Muusikoiden.net
10.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Audiovisuaalinen alue »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Music of Erich Zann studiolive
1
Raatis
29.01.2012 11:07:49 (muokattu 04.02.2012 14:23:37)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nauhoitettiin tee-se-itse-meiningillä 14.1.2012 bändin kanssa kolme biisiä livenä treenikämpällä, apuna oli pienen studion verran äänityskamaa ja 2 kuvaajaa/kameraa. Mikkejä oli muistaakseni rummuille 8, koskettimille 3 tai 4 plus kitara, basso ja laulu. Laulaja-kitaristi Pete hoiti äänen taltioimisen ja miksaamisen, itse olin vastuussa rumpujen soittamisen lisäksi videon editoinnista. Kamerat oli Canon 5Dmk2 ja 60D, optiikkaa oli enemmän kuin ihminen voi muistaa.

Kriittiiki, kysymykset ja risut ja ruusut on erittäin tervetulleita!

1. The Existentialist
http://youtu.be/c8uGtqD2IQY

2. Derealization Syndrome
http://youtu.be/B6Ihu6YpznY

3. Army of Me (Björk cover)
http://youtu.be/3qR87Ja2jl0

The difference between ordinary and extraordinary is that little extra.
Henri Henri Olavi
01.02.2012 14:33:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Plussaa: kiva meno

Miinusta: jos oli kaksi kuvaajaa ja kameraa, niin eikö niillä olisi voinut taltioida jotain hieman omaperäisempää, kuin tiistai-illan treenit?

Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
Kukkis 77
01.02.2012 15:03:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: Plussaa: kiva meno

Jep, ja plussaa basistin hienosta bassosta ja parrasta.

Miinusta: jos oli kaksi kuvaajaa ja kameraa, niin eikö niillä olisi voinut taltioida jotain hieman omaperäisempää, kuin tiistai-illan treenit?

Tätä itsekin jäin vähäisen ihmettelemään.

"En dokaa, pidän vain krapulaa loitolla" -Pekka Myllykoski
Raatis
01.02.2012 20:23:27 (muokattu 01.02.2012 22:14:54)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitän palautteesta, vastaan kritiikkiin:

Itse tykkään soittovideoista. Ja siis nimenomaan livetaltioinneista ennemmin kuin lavastetuista musiikkivideoista, joissa soittajat heiluu näyttävästi biisin levyversion mukana. Varsinkin jos bändi soittaa hyvin. (täytynee myöntää että omalla kohdalla olis kyllä varaa vetää vähän näyttävämminkin)

Tässähän takana on myös pyrkimys näyttää, millainen on meidän orkesterin poljento tositilanteessa. Toiveissa on, että joku diggailisi jopa niin paljon että herää innostus lähteä keikalle asti ja/tai jakaa linkkiä kavereille.

Jos tämä tulkitaan oman materiaalin törkeänä spämmäyksenä ja alue on sille väärä niin ymmärrän ja pahoittelen, voin yrittää lähettää nämä vaikka demostudio-osioon.

Ja hyvät ideat, mitä tehdä seuraavalla kerralla kun on pari kameraa käytössä, on tervetulleita :)

The difference between ordinary and extraordinary is that little extra.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti