Thet 05.11.2008 19:29:15 | |
---|
Ääh, tämmösellä kehtaakkaan... Mukaan nyt perkule! Legen... wait for it ...dary! Legendary! |
stuugi 05.11.2008 20:13:10 (muokattu 05.11.2008 20:14:07) | |
---|
Jepjep. Näin offtopikkinä vielä, miten tuo onnistuu? Mitä ohjelmia tarvii jne. Apple ja Logic Pro edit: muusikoiden.netistä löytyy ihan oma keskustelualua tietokoneavusteiselle musiikintuotannolle. ----
http://guitar.pictures.fi/kuvat/
RS93, 101, 102 voittaja |
-Cale 05.11.2008 20:52:50 | |
---|
Mukaan nyt perkule! Heh, sanoo mies jonka vedon kuultuani ajattelin vetäytyä skabasta. Pirusti olet kehittynyt tänä aikana kun olen ollut poissa näistä skaboista, mikäli olet edes sama Thet...? Työkalut ainakin vaihtunut saundeista päätellen? Muutkin oli niin kovia vetoja että pakko ruveta vähän skarppaamaan itsekin :P |
Thet 05.11.2008 21:36:42 (muokattu 05.11.2008 21:40:45) | |
---|
Heh, sanoo mies jonka vedon kuultuani ajattelin vetäytyä skabasta. Pirusti olet kehittynyt tänä aikana kun olen ollut poissa näistä skaboista, mikäli olet edes sama Thet...? Työkalut ainakin vaihtunut saundeista päätellen? Muutkin oli niin kovia vetoja että pakko ruveta vähän skarppaamaan itsekin :P Kyllä sulla ennen ainakin laatu oli erinomaista, joten ei ton mun örvellyksen pitäisi ainakaan pelästyttää. :D Yks massiivinen korvaanottava epätahtisuuskin paistaa kovin läpi, mutta en jaksanut nauhoitta uudelleen. Onhan mulla välineistö vähän muuttunut, kitara on kuitenkin ainoana pysynyt samana. Vielä on kuitenkin paljon mikä ei miellytä, ihan kitarasta alkaen. Pirusti olet kehittynyt tänä aikana kun olen ollut poissa näistä skaboista Riffit on ainakin pysyny yhtä alkeellisina. :) Ja sama Thet kuin ennenkin täältä kirjoittelee. Legen... wait for it ...dary! Legendary! |
Urmas Potkuri 05.11.2008 22:21:54 | |
---|
http://personal.inet.fi/musiikki/kansleri/riffi112_arkkikansleri.mp3 Kurjaas jamaas ja mollista hutaisten.Tulos juosten kustu, joten kyllä tää kankkusen kuvauksesta käy. Siinon ne samat Tele kompissa ja Starto pinnassa. Halpisbasso ja sonoman rumpusofta. Kursittu sonarilla kasaan M-audion 410:n ja Pod X3-liven vahvistamina. Aikaa meni pari tuntia kaikkineen, kun ei voi jättää väliinkään, mutta ei ole aikaa tehdä kunnolla.Pahoillani siitä. Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |