Foxi 07.08.2006 14:34:09 | |
---|
Olisiko kellään lappuja kappaleisiin: - Puutarhurin valssi (V. marttila) -Sinisenä lintuna haluaisin lentää. (A. Nikkonen) Pitäisi niitä esittää eräässä pienessä tilaisuudessa, enkä mistään muualta ole löytänyt. Kiitos! Vaan toinen sut vei, minä katsella sain, nää on soittajan haaveita vain. |
lukkari 07.08.2006 15:02:22 | |
---|
Olisiko kellään lappuja kappaleisiin: - Puutarhurin valssi (V. marttila) -Sinisenä lintuna haluaisin lentää. (A. Nikkonen) Pitäisi niitä esittää eräässä pienessä tilaisuudessa, enkä mistään muualta ole löytänyt. Kiitos! Ei kyllä kateeks käy!!!!!! |
Janus 07.08.2006 15:04:26 | |
---|
Olisiko kellään lappuja kappaleisiin: - Puutarhurin valssi (V. marttila) -Sinisenä lintuna haluaisin lentää. (A. Nikkonen) - Leijoihin kultaisiin kirjoitan kirjeen -Mandoliinin kylkeen kirjoitan kirjeen |
KoskPaavo 07.08.2006 15:08:02 | |
---|
- Leijoihin kultaisiin kirjoitan kirjeen -Mandoliinin kylkeen kirjoitan kirjeen _Karvainen nuoruus -Hyinen halla käy yli jäisten suopursujen Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
R.Syke 07.08.2006 15:27:20 | |
---|
_Karvainen nuoruus -Hyinen halla käy yli jäisten suopursujen Mutta Paavo hvyä, kirjoita näistä: -Tuli lappu verovirastolta. Tuleen heitin sen. -Tuli lappu, mutta ei Liisaa. Jälkimmäisessä olis kowa koetus tehdä siitä hitti. |
jon lord 07.08.2006 15:33:11 | |
---|
Olisiko kellään lappuja kappaleisiin: - Puutarhurin valssi (V. marttila) -Sinisenä lintuna haluaisin lentää. (A. Nikkonen) Pitäisi niitä esittää eräässä pienessä tilaisuudessa, enkä mistään muualta ole löytänyt. Kiitos! Eikös Reijo Antero Leppäsen teokset kävisi? mm.Vaununtarkastajan valssi Presidentin nerous Prelude my Darling Löytyy legendaariselta 23 suosikkisävelmää kasetilta. Siinä on mm.Bachin toccata ja fuuga d-molli a mollista soitettuna. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
lukkari 07.08.2006 15:35:09 | |
---|
Eikös Reijo Antero Leppäsen teokset kävisi? mm.Vaununtarkastajan valssi Presidentin nerous Prelude my Darling Löytyy legendaariselta 23 suosikkisävelmää kasetilta. Siinä on mm.Bachin toccata ja fuuga d-molli a mollista soitettuna. Eiks ne tiedä että Tapio Rautavaara on jo 30 v sitten patentoinu A-mollin |
jon lord 07.08.2006 15:44:16 | |
---|
Eiks ne tiedä että Tapio Rautavaara on jo 30 v sitten patentoinu A-mollin Ai perkule ja mä olen kerran soittanut siitä sävellajista. TUleekohan ne kohta vaatimaan rahoja multa. Täytyy siirtyä ab-molliin tai sitten a#-molliin.Ainoa mihin kohta siirryn on mölliin. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
R.Syke 07.08.2006 15:46:14 | |
---|
Ai perkule ja mä olen kerran soittanut siitä sävellajista. TUleekohan ne kohta vaatimaan rahoja multa. Täytyy siirtyä ab-molliin tai sitten a#-molliin.Ainoa mihin kohta siirryn on mölliin. Jon. Kai kallis lupaus on pitänt? |
lukkari 07.08.2006 15:46:41 | |
---|
Ai perkule ja mä olen kerran soittanut siitä sävellajista. TUleekohan ne kohta vaatimaan rahoja multa. Täytyy siirtyä ab-molliin tai sitten a#-molliin.Ainoa mihin kohta siirryn on mölliin. Mölliin tai Mälliin |
KoskPaavo 07.08.2006 15:47:20 | |
---|
Jossakin Yölinnun biisissä on säe:"Että hän saapuis, että hän palais" Äidin(kielen) raiskausta. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
jon lord 07.08.2006 15:54:09 | |
---|
Jon. Kai kallis lupaus on pitänt? Kaikki lupaukset on pitänyt. Nyt täytyy lähteä harjoittelemaan. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
lukkari 07.08.2006 15:55:56 | |
---|
Kaikki lupaukset on pitänyt. Nyt täytyy lähteä harjoittelemaan. Syytä onkin JA VOIMIA UKON vierailuun. |
jon lord 07.08.2006 15:58:53 | |
---|
Syytä onkin JA VOIMIA UKON vierailuun. Siihen ei riitä mitkään voimat. Täytyy mennä vain siinä uskossa ettei se ole kuin yhden yön. Sen kestää just ja just. Meillä on mieslaulajien harjoitukset syksyn laulujuhlia varten ,siinä sitä vasta on kestämistä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
R.Syke 07.08.2006 16:02:22 (muokattu 07.08.2006 16:02:35) | |
---|
Siihen ei riitä mitkään voimat. Täytyy mennä vain siinä uskossa ettei se ole kuin yhden yön. Sen kestää just ja just. Meillä on mieslaulajien harjoitukset syksyn laulujuhlia varten ,siinä sitä vasta on kestämistä. Ja # mollit käyp erittäin hyvin kirkkomusiikkin :D |
lukkari 07.08.2006 16:05:21 | |
---|
Ja # mollit käyp erittäin hyvin kirkkomusiikkin :D ja etenkin mieslaulajiin...... |
isojussi 07.08.2006 22:54:50 | |
---|
miks aina vedetään mollista tai duurista? Miks ei koskaan biisi vois mennä dimistä? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
KoskPaavo 08.08.2006 00:19:22 | |
---|
miks aina vedetään mollista tai duurista? Miks ei koskaan biisi vois mennä dimistä? Kyllähän joku varmasti on sellaisen tehnyt. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
poppamies 08.08.2006 00:35:58 | |
---|
miks aina vedetään mollista tai duurista? Miks ei koskaan biisi vois mennä dimistä? Ootko koskaa kokeillu vetää Hilduuria? G-strings are for strippers |
Welldrum 08.08.2006 21:34:57 | |
---|
Löytyiskö keltään Saarenmaan Valssin lappuja ? Pitäis perjantaina häissä soittaa tuokin... Let me assure you... |