden ennen iltaani Missä kuljet pikku paula Missä olit silloin Mister moonlight Mistä sen löytäisi herrasmiehen Monta asiaa Monta monta yötä Mua kohtele näin Muistan Muistathan sä sen Muistatko olavi virran Muisto Muistojen katu Mun hyvä luonas on Mun lauantai Mustalainen Muukalainen Muuttolinnut lentää etelään Muuttolintu Muuttumaan ei näitä lauluja saisi Mylly pyörimään Mä kelaan vaan Mä lähden matkaan Mä tahdon elää Mä tulen vielä takaisin Mökki ja monta lasta Mökki vailla akkaa Na-na-namipala Naapurin pojat Nahkarotsi jetset Nainen Naisten humppa Namipala Nasta pimu Natalia Nauti rakkaani Ne tunteet eivät ole muuttuneet Niin moni mies Niin muistan vieläkin päivät auringon Niin se on ja pysyy Niin vähän aikaa tunnettiin Niinkuin silloin Niinkuin vanhastaan Niinkuin viime vuonna Ninja No comprendo Nuori oon Nuoruudessain Nupsin laulu Nurmikolla vierekkäin Nykyaikainen Nähdään taas Näin käy Näin viime yönäkin meistä unta Näinkö tuntea saa Nätti tyttö vähän pehmee Oh la la Oh new york rakkain Ohari Oi kuinka pieni oon Oi leila Oikein hiljaa Okei Ole mulle niinkuin oli hän Ole mulle niinkuin on hän Ole ole Ole sellainen kuin oot Ole uskollinen mulle Olemmeko enkeleitä Olen dracula Olen kanssasi onnellinen Olen neitsyt Olen onnellinen Olen suomalainen Olet mun luonani silloin Olet ystäväin Olethan aina ystäväni Olisinpa lapsi vieläkin Ollaan kahdestaan Oltiin kerran vähän kahdestaan Oma kesäheila Oma tie Omas tahdon olla sun On hienoa olla ihminen On kai perjantai On kaunista toisiinsa luottaa On koti sulla On meillä ilta vain On meitä kaksi vain On meri tänään rauhaton On talvi takanapäin On tuolla maa On tytöt poikia kiinnostaneet On vain sydän On vain yksi rakkaampi muita On yhdestä kii On yö Onnekas mies Onnellinen Onni suosii rohkeaa Oo mikä yö Oon tyttös sun Oot mun rakkaimpain Oot paha Ootkos sä mun Osaton Ota kii jos saat Ota minut takaisin Paha sinä oot Paita pois Palaa taas Paljon voit miehestä pelastaa Palman mainingit Pappa rappaa Paras lahja Paras tyttö Paras ystävä Parasta maailmassa Parempi päivä Pelin kyyneleet Pepita Pidä musta kiinni Pienet hellät hetket Pienet silmät ja suu Pieni ja lämpöinen Pieni mökki ja pihamaa Pikku kulta Pikku tiina Pintaa Pistä valot pois Pistät pyörälle pään Playa blanca Playas del sol Poijaat ne raitilla tappeli Pois pohjoiseen Porompompom Portit Portti 5 Prätkä ja tie Pub Puhtaat purjeet Punainen kuu Pysy vierelläin Päivät työssä Päiväunta Päälle vaan Pääskynen Pörri pörriäisen bileet Radiosta kuulet sen Rajana taivas Rakas on sanoista kaunein Rakas palaa kotiin Rakas stella Rakasta mua juuri näin Rakastaa Rakastitko ollenkaan Rakastuneet lapset Rakastutaan jos toivot niin Rakkaimpain Rakkauden aika Rakkaus Rakkaus jää Rakkaus on hämärää Rannalla Rantaa riittää Raskas tie Raskas työ Rasputin Rasputin erikoispitkätanssiversio Rautalankamalli Rehellisyys Rensselit pykälään Retkussa on meidän meikkis Rion tumma tyttö Ristiinaan Rock and roll star Romanssi Rosalita Ruusu Ruusujen tuoksu Ruusunkukka Saa laulaa Saappaat Saavu luoksein vielä uudestaan Sain mä olla luonas yötä Salainen piilopaikka Salainen rakkaus Salli veit satasen Sama tyttö Samaan paikkaan saavuthan Samantekevää San franciscoon Sanna sanna sata suukkoa mulle anna Sano että pidät musta Sano vaan Sata kesää tuhat yötä Sateinen katu Sateinen päivä Se helpottaa Se ikuista on Se koskee Se kotiolot voittaa Se on miehestä kiinni Se on rakkautta oikeaa Se on sitä Se syksy on muistojen Seis nimeen rakkauden Seis seis Selina Sellainen on ihmismieli Sen kaiken toinen vie Sen oppii aikanaan Senkin hupsu mies Si si senjor Siellä jossakin Siellä kotini on Siipi maassa Siipirikko Siipirikon laulu Siitä kauan on Siitä kiinni on Siitä on niin kauan aikaa Siivet Siivet sain Silmät kuin yö Sinua varten Sinun puolesta Sinuun minä luotan Sinä ja hän Sinä olet hän Sirkus Sivullinen Soi soi Soita kelloain Soita mulle Sormus sormeen Sorrento Sorry vaan Sotkeudun sanoihin Souda minut kotiin Stenka rasin Stepan ja verushka Stephanie Sua kaipaan yhä luoksein Sua minä odotan Sua tarvitsen Sulle kuulun vain Sulle kuuluu sydämein Sulle tahdon antaa kaiken Sulle vain Sun kanssasi tahtoisin Sun lähelläsi hyvä olla on Sun piti viimeisellä bussilla tulla Sun vierees kaipaan Sunnuntai Sunnuntaiaamu Sunshine reggae Suo itsellesi aikaa Suojassa saman auringon Suomalainen villikissa Suomi tanssii ja soi Suoraan taivaalta Susanne Suutele mua Svengaava nainen Svengijengi Sydämen ääni riittää Sydän kyllä neuvoo sen Syksyn tullessa Syli lämmittää Sylikkäin Systeemi Sä olet toiveunta Sä oot mun rakkaimpain Sä vaikka oot vierelläin Taas käy niin Tahdoin kanssas naimisiin Tahdon Tahdon aina olla lähelläsi sun Tahdon elää Tahdon miehen Tahdon olla ystäväsi Tahdon saada kunnon miehen Tahdon sinut Tahdon sinut siksi Tahtoisin kiittää Taikausko Taipumaton Taivaan tie Taivas saa pilvensä kantaa Taivas todistakoon Talven ja roudan maa Tanssi kanssani hiljaa Tanssiaiset taivalsuolla Tanssimaan Tarja Tartu kii Tartu käteen ja tykkää vähän Tarzan Tavallinen perjantai Tavataanko taas Tee se vielä uudestaan Tein minkä tein Tekstaa mielees tää Teneriffa Teresa Tiedätkö saara Tiina titityy Titanic Toinen nainen Toisen oma Toisenlainen nainen Toiset löytää lämpimään Toivelauluja Toivon että oisit vierelläin Tommi on se ainoo Toro Torren yö Torstai toijalassa Trala laa Tuhannen ja yhden yön mies Tuhma annabelle Tule Tule juttelemaan Tule kanssani kammarin seslonkiin Tule kotiin Tule kulta Tule minun vierelleni Tule puiston luo kello 8 Tule tänä iltana Tule uudestaan Tuli ja jää Tulisit luokseni päivälläkin Tulta kengissä Tumma tuntematon Tummat silmät ruskea tukka Tunnen tuoksuvan yön Tuo tyttö on mun Tuollaisen vielä jos kerran saisi Tuoppi täyteen Tuttu tyttö Tuu kultani katsomaan Tuulikki on minun tyttöni Tuus tänne Twilight children Twistaa patricia Tykkään susta Tyrskyt rantaan lyö Tyttö ja meri Tyttö kuin taivaasta Tyttö kuin tiikeri Tyttö rannalla Tyydytys Tähtikesä Tähtinä yössä Tämä maa on minun Tänä yönä rakastun Tänään lappi kaipaa suojaa Tänään lähden kauas pois Tänään toisin on Tää niitä päiviä on Tää tanssi meidän on Tää yö on meidän Unessa on mahdollisuus Vaalea ja tumma Vahva mies Vaikka hän ei tajuukaan Vaikka jaammekin vuoteet Vaimolle Vaimon parhaan sain Vain hieman rauhaa Vain joka sunnuntai Vain luoja tietää sen Vain paikka maailmaan Vain rakkaus Vain savu jää Vain siellä aurinko on Vain sinut tahdon lähellein Vain yksi on kultaa Vamos a la playa Vanha kunnon lauantai Vanha svengi Vanha vaahtera Vanhuksen joulu Vannomatta paras Vapaa ja onnellinen Vapaa mies Vapaita on illat ja yöt Vastaa jo please Vastarakastunut Veera oli venäläinen Venäläinen ruletti Vie minut pakoon Vie minut tangoon Vielä palaan Vielä toivon että nähdään Vieläkin Vieläkö naurattaa Vieras mies Vierellein jäätkö tänä yönä Viides kevät Viikinki Viikon viimeinen keikka Viikonloppu Viimeinen heinäkuu Viimeinen kesä Viimeinen työpäivä Viimeinen valssi Viimeinen ystävä Viimeistä kertaa Villi vapaudenkaipuu Villikirsikka Villiorvokki Villy milly Vitsissä löytyy ja huolet on loppu Voi tuota aikaa Voi tätä onnen päivää Voi veljet Voinhan luottaa Voinko luottaa Voisit olla paras Voitko koskaan ymmärtää Voittaa voit jossakin Volga Xanadu Yhden kerran Yhden kerran olin kanssas Yhden kesän rakastin Yhdessä pystymme siihen Yhä kuljen puistotietä Yks kaks kokonaan Yksi kerrallaan Yksi kuva kertoo kaiken Yksi liikaa Yksi rakkaus vain Yksi yö Yksin Yksin vain hän Yö aikaa Yö huoneessain Yö hämeessä Yö kun saapuu Yö vaatii kosketusta Yöperhonen Äiti joka työssä käy Älä kiellä suudelmaa Älä leiki tyttöjen kanssa Älä pelkää tuula Äänes mä kuulen Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! | |
![]() 17.08.2005 19:01:37 (muokattu 17.08.2005 19:23:57) | |
Kake Randelin on tosiaan levyttänyt tuon melankolisen hitaan beatin ja on tuota joskus keikoilla aikoinaan veivattukin: "Kuin joutsenlaulu iltamme on viimeinen" ja jne. alkaa B-osa. En muista tekstintekijää ja säveltäjääkään, mutta ei kai Kake ole levyttänyt toista aivan samannimistä laulua? No ei varmalla ! Eli tarkoitan että ei varmaan ole levyttänyt toista samannimistä kappaletta. Ja että sais nuo poptorin väki olla tarkempia näiden tekijätietojen kanssa. ei ole nimittäin ensimmäinen kerta kun heidän tuotteissaan tuollaisen virheen näen, nyt se vain paistoi silmään kun biisi on tuttu ja sanoittaja Junnu Vainio. rok rok !!! | |
![]() 17.08.2005 19:18:07 (muokattu 17.08.2005 19:19:08) | |
No ei varmalla ! Ei ei! | |
![]() 17.08.2005 19:21:39 | |
No johan tuo Jussin ketkale pitkän listan laittoi noita biisien nimiä palstalle! Miksi? | |
![]() 17.08.2005 19:41:12 | |
No johan tuo Jussin ketkale pitkän listan laittoi noita biisien nimiä palstalle! Miksi? Kaipa Iso J oppi juuri kuuklettaa!:) | |
![]() 17.08.2005 20:16:52 | |
Kaipa Iso J oppi juuri kuuklettaa!:) HOHO!!! Sait plussan =) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." | |
![]() 17.08.2005 20:32:08 | |
Haistakaa huilu! :D Se on lista Raul Reimanin sanoittamista biiseistä. Jahka opitten enämpi internjetin käyttövä, opitte käyttämään sitäkin tsydeemiä :D Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! | |
![]() 17.08.2005 20:38:37 | |
Haistakaa huilu! :D Se on lista Raul Reimanin sanoittamista biiseistä. Jahka opitten enämpi internjetin käyttövä, opitte käyttämään sitäkin tsydeemiä :D No jaaa... ku siellä oli alussa että "käytti seuraavia salanimiä.." ja tuli toi kpl-lista heti perään ni en ensin lukenu niitä biisejä siitä ollenkaan, kattelin vaan että jaa pitkä lista, ompa tyypillä ollu monta salanimeä *hehheh* "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." | |
![]() 17.08.2005 20:40:44 | |
No jaaa... ku siellä oli alussa että "käytti seuraavia salanimiä.." ja tuli toi kpl-lista heti perään ni en ensin lukenu niitä biisejä siitä ollenkaan, kattelin vaan että jaa pitkä lista, ompa tyypillä ollu monta salanimeä *hehheh* HOHO! .....on Hämeen valkotukkainen...... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! | |
![]() 17.08.2005 20:46:35 | |
HOHO! .....on Hämeen valkotukkainen...... No anteeks.... oon blondi. "/ "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." | |
![]() 17.08.2005 22:43:17 | |
No jaaa... ku siellä oli alussa että "käytti seuraavia salanimiä.." ja tuli toi kpl-lista heti perään ni en ensin lukenu niitä biisejä siitä ollenkaan, kattelin vaan että jaa pitkä lista, ompa tyypillä ollu monta salanimeä *hehheh* Hyvät pölinät + | |
![]() 17.08.2005 22:44:52 | |
Satumma olleen vappuna Pölökkybaarissa Kaken kans yhtäaikaa keikalla ja täytyy sanoa, että kyllä ko kappale puri naisiin edelleenkin. | |
![]() 18.08.2005 15:46:20 | |
Kuin joutsenlaulu on härski plagiaatti Malandon tangosta Bonita Nina. | |
![]() 18.08.2005 16:28:30 | |
suht kornia. mut eipä niitä poptorin hemmoja kiinnosta muutenkaan juuri muu kun liikevoitto. ++++ omakohtaisia kokemuksia on. Jos mies ei olis kekseliäämpi kuin nainen niin maailmassa juotais vähän kaljaa | |
![]() 18.08.2005 17:10:19 | |
suht kornia. mut eipä niitä poptorin hemmoja kiinnosta muutenkaan juuri muu kun liikevoitto. Siis ihan tavallinen levy-yhtiö :) | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)