Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kilpailut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Lukittu  |  Aihe: Keskustelua divaritason roots-skabasta
1 2 3 4 598 99 100 101 102
TJuhana
27.10.2010 23:09:34 (muokattu 28.10.2010 14:35:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Illu: Suksi ny suolle, tässä ketään mikään vaivaa.
 
Edit: pannaa ny toi :) perään niin ei tule väärinkäsitystä.
Peace and luv
 
Illu
27.10.2010 23:11:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TJuhana: Suksi ite suolle!! Itse olet jo kauan lietsonut pahaa fiilistä tänne. Haluatko että liitän aikaisemmat alatyyliset kirjoituksesi tänne(copy ja paste??)??
Lopeta itse urpoilusi!

 
Anna kuule palaa jos noin pihalla olet.
 
TJuhana
27.10.2010 23:15:03 (muokattu 28.10.2010 14:35:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Illu: Anna kuule palaa jos noin pihalla olet.
Rauhaa ja rakkautta
 
TJuhana
27.10.2010 23:16:17 (muokattu 28.10.2010 14:43:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nm.Illu ja muut: tämä ei ole riidankylvö-yms. paikka. Jos haluatte riidellä, nakkikioskille mars. Muutoin: aikuistukaa!!
 
Edit: Sorry vaan tästä(kin) :(
 
Illu
27.10.2010 23:16:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TJuhana: Nyt lähtee ihan kohta varoitus...
 
Tässä nyt vaikka alkuun kommentit yhestä rootsskabasta:
 
BigPapa - Kovin on takkuista soittoa, saundi on sentään melko hyvä. +
Tigerstedt - Soolo on taustan takana, mikä ei sinänsä haittaa, koska saundi ei korvaani hivellyt, mutta jotain rokin tapaista kai siellä yritetään räplätä. +
Korggari - No joo, eipä mitään mainittavaa. +
Forest - Hohhoijaa alku, lopussa sentään edes yritetään. +
baron - Tittirititti, Valaisit nyt vaikka betoniin noi urkus.
tahtah - Kovaa on rypistys, ei ihme vaikka menee otsakin kurttuun.
MoreK - Omaperäisyyden tavoittelua alkuun ja peruskökköä loppuun.
blaekie - Soolo olisi voinut olla vielä vähän hiljempaa, niin ei olisi tarvinnut kuunnella tätäkään tuubaa. +
Askarp - Harppu kai siellä jossain kaukana taustalla pihisee jotain epämääräistä säveltä.
juki68 - No ni, nyt basisti yrittää sohlata jotain rupista revitystä. Paree olis pysyä lestissään. +
Latuska90 - Vähän ideaköyhää vetoa, loppuhan se onneksi tämäkin.
Illu - No ei tätä kukaan viitsi kuunnella, eikä varmaan ole kuunnellutkaan.
MROO - Tässä sentään kitara kuuluu, vaikkei niin väliksi olisikaan. Peruskökkö.
MaQ - Olisit vaan juonu sitä simaa ja jättänyt soittohommat niille jotka osaa. +
blues guitar - Onneksi mopoilukausi alkaa ja saadaan tääkin äijä tien päälle pos täältä ihmisiä kiusaamasta.
piper - Kyllähän tässä ilmeisesti kuitenkin kitaraa soitetaan.
velsa - Kökköä soittoa, kököllä saundilla. +
herbert_temp - Ei tässä oikein rokki taitu, taitaa olla jotain bluesukkoja.
liljam - Kyl pitäs sunkin harppus truutata sinappia täyteen, kuin erään paikallisen virtuoosin soittopelille kävi.

