Aihe: Roots-skaba91 äänestys 1 2 | |
---|---|
![]() 30.08.2009 21:50:46 | |
SikaSilu - aika miehekästä menoa, toinen kierto oikeen jees LeoFender - onks tossa jotain latenssia, vähän turhan "laid back" mun makuun, saundikin on hieman turhan efektoitu tähän lajiin Kuha - intro ei mennyt ihan nappiin, loppuveto tasasen varmaa, no joo, toinen kieppi oli vähän outo, saundi toimi ok, ei kuitenkaan ihan parasta Kuhaa tällä kertaa BigPapa - no vähän sama fiilis tuli tästä, eli periaatteessa kaikki alueet ihan ok, mutta ei silleen säväyttänyt kuin mitä Papan viimeaikaset vedot, no joo...jotain pientä timekämmäilyä joissain nopeissa plekuosastoissa Korggari - jänskä huonekaiku, ihan perushyvää soittoa tähän taustaan Tono - skitta liian kovalla, lähön kaa oli vähän onkelmia, ja matkallakin timeosasto vähän heittelee, kuin myös skitan vireessä on jotain pientä häpiää -KK- - ihan jees napsu saundi, timen kaa tässäkin on jotain taistelua havaittavissa paikoin, kakkoskierto oli mun makuun paras osa juki68 - tässäkin kakkoskierto on paree, ykkösessä on jotenkin kulmikas meininki tossa fraseerauksessa...jaa se olikin sävelletty, ihan ok saundi...wanha, ravintolamuusikoiden suosima lopetus nyt ei oikeen ollut hyvä idea gary field - sellanen aika perinteinen, jopa odotettu "my baby left me"-meininki tossa alussa, inansa kulmikasta tääkin oli, pikkasen ylimäärästä säröö, ainakin mun luureihin liljam - no nyt ei oikeen keksi mitään järkevää...pikkasen kulmikasta tääkin oli, saundi ihan jees krk - tuli mieleen joku Sleepparien biisi tosta tuku tuku osastosta, tai jotain...hyvä lopetus, ja olihan tossa hetkessä muutenkin. joo hyvä saundi, Setzeri-osastoahan toi oli juu LexA - en päässyt tosta introsta jyvälle lainkaan...saundi oikeen jees, ilmeisen outo alue, fraseeraupuolesta päätellen, eli ei ihan pysy time kasassa Velsa - jaa puliukkokantria...prkeleen hyvin vedetty pultsarilta sitten, makeita napsuja, tarkaa soittoa, hyvä lopetus, hyvä saundi Illu - onks tossa kaks kitaraa, vai mitä tossa tapahtuu...no ei oikeen sytyttänyt, saundi oli ihan ok Bluesguitar - sellanen hyvä perusveto, kivaa rytmittelyä, ja aikas tarkkaa soittoa,skitta ois voinut olla kovemmalla, hyvä saundi MaQ - rytmisesti suht tarkkaa soittoa, saundikin toimii mainiosti väsykäsi95 - no joo...sävellaji on kyllä hukassa alusta loppuun rheinone - mä oon kai vähän allergien tolle tremololle nopeissa jutuissa, mun makuun se jotenkin tappaa soolon rytmiikan, tai jotain, soitto sinänsä ihan ok arc - jo pelkästään siitä että laittaa omaa lauluaan esille, siitä täytyy antaa piste, hyvin toi soittokin skulas lopussa sori pikasista arvioista, tuli vähä kiirus... SikaSilu 1p Kuha 1p krk 1p Velsa 2p Bluesguitar 1p MaQ 1p arc 1p | |
![]() 30.08.2009 22:00:12 (muokattu 31.08.2009 12:48:31) | |
Skaban voitti selkeesti krk, onnittelut ja seuraavan skaban vetää krk. Hienoo että kärkikolmikkoon saatiin 2 "uutta" nimeä. krk: 34 Kuha: 25 arc: 19 Velsa: 18 WanhaWetäjä: 11 juki68: 9 MaQ: 9 BigPapa: 8 BluesGuitar: 4 Illu: 3 gary field: 3 Korggari: 3 Väsykäsi95: 2 Lex.A : 1 rheinone: 1 LeoFender: Tono: .-KK-: liljam: Ei äänestäneet ainakaan en hokannu että ois. SikaSilu: (9) 0 Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)