Bronks 20.07.2008 22:48:26 (muokattu 20.07.2008 22:53:46) | |
---|
Kyllä kai se on valmis. Viikkohan tuosta alkuperäsestä ajasta jo on menny, joten mä ainakin panen ääneni jakoon: Laskujeni mukaan 15 osallistujaa, joten kahdeksan pistettä on jaossa, eli 3 p. Anonymous jazz - tyylillisesti ja teknisesti erittäin tasapainoinen ja maukas veto 2 p. Speed Piano Soolo - mukana mielikuvitusta ja huumoria riittämiin, ja tilukäsikin on kunnossa 2 p. mart-t - asiallinen veto, vähän liiankin nöyrä asenne saatesanoissa 1 p. John Titor - Tekniikkaa ihan mielettömästi, tilua kummiskin aika runsaan oloisesti taustan luonteeseen nähden Näin. Don't take me serious, I'm just playing. |
musamies 20.07.2008 23:32:14 | |
---|
Pitäskö osallistujat listata ja linkittää biisi samaan yhteyteen? Jos vetäsen ripeänä kuiteskin arvostelut jo tässä vaiheessa. Kun aiheena oli kerran 1970-luvun sooloskaba, täytyy tämän vuosikymmenen tyyli ottaa arvostelussa huomioon: 2 p. mart-t - Tässä oli sentäs clavinetti, joka houkuu 1970-luvun henkeä. 2 p. Anonymous jazz - Kauniisti ja hyvin soitettu, oisko kuitenkin vähän liika moderni tyyli voittajaksi. Tällaisenaan julkaisukelpoista kamaa. 1 p. Punainen paroni - Yllättävä ja hauska lähestyminen, mutta aika epäkaupallinen diskoksi ;-) 1 p. Bronx - 1970 luvun saundimaailma tavoitettu. 1 p. John Titor - Taitava progehenkinen lähestyminen. Ei välttämättä niinkään diskotyylinen. 1 p. Speed Piano Solo - Taitava progehenkinen lähestyminen. Ei välttämättä niinkään diskotyylinen. ------------- Ehkä jäin kaipaamaan aidosti diskoa tai funk henkistä tyyliä ja vaikka kunnon disktyyliin vedettyjä jousia. Taiteellista lähestymistä riitti, mutta diskon ei välttämättä kuulu olla kovin vaikeaa. |
Warmen 21.07.2008 10:12:50 | |
---|
Pisteitä: Anynomous-jazz: 2 . Tyylikäs ja svengi piano, sopi taustaan hyvin. John Titor: 2. Mahti soolo, yliampuva, mutta toimi. Speed Piano Soolo: 2. Edellisen kanssa samaa luokkaa. Mukavaa kuunneltavaa. Oksatboys. 2. Saundista pisteitä, ja omalaatusuudesta. No one know's what is like, to be a batman. |
Anonymous-jazz 21.07.2008 12:16:34 (muokattu 21.07.2008 12:16:59) | |
---|
2 p. Speed Piano Solo - Näytti hevitilu uppoavan tähänkin genreen. 2 p. John Titor - Tilut hallussa välillä asteikot kuitenkin hyppivät epäharmonisille raiteille. 2 p. Bronx - Toimii 1 p. mart-t - Clavinetti toimii aina 1 p. Punainen Paroni - Omalaatuisuudesta pojo. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
kauhu-köös 21.07.2008 14:30:00 (muokattu 21.07.2008 14:30:22) | |
---|
|
John Titor 21.07.2008 14:41:11 (muokattu 21.07.2008 14:41:33) | |
---|
2 p. Speed Piano Solo - Näytti hevitilu uppoavan tähänkin genreen. 2 p. John Titor - Tilut hallussa välillä asteikot kuitenkin hyppivät epäharmonisille raiteille. 2 p. Bronx - Toimii 1 p. mart-t - Clavinetti toimii aina 1 p. Punainen Paroni - Omalaatuisuudesta pojo. Sviddu, fuusioo, kai sitä nyt pitää ulos mennä! ;) Äänestän myöhemmin tänään. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
BobHope 21.07.2008 17:47:23 | |
---|
3 p. Anonymous-Jazz Loistavasti taustaan istuvaa hillittyä ja melodista soittoa. 3 p. Speed Piano Soolo Yksinkertaisesti tuosta vaan tuli niin hyvälle mielelle. Ihmeesti tuo säröleadikin natsaa diskoon... 1 p. mart-t Clavinettiosio oli loistava, alun leadtilut ei ihan parhautta... 1 p. John Titor Ihan siisti ulosajo. Modus tollens silloin tällöin. |
JCM 21.07.2008 23:13:03 (muokattu 21.07.2008 23:13:29) | |
---|
3 p. Speed piano solo - Jumalattoman hyvää settiä, hyvää huumoria ja kunnon tilua, taimi ihan totaalisen hyvin kohdallaan. Nolla virhettä. Arvostan. 3 p. Anonymous jazz - Erittäin hienoa settiä, tyylikkäästi ja varmasti vedetty. 1 p. Bronks - Tässä oli sitä seventees -meininkiä hyvällä maulla;) 1 p. mart-t - Ei tarvi mennä taimitarhaan, helvetin hienoa soittoa, meitsi tykkää. Kovia soittajia on kyllä, ai saatana. Punaiselle Paronille olisin muuten antanut pisteitä ihan soundien puolesta, mutta musikaalisuudessa ollaan valovuosia jäljessä muuta porukkaa. Sori vaan. |
John Titor 22.07.2008 00:05:39 (muokattu 22.07.2008 00:18:56) | |
---|
Pannahan pistheithä: 3p. JCM - Kisan kovin time 2p. Speed Piano - Haluun kuulla mimmosen taustan Hra K. väsää seuraavaan skabaan. Siihen soitan pelkkiä vääriä ääniä West End-hengen sävyttäminä. 2p. Anonymous-Jazz - Olihan tää ny. Vähän isompia kokonaisuuksia jos putois vielä suoralta kädeltä ni Teme ois kyllä todella pelottava soittaja. 1p. Punainen Paroni - Siksi että. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
oksatboys 22.07.2008 13:57:36 (muokattu 22.07.2008 14:00:19) | |
---|
2p Speed Piano Solo. Sopiva soundi ja menevää sooloilua 2p Bronx. Hyvät soundit myös, tosin discossa syna ois parempi. 2p John Titor. Selvästikin taitoa vaativaa tilua, menee tosin fuusiosääsprogeilun puolelle 2p Anymous-jazz. Tyylikäs soolo, tosin ei niin discohenkinen. ringmodulator piristää kummasti |
mart-t 22.07.2008 14:45:54 | |
---|
Speed Piano: 3p. Todella kova veto. Hienoja juttuja, helpon kuuloisesti ja ilman ryppyotsaisuutta. Anonymous-jazz: 2p. Valmista SmoothLounge.com kamaa. John Titor: 2p. Tarpeeksi nuotteja ja slaavilaisen mollimelankolian vastapainoksi iloinen loppu! Bronks: 1p. Saundit kohdillaan ja ehkä eniten tyylinmukainen soolo. |
Punainen Paroni 22.07.2008 17:59:06 (muokattu 22.07.2008 18:00:24) | |
---|
Speed Piano Solo: 3 p. Anonymous-Jazz: 3 P. Mart-t. 2p. Nuo oli parhaimmat. Mutta: Ei voi olla totta:D Oon saanu itse kolme pistettä jo, mikä vittu teitä vaivaa?? HÄH? |
Nakkiso 24.07.2008 10:01:55 | |
---|
Jea. John Titor 3p - tää oli oikeesti suunnilleen parasta, mitä mä oon ikinä kuullu! Mä oon vieläkin ihan sokissa. Anonymous-jazz 2p - fuusiot hallussa.. SpeedPianoSoolo 2p - hauskoja juttuja ja paljon tiluja. Hyvin vedetty. Punainen Paroni 1p - häjy saundi! http://www.myspace.com/laurisalomaatrio |
Risto Kupiainen 24.07.2008 23:02:03 | |
---|
3 p. John Titor - Kiero mielikuvitus tällä herralla! "Ei noin voi tehdä." Toivottavasti voitat, niin saadaan joku atonaalinen tausta. 2 p. mart-t - Tosi hyvän kuulonen leadi ja asianmukaista soittoa. 2 p. Anonymous-Jazz - Kova jäbä. 1 p. JCM - jos riittäis enemmän pisteitä jaettavaksi, niin ne menis tänne. Inspiroivaa. |
Nakkiso 02.08.2008 12:39:09 | |
---|
Löytyykö vielä kiinnostusta sooloiluun? Vois laittaa jo uuden skaban pystyyn. Mun laskujen mukaan Anonymous jazz voitti. Haluutko tehdä uuden taustan? Toivottavasti ei tuu liian fuusioo, että ihmisetkin osais soittaa jotain.. http://www.myspace.com/laurisalomaatrio |
rausku_93 02.08.2008 13:13:31 (muokattu 02.08.2008 13:13:59) | |
---|
Löytyykö vielä kiinnostusta sooloiluun? Vois laittaa jo uuden skaban pystyyn. Mun laskujen mukaan Anonymous jazz voitti. Haluutko tehdä uuden taustan? Toivottavasti ei tuu liian fuusioo, että ihmisetkin osais soittaa jotain.. Tuun mukaan... vaikuttaa niin hauskalta touhulta (: Edit: Voisin haastaa pari kaveriaki mukaan... |
Mismatch error 02.08.2008 18:02:26 | |
---|
Löytyykö vielä kiinnostusta sooloiluun? Vois laittaa jo uuden skaban pystyyn. Mun laskujen mukaan Anonymous jazz voitti. Haluutko tehdä uuden taustan? Toivottavasti ei tuu liian fuusioo, että ihmisetkin osais soittaa jotain.. Eiköhän täältäkin keretä. La musique est le seul des talents qui jouissement de lui-même, tous les autres veulent des témoins. |
Anonymous-jazz 03.08.2008 15:17:15 | |
---|
Löytyykö vielä kiinnostusta sooloiluun? Vois laittaa jo uuden skaban pystyyn. Mun laskujen mukaan Anonymous jazz voitti. Haluutko tehdä uuden taustan? Toivottavasti ei tuu liian fuusioo, että ihmisetkin osais soittaa jotain.. Voishan sitä jotain kehitellä. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Warmen 07.08.2008 15:19:16 | |
---|
Voishan sitä jotain kehitellä. Äkkiä äkkiä, että pääsee räpeltämään taas jotain :D No one know's what is like, to be a batman. |