BigPapa 1p
Tigerstedt 1p
Korggari 1p
Forest 1p
blaekie 1p
juki68 1p
MaQ 1p
velsa 1p
 
TJuhana
27.10.2010 23:19:40 (muokattu 28.10.2010 14:36:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Illu: Tässä nyt vaikka alkuun kommentit yhestä rootsskabasta:
 
BigPapa - Kovin on takkuista soittoa, saundi on sentään melko hyvä. +
Tigerstedt - Soolo on taustan takana, mikä ei sinänsä haittaa, koska saundi ei korvaani hivellyt, mutta jotain rokin tapaista kai siellä yritetään räplätä. +
Korggari - No joo, eipä mitään mainittavaa. +
Forest - Hohhoijaa alku, lopussa sentään edes yritetään. +
baron - Tittirititti, Valaisit nyt vaikka betoniin noi urkus.
tahtah - Kovaa on rypistys, ei ihme vaikka menee otsakin kurttuun.
MoreK - Omaperäisyyden tavoittelua alkuun ja peruskökköä loppuun.
blaekie - Soolo olisi voinut olla vielä vähän hiljempaa, niin ei olisi tarvinnut kuunnella tätäkään tuubaa. +
Askarp - Harppu kai siellä jossain kaukana taustalla pihisee jotain epämääräistä säveltä.
juki68 - No ni, nyt basisti yrittää sohlata jotain rupista revitystä. Paree olis pysyä lestissään. +
Latuska90 - Vähän ideaköyhää vetoa, loppuhan se onneksi tämäkin.
Illu - No ei tätä kukaan viitsi kuunnella, eikä varmaan ole kuunnellutkaan.
MROO - Tässä sentään kitara kuuluu, vaikkei niin väliksi olisikaan. Peruskökkö.
MaQ - Olisit vaan juonu sitä simaa ja jättänyt soittohommat niille jotka osaa. +
blues guitar - Onneksi mopoilukausi alkaa ja saadaan tääkin äijä tien päälle pos täältä ihmisiä kiusaamasta.
piper - Kyllähän tässä ilmeisesti kuitenkin kitaraa soitetaan.
velsa - Kökköä soittoa, kököllä saundilla. +
herbert_temp - Ei tässä oikein rokki taitu, taitaa olla jotain bluesukkoja.
liljam - Kyl pitäs sunkin harppus truutata sinappia täyteen, kuin erään paikallisen virtuoosin soittopelille kävi.

BigPapa 1p
Tigerstedt 1p
Korggari 1p
Forest 1p
blaekie 1p
juki68 1p
MaQ 1p
velsa 1p
 
Illu
27.10.2010 23:20:12 (muokattu 27.10.2010 23:20:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En minä ainakaan riita kenenkään kanssa halua, mutta kun ulosanti kirjoittamalla ei ole mitään parasta laatua, niin väärinkäsityksiä syntyy väkisin ja sitten kun vielä huumorintajuni ei välttämättä oikein sovi kaikille niin soppa on valmis.
Luuletteko todella, että vakavalla naamalla pyydän kommentteja omahyväisiltä känttyröiltä?
 
BigPapa
27.10.2010 23:20:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei haloo!!! Missäs nyt mennään?
 
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
Illu
27.10.2010 23:22:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: Hei haloo!!! Missäs nyt mennään?
 
En tiedä enää yhtään kyllä. Divariskabassa visiiin kai. Täällähän on kovempi meno kun Liigassa konsanaan. Eikhään soiteta välillä kitaraa ja muita pelejä suun sijaan?
 
blaekie
27.10.2010 23:24:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Illu: .. Luuletteko todella, että vakavalla naamalla pyydän kommentteja omahyväisiltä känttyröiltä?
 
8DD , Ei todellakaan, me tunnetaan sut :) , vaikka ei olis hymiöitä
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
TJuhana
27.10.2010 23:24:14 (muokattu 28.10.2010 14:44:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elämää...
 
Illu
27.10.2010 23:25:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TJuhana: Opettele tilannetajua ja täten sitä oikeaa tapaa viestitellä ihmisille. Jos palsta on jo valmiiksi hiukan tulehdusherkässä tilassa, ei siihen kannata lähteä heittelemään mitään happoja.
 
Sitä samaa teille toivottaen. Kiitos.
 
BigPapa
27.10.2010 23:25:44 (muokattu 27.10.2010 23:28:31)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Must oli ihan oikeesti asiallista tahtahilta laittaa ihan ite miettimänsä tausta tähän skabaan. Ihan ketään sen kummemmin mistään syyttelemättä. Jos demoskabassa oli lainattu tausta nii sitten oli, mut se siitä.
 
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
TJuhana
27.10.2010 23:34:57 (muokattu 28.10.2010 14:38:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Illu: Sitä samaa teille toivottaen. Kiitos.
 
Juuh...
 
BigPapa
27.10.2010 23:38:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TJuhana: Ja vielä ihmettelitte miksi porukkaa on lähtenyt täältä?? Sitten jouduitte riitojenne vuoksi muodostamaan tänne tämän divari-liigan??
Huomiokaa että olen itse UUSI täällä. Olen lukenut teidän aikaisempia posteja(joista jo kirjoitin hiukan järkyttyneenä).
Teidän tehtävänä olisi pitää uudet kiinni skaboissa, luoda ns.hyvää henkeä..toivottaa tervetulleeksi.
Tunnette toisenne ja ette ehkä loukkaannu jos esim.NM.Illu tokaisee Blackielle: "haista sää vaan v-ttu!"" tms.
Mä ja monet muut..MONET(!!) muut ei tunne teitä ja teidän sisäpiiri v-ttuilua.
On uhkarohkeata lähteä uudelle heittelee tollasta tekstiä mitä esim. Illu teki. En ole tosikko, hiukan vaan ymmälläni ja siinä fiiliksessä että tänne ei uusia kaivata.

 
Mitääs jos annettas divarimiesten nyt rauhassa tehä hommia ja siirryttäis vaikka tonne Liigan puolelle sit keskustelemaan moraalista ja eettisistä kysymyksistä.
 
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
Illu
27.10.2010 23:38:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TJuhana: Ja vielä ihmettelitte miksi porukkaa on lähtenyt täältä?? Sitten jouduitte riitojenne vuoksi muodostamaan tänne tämän divari-liigan??
Huomiokaa että olen itse UUSI täällä. Olen lukenut teidän aikaisempia posteja(joista jo kirjoitin hiukan järkyttyneenä).
Teidän tehtävänä olisi pitää uudet kiinni skaboissa, luoda ns.hyvää henkeä..toivottaa tervetulleeksi.
Tunnette toisenne ja ette ehkä loukkaannu jos esim.NM.Illu tokaisee Blackielle: "haista sää vaan v-ttu!"" tms.
Mä ja monet muut..MONET(!!) muut ei tunne teitä ja teidän sisäpiiri v-ttuilua.
On uhkarohkeata lähteä uudelle heittelee tollasta tekstiä mitä esim. Illu teki. En ole tosikko, hiukan vaan ymmälläni ja siinä fiiliksessä että tänne ei uusia kaivata.

 
Mukaan vaan joukkoon tummaan, tääl nyt on välillä vähän vauhdikasta, mutta vaarallista.
 
TJuhana
27.10.2010 23:48:49 (muokattu 28.10.2010 14:45:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämän pitäisi olla mukavaa ja antoisaa, kenties opettavaistakin touhua.
Nyt tuntuu epämukavalta koko touhu.
 
EDIT: eikä tunnu...korkeintaan OMA käytös tuntuu
 
BigPapa
27.10.2010 23:53:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TJuhana: Tämän pitäisi olla mukavaa ja antoisaa, kenties opettavaistakin touhua.
Nyt tuntuu epämukavalta koko touhu.

 
Mitääs jos annettas divarimiesten nyt rauhassa tehä hommia ja siirryttäis vaikka tonne Liigan keskusteluiden puolelle keskustelemaan moraalista ja eettisistä kysymyksistä.
 
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
Illu
28.10.2010 00:00:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: Mitääs jos annettas divarimiesten nyt rauhassa tehä hommia ja siirryttäis vaikka tonne Liigan keskusteluiden puolelle keskustelemaan moraalista ja eettisistä kysymyksistä.
 
Kumpis minä nyt sitten olen?
 
t. nimim epätietoinen
 
BigPapa
28.10.2010 00:02:31 (muokattu 28.10.2010 00:06:12)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Illu: Kumpis minä nyt sitten olen?
 
t. nimim epätietoinen

 
Kai sen pitäisi ison miehen itsekin osata ratkaista.
 
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 598 99 100 101 102

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «