Muusikoiden.net
05.12.2016

Audiovisuaalinen alue »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: CD-bookletin taitosta
1
oo-p
11.01.2012 11:15:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morket!

Levy olisi kansivihon sivuja myöten valmis, mutta taittaminen ei kuulu oikein osaamisalaani.

CD-monistamojen sivuilta löytyy toki paino-ohjeet ym. mutta silti lyö jossakin määrin tyhjää. PDF-tiedostoksihan nuo kuvat pitäisi viedä jne., mutta ajattelin, että jos vain löytyy yhteistyöhaluinen taittaja jostakin, niin voisin turvautua tässä hommassa ulkopuoliseen apuun. Tosin neuvoja ja vinkkejä otetaan mielellään vastaan muutoinkin. ..Minulla ei taida itselläni olla edes oikein hommaan sopivaa ohjelmaa koneella..

Kansivihkoon on tulossa 8-sivua, jotka siis ovat, kuten mainittu, valmiina jpg.-tiedostoina minulla. Mikäli taittajan hommaan löytyy kiinnostusta, ammattitaitoa tai apua, niin ottakaahan yhteyttä, katsotaan sitten tarkemmin.

Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
bedlam
11.01.2012 16:16:44 (muokattu 11.01.2012 16:27:17)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taittaminenhan itse asiassa tarkoittaa sitä, että sommitellaan tekstit ja kuvat sivuille. Eli taittotyöhän tuossa on kai siis tehty jo.

Mutta TOIVOTTAVASTI sivut löytyvät jossain muussa muodossa kuin jpg-tiedostoina, tai jos ei, niin ovat siinä tapauksessa ainakin oikeassa resoluutiossa eivätkä sisällä ihan pikkiriikkistä tekstiä...? Voin kyllä tiedostot tsekata jos nakkaat pikaviestiä asiasta.

http://www.petrified-eye.net
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti